welke film?quote:Op zondag 3 november 2013 03:15 schreef Amarantha het volgende:
Jezus en weer huil ik. Zo zielig hoe Damon op sterven ligt
nja wel vaker jointjes dan x, x gewoon af en toe ja.quote:
Nee gewoon 20 graden ofzo. Is ook niet dat ik denk dat er serieus wat mis met mij is maar ben nog nooit (bijna) flauwgevallen dus ik schrok best wel.quote:
Seriequote:
oh no thnxquote:Op zondag 3 november 2013 03:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
SerieVampire Diaries. Laatste aflevering van seizoen 2, zo zielig
is helaas niet zoquote:Op zondag 3 november 2013 03:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
nja wel vaker jointjes dan x, x gewoon af en toe ja.
maar af en toe jointje is ook ok.
alleen dan nog steeds wel vaker jointjes dan x
Suiker, je hebt een tekort aan suiker. Zelf ook wel eens gehad en een paar simpele zoete dropjes helpen je er wel weer bovenop.quote:Op zondag 3 november 2013 02:23 schreef krullenbolletje het volgende:
Bijna flauwgevallen met uitgaan was echt fucking engNiet eens veel gedronken ofzo
Loopt ie te trollenquote:Op zondag 3 november 2013 01:32 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Grolsch![]()
Hertog-Jan![]()
Bavaria
De Klok
"Sorry kben stoned"quote:Op zondag 3 november 2013 03:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Omdat jij ook regelmatig 'smoesjes' gebruikt als iemand je ergens op aan spreekt ipv toegeven dat je gewoon fout zat en ze gelijk hebben
Heee vas jij rondborstig lekker wijffie zullen we samen even wat brommers observeren?quote:
quote:Op zondag 3 november 2013 12:21 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Heee vas jij rondborstig lekker wijffie zullen we samen even wat brommers observeren?
Je kan altijd wel flauwvallen ofzo, dan heeft je brein gewoon even te weinig zuurstof.quote:Op zondag 3 november 2013 02:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou ik zou er zelf niet zo chill over doenIk ben nog nooit zomaar onwel geworden dus als dat wel gebeurd dan ga ik daar wel vraagtekens bijzetten
Zie je, we zijn soulmates.quote:Op zondag 3 november 2013 10:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
"Sorry kben stoned"
Nee doe jij zelf nooit inderdaad.
OllieWilliamsquote:
Nee.quote:Op zondag 3 november 2013 12:21 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Heee vas jij rondborstig lekker wijffie zullen we samen even wat brommers observeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |