Heee vas jij rondborstig lekker wijffie zullen we samen even wat brommers observeren?quote:
quote:Op zondag 3 november 2013 12:21 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Heee vas jij rondborstig lekker wijffie zullen we samen even wat brommers observeren?
Je kan altijd wel flauwvallen ofzo, dan heeft je brein gewoon even te weinig zuurstof.quote:Op zondag 3 november 2013 02:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou ik zou er zelf niet zo chill over doenIk ben nog nooit zomaar onwel geworden dus als dat wel gebeurd dan ga ik daar wel vraagtekens bijzetten
Zie je, we zijn soulmates.quote:Op zondag 3 november 2013 10:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
"Sorry kben stoned"
Nee doe jij zelf nooit inderdaad.
OllieWilliamsquote:
Nee.quote:Op zondag 3 november 2013 12:21 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Heee vas jij rondborstig lekker wijffie zullen we samen even wat brommers observeren?
Bedankt voor deze informatie.quote:Op zondag 3 november 2013 12:52 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat is FOK! toch kansloos zegfNav deze post SEX / groepssex/orgie krijg ik ook serieus een PM van die TS
____________________!
quote:
Volg je eigen advies eens op dan jochie.quote:Op zondag 3 november 2013 12:45 schreef Unscrewed het volgende:
Mensen moeten gewoon niet zeiken op een forum, vooral niet in een topicreeks gemaakt voor stoners.
Stoners be stoning.
Bedankt voor deze informatiequote:Op zondag 3 november 2013 12:52 schreef Unscrewed het volgende:
Wat is rood en ruikt naar blauwe verf?
Rode verf?
Zeik ik? Nee.quote:Op zondag 3 november 2013 12:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Volg je eigen advies eens op dan jochie.
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |