Grolschquote:
Hoezo dat?quote:
Wel genoeg gegeten?quote:Op zondag 3 november 2013 02:23 schreef krullenbolletje het volgende:
Bijna flauwgevallen met uitgaan was echt fucking engNiet eens veel gedronken ofzo
Ik ben ook geen pro met make up hoorquote:Op zondag 3 november 2013 01:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omg zo mooiKon ik dat maar haha, moet weer meer gaan oefenen. En dat te bedenken dat ik een beautyblog had
Zie nu dat dit een voorbeeld is van Cynthia haar blog
Nou ik zou er zelf niet zo chill over doenquote:Op zondag 3 november 2013 02:36 schreef FL_Freak het volgende:
Even onwel worden kan altijd wel gebeuren denk ik? Zou je er niet druk over maken
Nou als je opeens niks meer ziet raak ik toch wel even in paniekquote:Op zondag 3 november 2013 02:36 schreef FL_Freak het volgende:
Even onwel worden kan altijd wel gebeuren denk ik? Zou je er niet druk over maken
Was het daar erg heet?quote:Op zondag 3 november 2013 02:38 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nou als je opeens niks meer ziet raak ik toch wel even in paniek
Oh dit is wel echt een goede zaak thoughquote:Op zondag 3 november 2013 00:10 schreef Viro het volgende:
[..]
Het is kanaries komen terug of zij het huis uit, leuke is dat stiefmoeder het er mee eens is
Omdat jij ook regelmatig 'smoesjes' gebruikt als iemand je ergens op aan spreekt ipv toegeven dat je gewoon fout zat en ze gelijk hebbenquote:Op zondag 3 november 2013 01:34 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Tevens gewoon bier gedronken bij maten op een zaterdag en niet gerookt (ik link bier meteen met peuken). Alleen wel fucking moe dus ga zo slapen.
I knowquote:Op zondag 3 november 2013 03:06 schreef Moira. het volgende:
Mja ben alsnog aangeschoten en nu jointje weer aan en gelijk al 'stoned' die combi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |