quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Studeur
Agressief fixen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:18 schreef Klojo120 het volgende:
oh ik dacht het gaat zo hard dat lukt wel
ik had het over lapo krijgen manquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:19 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Agressief fixen.
Zorg dat zij de vragen aan jou stelt, niet andersom.
Yessssss. Ik ga door voor de koelkast?quote:
Stopquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:20 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
ik had het over lapo krijgen man
Nou ik ben cool en ze noemen mij wel eens een kast van n vent dus ja.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Yessssss. Ik ga door voor de koelkast?
Jij wilt alleen maar benden. Ik wil niet stoten mang.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:21 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Nou ik ben cool en ze noemen mij wel eens een kast van n vent dus ja.
dit is moeilijk gok ikquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:20 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Stop
Een
Penor
In
Je
Penor
In
Je
Penor
In
Je
Penor
In
Je
Penor
In
Je
Penor
In
Je
Penor
In
Je
Penor
In
Je
Penor
In
Je
Penor
In
Je
Penor
In
Je
Penor
Als jij een huidige foto van jezelf upload gooien we hem erbijquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:22 schreef Nestalgie het volgende:
Die kinderjunks spoiler![]()
Wat schattig
Hey voor jou wil ik mijn mening wel aanpassen hoor. Zolang jij maar van mijn wiet rookt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij wilt alleen maar benden. Ik wil niet stoten mang.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:22 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Als jij een huidige foto van jezelf upload gooien we hem erbij
quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:22 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Haha.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:22 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
na 10 hijsjes zit je al ongeveer op de hoeveelheid nicotine van 1 peuk, onthou dat.quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja het is ook best lomp, je moet ook een knopje indrukken om te hijsen. Maar je voelt wel echt weerstand als je hijst (zoals aan een filter van een peuk) en je blaast echt 'rook' uit (best veel van die damp), en vanwege de nicotine zit je ook wel 'vol' na 10 minuutjes hijsen
Ben echt benieuwd![]()
Overal binnen mogen roken
Dit is zo vervelend. Ik ben gestopt met mijn moeder dingen uit te leggen. Ze wil het toch zelf lerenquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:26 schreef Studeur het volgende:
t is zo ver, mn moeder heeft een smartphone en begrijpt er niks van
Om de zoveel tijd update ik mijn vader smartphone ookquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:26 schreef Studeur het volgende:
t is zo ver, mn moeder heeft een smartphone en begrijpt er niks van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |