Waarom pest je je moeder na alles wat ze voor je gedaan heeft?quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:06 schreef Snowbells het volgende:
Moeder die de was zit op te vouwen, sneaky de deur van die kamer dichtduwen.
'Huh ik had hem toch open?'![]()
Ik blijf gewoon lekker door gaanquote:Op zaterdag 2 november 2013 13:10 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik ook, is in de puberteit weg gegaan, kreeg longontsteking bij mijn bronchiën en dat slijm is er nu nog steeds omdat ik rook en mijn longen het dus niet opruimen... als dat meer dan 6 maanden aanhoud, kan ik chronische bronchitis krijgen. Nog een reden om te stoppen met die vieze kankerstokjes.
Ik heb liever The Joker's versie: "What doesn't kill you, simply makes you stranger."quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon lekker door gaan
what doesnt kill me makes me stronger toch :s
Feit: ieder mens dat water heeft gedronken is uiteindelijk dood gegaan of gaat nog dood.quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:13 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik heb liever The Joker's versie: "What doesn't kill you, simply makes you stranger."
Tevens worden die dingen wel je dood als je ouder bent en doorgaat, kan ik je bijna verzekeren.
Heb zo 'date' met meisje.quote:
Lijkt me echt fucked up om de hele tijd benauwd te zijn. Slijm ophoesten ken ik dan weer wel, maar is de schuld van roken.quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:10 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik ook, is in de puberteit weg gegaan, kreeg longontsteking bij mijn bronchiën en dat slijm is er nu nog steeds omdat ik rook en mijn longen het dus niet opruimen... als dat meer dan 6 maanden aanhoud, kan ik chronische bronchitis krijgen. Nog een reden om te stoppen met die vieze kankerstokjes.
Feit: in sigaretten zitten 4000 chemicaliën, waarvan 70 kankerverwekkend.quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Feit: ieder mens dat water heeft gedronken is uiteindelijk dood gegaan of gaat nog dood.
Ik heb daar ook last van; wakker worden alsof je bijna stikt, de hele ochtend hoesten, stopt meteen na mijn 1e sigaret of na een bakje koffie.quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:18 schreef Sardu het volgende:
[..]
Lijkt me echt fucked up om de hele tijd benauwd te zijn. Slijm ophoesten ken ik dan weer wel, maar is de schuld van roken.
Longoesters 's ochtends.
Klopt, koffie en een peuk doen wonderen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik heb daar ook last van; wakker worden alsof je bijna stikt, de hele ochtend hoesten, stopt meteen na mijn 1e sigaret of na een bakje koffie.
Toen ik 3 dagen was gestopt was het al bijna weg, maar nu is het volop terug.
Eigenlijk kan ik ieder argument om te blijven roken die ik zelf bedenk als excuus om toch te roken, meteen onderuit schoppen, en heb geaccepteerd dat ik stop. Daarom denk ik dat ik deze keer wel kan stoppen, de vorige keer was het meer impulsief, twijfelde nog en in plaats van "verslavings"-argumenten onderuit te schoppen, ging ik ze negeren en verdringen.
En ik ben gestopt samen met een maat, dus ik kan terug vallen op hem. Het meisje als extra motivatie, want die vind het goed dat ik stop en die bronchitis shit is ook goeie motivatie + het feit dat roken nutteloos voelt.
Succes,quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:18 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Heb zo 'date' met meisje.
Wens me succes
Jij?
hou dr rekening mee dat de eerste 100 hijsjes vaak naar brand en poep smaken, ik zou deze niet inhaleren als ik jou was. en sowieso de liquid lekker lang in laten trekken, langer dan in de gebruiksaanwijzing staat.quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:44 schreef Moira. het volgende:
Mijn vaders kwam me net vertellen dat mijn pakketje met e-sigaret binnen is
Thuis gelijk uitproberen straks
Zou graag brand en poep proevenquote:Op zaterdag 2 november 2013 16:36 schreef Studeur het volgende:
[..]
hou dr rekening mee dat de eerste 100 hijsjes vaak naar brand en poep smaken, ik zou deze niet inhaleren als ik jou was. en sowieso de liquid lekker lang in laten trekken, langer dan in de gebruiksaanwijzing staat.
ook; welke liquid heb je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |