Bedankt voor deze informatie.quote:Op zondag 3 november 2013 12:52 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat is FOK! toch kansloos zegfNav deze post SEX / groepssex/orgie krijg ik ook serieus een PM van die TS
____________________!
quote:
Volg je eigen advies eens op dan jochie.quote:Op zondag 3 november 2013 12:45 schreef Unscrewed het volgende:
Mensen moeten gewoon niet zeiken op een forum, vooral niet in een topicreeks gemaakt voor stoners.
Stoners be stoning.
Bedankt voor deze informatiequote:Op zondag 3 november 2013 12:52 schreef Unscrewed het volgende:
Wat is rood en ruikt naar blauwe verf?
Rode verf?
Zeik ik? Nee.quote:Op zondag 3 november 2013 12:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Volg je eigen advies eens op dan jochie.
quote:
quote:
Kusje op je voorhoofd.quote:
je bent le master rusemanquote:Op zondag 3 november 2013 12:58 schreef Snowbells het volgende:
Ik geef geen neuk
Ow wacht sorry t was maar trollen :s
Hihi ik troll hihi
Nee.quote:
quote:Op zondag 3 november 2013 12:58 schreef Snowbells het volgende:
Ik geef geen neuk
Hihi ik troll hihi
quote:
quote:
quote:
Dit is fysiek onmogelijk... tenzij je een spiegel gebruikt. Maar dan is het nog steeds niet mijn voorhoofd, maar een reflectie ervan.quote:
quote:Op zondag 3 november 2013 13:02 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dit is fysiek onmogelijk... tenzij je een spiegel gebruikt. Maar dan is het nog steeds niet mijn voorhoofd, maar een reflectie ervan.
quote:
quote:
quote:
Kus op je neusquote:Op zondag 3 november 2013 12:58 schreef Snowbells het volgende:
Ik geef geen neuk
Hihi ik troll hihi
Lik gewoon je eigen penis, dat gaat altijd makkelijk zonder ruggengraat.quote:Op zondag 3 november 2013 13:08 schreef Unscrewed het volgende:
Vas, kun je even mijn penis likken?
Grgr
Dit vind ik nou uitstekend advies!quote:Op zondag 3 november 2013 13:10 schreef Trollscience het volgende:
Jaag je hem gelijk zover door je keel dat je voor altijd dubbelgeklapt ligt en nooit meer op internet kan.
Ga eens weg met je onnodige postsquote:Op zondag 3 november 2013 13:08 schreef Unscrewed het volgende:
Vas, kun je even mijn penis likken?
Grgr
quote:Op zondag 3 november 2013 13:11 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ga eens weg met je onnodige posts
quote:Op zondag 3 november 2013 12:58 schreef Snowbells het volgende:
Ik geef geen neuk
Hihi ik troll hihi
quote:
quote:
quote:Op zondag 3 november 2013 12:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Volg je eigen advies eens op dan meisje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |