Juliperquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:45 schreef RockNijntje het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe Juliper smaakt. Ik ken dat alleen als festivalbier en dan is het 9/10 water.
Haha ik dacht al dat er iets niet klopte.quote:
Smoesjes! Zo klink je net als Unsquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:53 schreef RockNijntje het volgende:
Ach ja, slecht geslapen, kort geslapen, weekend, koppijn, schoolwerk, feelings. Niet goed voor mijn spellcheckfunctie.
Ik wou dat het smoesjes warenquote:
zo nicequote:Op zaterdag 2 november 2013 19:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb ze al minstens 2 jaarMaar niet veel gebruikt. Wel van plan meer te gebruiken. Dit zijn de mijne (ik ga morgen even alle make-up en kwasten schoonmaken):
[ afbeelding ]
Onderste zijn felle kleurtjes maar door flits lijkt die niet goed. Heb nu helemaal links bovenin op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:04 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
zo nice![]()
![]()
![]()
Net deze look gemaakt voor vanavond met au natural:
mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe lang was je daar mee bezig?Heeft FOK!verkiring met Klojo120
nawww rip voor jou danquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wou dat het smoesjes waren. Kutweekend
. Maar goed, weekend
. Altijd beter dan maandag tot en met vrijdag.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:04 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
zo nice![]()
![]()
![]()
Net deze look gemaakt voor vanavond met au natural:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
Neh, leesverslag en PWS it isquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
nawww rip voor jou dan![]()
Lekker een chille zondag ervan maken
Vies.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:45 schreef RockNijntje het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe Jupiler smaakt. Ik ken dat alleen als festivalbier en dan is het 9/10 water.
alleen ogen al 10 minutenquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:12 schreef Studeur het volgende:
[..]
mooi
hoe lang was je daar mee bezig?
dat valt nog mee. sommige doen er wel uren over.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:27 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
alleen ogen al 10 minutentoen nog concealer/blush/higlighter/bronzer/wenkbrauwen en toen was ik een half uur verder
Ik snap echt niet hoe sommige mensen dit elke dag doen
Ik ken inderdaad een meisje die elke dag anderhalf uur eerder opstaat om haar make up te doenquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:28 schreef Studeur het volgende:
[..]
dat valt nog mee. sommige doen er wel uren over.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:31 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik ken inderdaad een meisje die elke dag anderhalf uur eerder opstaat om haar make up te doen![]()
Oh nja dan, veel plezier met datquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Neh, leesverslag en PWS it is.
Maar volgende week lekker zuup'n in Duitsland![]()
.
Bazenfilm welquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:17 schreef Studeur het volgende:
Laatste geld uitgegeven aan schutters bier.
Vanavond Shawshank Redemption kijken met vriendinnetje
Leesverslag maakte ik meestal in 2/3 uurtjes. PWS heb ik in een week gedaan, 2 uur per dag en een 8 gehaaldquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Neh, leesverslag en PWS it is.
Maar volgende week lekker zuup'n in Duitsland![]()
.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:31 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik ken inderdaad een meisje die elke dag anderhalf uur eerder opstaat om haar make up te doen![]()
Dit jaquote:
scholieren.comquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:32 schreef Studeur het volgende:
[..]
Leesverslag maakte ik meestal in 2/3 uurtjes. PWS heb ik in een week gedaan, 2 uur per dag en een 8 gehaaldWeliswaar herschreven van een FOK!ker uit brabant die er maar een 7 voor had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |