hou dr rekening mee dat de eerste 100 hijsjes vaak naar brand en poep smaken, ik zou deze niet inhaleren als ik jou was. en sowieso de liquid lekker lang in laten trekken, langer dan in de gebruiksaanwijzing staat.quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:44 schreef Moira. het volgende:
Mijn vaders kwam me net vertellen dat mijn pakketje met e-sigaret binnen is
Thuis gelijk uitproberen straks
Zou graag brand en poep proevenquote:Op zaterdag 2 november 2013 16:36 schreef Studeur het volgende:
[..]
hou dr rekening mee dat de eerste 100 hijsjes vaak naar brand en poep smaken, ik zou deze niet inhaleren als ik jou was. en sowieso de liquid lekker lang in laten trekken, langer dan in de gebruiksaanwijzing staat.
ook; welke liquid heb je?
Jezus fattyquote:Op zaterdag 2 november 2013 17:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
'friet heb ik al op, dadelijk pizza
Ik heb red tobacco, energy en er zit blijkbaar ook een (gratis) flesje strawberry bij.quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:36 schreef Studeur het volgende:
[..]
hou dr rekening mee dat de eerste 100 hijsjes vaak naar brand en poep smaken, ik zou deze niet inhaleren als ik jou was. en sowieso de liquid lekker lang in laten trekken, langer dan in de gebruiksaanwijzing staat.
ook; welke liquid heb je?
Ziet er ingewikkeld uitquote:Op zaterdag 2 november 2013 17:41 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
JOOOAAAHHGauw eens testen of ik weet hoe dit allemaal in elkaar moet zodat ik het werkend krijg
Iddquote:
Maar is dat zwarte ding nou de supersmoker? Ziet er wel lomp uit danquote:Op zaterdag 2 november 2013 17:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Idd
Collega zei dat het heel makkelijk zo "woep-woep" erop te zetten is![]()
Maar ik heb de nieuwere versie die allemaal losse onderdelen heeft, zodat het makkelijker (en goedkoper) te vervangen is als iets kapot is ofzo
Wel handig though, als je eenmaal weet hoe het werkt
Gelukkig zit er een handleiding in het Engels bijFf lezen
Ja het is ook best lomp, je moet ook een knopje indrukken om te hijsen. Maar je voelt wel echt weerstand als je hijst (zoals aan een filter van een peuk) en je blaast echt 'rook' uit (best veel van die damp), en vanwege de nicotine zit je ook wel 'vol' na 10 minuutjes hijsenquote:Op zaterdag 2 november 2013 17:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar is dat zwarte ding nou de supersmoker? Ziet er wel lomp uit dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |