Zemel:quote:
Ik ben echt 12.quote:Op zondag 3 november 2013 13:14 schreef RockNijntje het volgende:
Damn jullie zijn echt allemaal 12.
quote:Op zondag 3 november 2013 13:14 schreef Vaseline_ het volgende:
Roeh't kowed a zemmel, ga ga ga je verveelt me.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
zehma marocroeh't kowed a zemmel
.
quote:Op zondag 3 november 2013 13:18 schreef OllieWilliams het volgende:
Uns, je gedraagt je als een verliefde puber.
oh wacht...
Oh snapquote:Op zondag 3 november 2013 13:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Lik gewoon je eigen penis, dat gaat altijd makkelijk zonder ruggengraat.
Nah, het klopt totaal niet, daarom is het meer... Oh faal.quote:
Tuurlijk johquote:Op zondag 3 november 2013 13:21 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nah, het klopt totaal niet, daarom is het meer... Oh faal.
Lol, ik ben best wel in de mood voor een discussie, dus als je hier een persoonlijke kwestie van wilt maken, go your gang. Ik speel je toch helemaal uit.quote:
Kan je dat ook in het echt doen?quote:Op zondag 3 november 2013 13:22 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Lol, ik ben best wel in de mood voor een discussie, dus als je hier een persoonlijke kwestie van wilt maken, go your gang. Ik speel je toch helemaal uit.
Kunnen? Ja.quote:
Nee dankje ik denk dat ik een intelligentere discussie kan voeren met mijn katquote:Op zondag 3 november 2013 13:22 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Lol, ik ben best wel in de mood voor een discussie, dus als je hier een persoonlijke kwestie van wilt maken, go your gang. Ik speel je toch helemaal uit.
Als krul met mij zou 'spelen,' zou ik toch liever de stoute variatie hebben.quote:
OHHHH OOOHH dissssssquote:Op zondag 3 november 2013 13:26 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee dankje ik denk dat ik een intelligentere discussie kan voeren met mijn kat
quote:Op zondag 3 november 2013 13:27 schreef Klojo120 het volgende:
Mijn moeder kwam naar me toe met de boodschap dat ze weet dat ik wiet rook. Ze was niet boos, en deed er best oke over. Valt een enorme last van mijn schouders.
waarom heb je dat zelf niet verteld?quote:Op zondag 3 november 2013 13:27 schreef Klojo120 het volgende:
Mijn moeder kwam naar me toe met de boodschap dat ze weet dat ik wiet rook. Ze was niet boos, en deed er best oke over. Valt een enorme last van mijn schouders.
Tofquote:Op zondag 3 november 2013 13:27 schreef Klojo120 het volgende:
quote:Op zondag 3 november 2013 13:27 schreef Klojo120 het volgende:
kk harde wietwalmen op mijn kamerquote:Op zondag 3 november 2013 13:28 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Tof
Hoe is ze erachter gekomen, tho?
Sommige dingen hoeven je ouders niet te weten. Ben ook psychosegevoelig.quote:Op zondag 3 november 2013 13:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
waarom heb je dat zelf niet verteld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |