Oh dit is wel echt een goede zaak thoughquote:Op zondag 3 november 2013 00:10 schreef Viro het volgende:
[..]
Het is kanaries komen terug of zij het huis uit, leuke is dat stiefmoeder het er mee eens is
Omdat jij ook regelmatig 'smoesjes' gebruikt als iemand je ergens op aan spreekt ipv toegeven dat je gewoon fout zat en ze gelijk hebbenquote:Op zondag 3 november 2013 01:34 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Tevens gewoon bier gedronken bij maten op een zaterdag en niet gerookt (ik link bier meteen met peuken). Alleen wel fucking moe dus ga zo slapen.
I knowquote:Op zondag 3 november 2013 03:06 schreef Moira. het volgende:
Mja ben alsnog aangeschoten en nu jointje weer aan en gelijk al 'stoned' die combi
welke film?quote:Op zondag 3 november 2013 03:15 schreef Amarantha het volgende:
Jezus en weer huil ik. Zo zielig hoe Damon op sterven ligt
nja wel vaker jointjes dan x, x gewoon af en toe ja.quote:
Nee gewoon 20 graden ofzo. Is ook niet dat ik denk dat er serieus wat mis met mij is maar ben nog nooit (bijna) flauwgevallen dus ik schrok best wel.quote:
Seriequote:
oh no thnxquote:Op zondag 3 november 2013 03:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
SerieVampire Diaries. Laatste aflevering van seizoen 2, zo zielig
is helaas niet zoquote:Op zondag 3 november 2013 03:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
nja wel vaker jointjes dan x, x gewoon af en toe ja.
maar af en toe jointje is ook ok.
alleen dan nog steeds wel vaker jointjes dan x
Suiker, je hebt een tekort aan suiker. Zelf ook wel eens gehad en een paar simpele zoete dropjes helpen je er wel weer bovenop.quote:Op zondag 3 november 2013 02:23 schreef krullenbolletje het volgende:
Bijna flauwgevallen met uitgaan was echt fucking engNiet eens veel gedronken ofzo
Loopt ie te trollenquote:Op zondag 3 november 2013 01:32 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Grolsch![]()
Hertog-Jan![]()
Bavaria
De Klok
"Sorry kben stoned"quote:Op zondag 3 november 2013 03:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Omdat jij ook regelmatig 'smoesjes' gebruikt als iemand je ergens op aan spreekt ipv toegeven dat je gewoon fout zat en ze gelijk hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |