Vind hasj juist kinderwiet en niet lekker smakenquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:43 schreef Nestalgie het volgende:
Ben ik trouwens de enige die wiet niet zo chill vindt? Voelde me soms depressief als ik een paar dagen niet had gerookt enzo. Vind hasj in.dat opzicht beter.
Had laatst hasj en daar ging ik echt niet lekker van. vond hem ook vies.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vind hasj juist kinderwiet en niet lekker smaken
Wiet werkt(e) ook te sterk op mij. Wel eens van gevisualiseerd en licht gehallucineerd. Voor mij is hasj chiller. Maar we vergeten vaak dat op iedereen alles anders werkt. Ik geloof niet dat je de effecten van een medicijn of drug vast kan stellen, dat verschilt helemaal per persoon omdat iedereen van buiten en binnen totaal anders is.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind hasj ook niet lekker nee en ik vind het ook stinkenquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja iknowquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:48 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Wiet werkt(e) ook te sterk op mij. Wel eens van gevisualiseerd en licht gehallucineerd. Voor mij is hasj chiller. Maar we vergeten vaak dat op iedereen alles anders werkt. Ik geloof niet dat je de effecten van een medicijn of drug vast kan stellen, dat verschilt helemaal per persoon omdat iedereen van buiten en binnen totaal anders is.
Oogschaduwquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:44 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet vaker make-up op doenToch wel gemist nu ik zo bezig ben met mijn oogschaduw opdoen
Oh hehequote:Op zaterdag 2 november 2013 18:24 schreef Studeur het volgende:
[..]
na 10 hijsjes zit je al ongeveer op de hoeveelheid nicotine van 1 peuk, onthou dat.
Raakte beetje offquotequote:Op zaterdag 2 november 2013 18:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja iknowAls jij het lekker vind moet je het gewoon doen
Ik heb net ook een palette gebruikt van Sleekquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:52 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
OogschaduwLaatst weer 2 palletjes besteld van sleek, zo mooi
Ik heb au natural en sunsetquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb net ook een palette gebruikt van Sleek![]()
Ik heb Acid, Sparkle en één waar geen naam op staat, dat is in ieder geval één met oranje/peach en bruintinten
Mijn palettes zijn niet meer zo mooi/schoonquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:59 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik heb au natural en sunset![]()
[ afbeelding ]
Ik heb ze net 1 dagquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn palettes zijn niet meer zo mooi/schoonZal ook eens foto maken
Ah die zien er ook mooi uitquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:00 schreef Amarantha het volgende:
Misschien over 2 maandjes ofzo weer nieuwe erbij halen. Sleek is sowieso goed en mooiBen ook fan van Facefront, misschien wil ik daar ook wel nieuwe van. Heb ik drie kleurtjes van. Heb ik vorige week mijn ogen ook zwart meegemaakt
http://www.cherryculture.com/brands.php?manufacturerid=68
Ik wil een mentale connectie. Ik hoef je niet eens te bangen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij wilt alleen maar benden. Ik wil niet stoten mang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |