Dit is zo vervelend. Ik ben gestopt met mijn moeder dingen uit te leggen. Ze wil het toch zelf lerenquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:26 schreef Studeur het volgende:
t is zo ver, mn moeder heeft een smartphone en begrijpt er niks van
Om de zoveel tijd update ik mijn vader smartphone ookquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:26 schreef Studeur het volgende:
t is zo ver, mn moeder heeft een smartphone en begrijpt er niks van
Zat.quote:
ze loopt me ook al te whatsappen nuquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:27 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Dit is zo vervelend. Ik ben gestopt met mijn moeder dingen uit te leggen. Ze wil het toch zelf leren
Op wat voor manier?quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:13 schreef Unscrewed het volgende:
Tevens is mijn uiterlijk ziek misleidend, maar ook weer ziek spot-on.
Mijn uiterlijk
Ja he.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:29 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Vas je zag er best lief uit vroeger
quote:1. Een titelbeschrijving
2. De motivatie van je boekkeuze
3. Een korte samenvatting van de inhoud
4. Een eerste persoonlijke reactie
5. Verdieping:
a. Bespreek de thematiek. Denk daarbij aan verhaallaag, betekenislaag, titelverklaring, motieven en motto.
b. Bespreek de personages. Wie is de hoofdpersoon en welke rol hebben de andere personages? Hoe ziet hun wereldbeeld eruit?
Kies vervolgens één van de volgende drie verdiepingsonderdelen waarover je het meest kunt vertellen met betrekking tot jouw boek:
c. Bespreek het perspectief en de (on)betrouwbaarheid daarvan.
d. Bespreek het tijdsverloop, tijdmanipulaties, fabel en sujet en het effect daarvan op de lezer.
e. Bespreek de belangrijkste ruimtes en leg uit welke functie(s) die ruimtes innemen in het verhaal.
6. Zoek informatie over de auteur en voeg die toe aan je verslag.
7. Zoek minimaal twee recensies over jouw boek (als het lukt: een positieve en een negatieve) en stel het oordeel van de recensent vast.
8. Leg uit hoe het door jou gekozen onderwerp terugkomt in jouw boek of, als je kiest voor twee boeken van één auteur, leg uit hoe het boek past binnen het gehele werk van de auteur.
Probeer de vragen zo goed en uitgebreid mogelijk te beantwoorden. Raadpleeg ook Laagland (blz.212-216)
Draai jij nooit dunne joints? Op de meet draaide je ook al van die knoepertsquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:32 schreef Amarantha het volgende:
Goed begin van de Zaterdagavond:
[ afbeelding ]
Nopequote:Op zaterdag 2 november 2013 18:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Draai jij nooit dunne joints? Op de meet draaide je ook al van die knoeperts
Ja dat weet ikquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
NopeMaar doe er ook wel veel wiet in vaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |