De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Promo-vid by Moira's studiegenootjes - Fake ID uit Nijmegen, awesome stoners maken awesome muziek![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
[ Bericht 1% gewijzigd door Vaseline_ op 09-04-2013 19:09:13 ]![]()
Zonde van de jointquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:53 schreef Murdera het volgende:
Ik heb 1 keer in mijn leven een jonko geklapt, toen vond een vriend het komisch om een klein bloeibolletje met buskruit halverwege de joint te stoppen.Fucking hufter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jezus, die FOK! stoners worden er ook steeds meer.
Bolwerk van wiet/hasj junkies
Ook in moeilijke tijden.![]()
doe niet zo stoerquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:56 schreef Murdera het volgende:
Ik denk bij dampen altijd terug aan de keer dat ik met 2 chicks ging hotboxen in zo'n saunahokje.![]()
![]()
sletquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee hoor ik heb staan hotboxen met 3 gespierde gladde negers![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee hoor ik heb staan hotboxen met 3 gespierde gladde negers.
Waarom is die topic pointer niet meer groot en blauw?He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
quote:
Welke kleur is hij dan?quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:06 schreef Olment het volgende:
Waarom is die topic pointer niet meer groot en blauw?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:06 schreef Olment het volgende:
Waarom is die topic pointer niet meer groot en blauw?Je bedoelt zo
Omdat ik geen tagjes heb gebruikt, ziet er wat strakker uit IMHO.![]()
Ja die ja.. MAAK ES TAGJESquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[info]Je bedoelt zo[/info]
Omdat ik geen tagjes heb gebruikt, ziet er wat strakker uit IMHO.
Dit is lelijk en valt niet op.. Doel van die pointer is dat het wel opvalt
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Hij is wel prima zoquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:12 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja die ja.. MAAK ES TAGJES
Dit is lelijk en valt niet op.. Doel van die pointer is dat het wel opvalt![]()
![]()
Haha, nice. Net een functioneringsgesprek gehad. Ik was even bang dat hij ging vragen wat ik de hele dag doe, maar m'n baas gaf zelf al aan dat dat niet eerlijk zou zijn omdat ik een beetje van alles wat doe.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[info]Je bedoelt zo[/info]
Omdat ik geen tagjes heb gebruikt, ziet er wat strakker uit IMHO.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.![]()
Dat zag er best vet uitquote:.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Ik dacht echt wtf is er met mijn pc aan de handquote:.
Ik zat als een dwaas naar dat scrollende reactieveld te kijkenquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik dacht echt wtf is er met mijn pc aan de hand.
ik vond het wel mooi!
![]()
Het was weer eens wat anders jaquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zat als een dwaas naar dat scrollende reactieveld te kijkenik vond het wel mooi!
.
Past er wel bij jaquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wajow, best wel tof voor het stonertopic![]()
.
En weer weg.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:24 schreef Vaseline_ het volgende:
Doe nog eens voor 1 minuutje Bart?Kunnen we het zien
Fokken in een nieuwe dimensie.
Grappig man hahahaa
eigenlijk zou het de hele dag zo moeten.
Ik ben benieuwd wat andere users gaan zeggen xd
Mooien trollOok in moeilijke tijden.![]()
Onhandig lezen eerderquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:27 schreef Murdera het volgende:
alleen soms is het een beetje onhandig typen.![]()
![]()
valt allemaal toch wel meeDit is nice voor op een zaterdagnacht xD
Alleen gaan we dat niet doen, want we weten niet wat voor effect het heeft op de rest van het forumquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:28 schreef Olment het volgende:
valt allemaal toch wel meeDit is nice voor op een zaterdagnacht xD
![]()
![]()
Toch mooi wat je allemaal kan xD
Jammer dat de pointer nog steeds kut is
Daar kom je maar op 1 manier achterquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Alleen gaan we dat niet doen, want we weten niet wat voor effect het heeft op de rest van het forum![]()
![]()
Huillie, wees blij dat er een pointer staat.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:29 schreef Olment het volgende:
Toch mooi wat je allemaal kan xD
Jammer dat de pointer nog steeds kut is![]()
Je geeft ze een vinger...quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Huillie, wees blij dat er een pointer staat.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Owjaa.. dus eerst worden we lekker gemaakt met toffe en coole pointers.. dan is dr een luie mod die dr geen zak aan doet,, en moeten we dit maar acceptenquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Huillie, wees blij dat er een pointer staat.![]()
Pfff.
Dat Bart er dan maar wat aan doet
Pciesquote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:31 schreef Olment het volgende:
[..]
Owjaa.. dus eerst worden we lekker gemaakt met toffe en coole pointers.. dan is dr een luie mod die dr geen zak aan doet,, en moeten we dit maar accepten![]()
Pfff.
Dat Bart er dan maar wat aan doet![]()
![]()
Ik ben geen ONZ-mod, als ik wat doe gaat een FA mij spanken. Nu vind ik dat niet zo erg als Shmoopy dat doet, maar da's een kans van 1 op 4.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Je hebt die mod niet voor niksquote:
Extra rechten = extra plichten
Chop chopHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Wie zijn de andere 3 mogelijkheden?quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:33 schreef Bart het volgende:
Ik ben geen ONZ-mod, als ik wat doe gaat een FA mij spanken. Nu vind ik dat niet zo erg als Shmoopy dat doet, maar da's een kans van 1 op 4.![]()
Ja okee.. praat Hork dan maar omquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:33 schreef Bart het volgende:
Ik ben geen ONZ-mod, als ik wat doe gaat een FA mij spanken. Nu vind ik dat niet zo erg als Shmoopy dat doet, maar da's een kans van 1 op 4.
Snakeyquote:, Netsplitter
, Opa.Bakkebaard
.
Klopt, en eigenlijk hoort er in een SC helemaal geen pointer te staan, dus wees verheugdquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:33 schreef Olment het volgende:
[..]
Je hebt die mod niet voor niks
Extra rechten = extra plichten
Chop chop![]()
![]()
Goed plan.. Hork werkt niet echt meequote:
Hmm,.. Opa bakkebaard zou ik maar voor oppassenquote:
Hork was ooit mijn padawan, maar hij luistert niet meer naar me.quote:I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Ohh.. waar horen ze dan bij normaal?quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt, en eigenlijk hoort er in een SC helemaal geen pointer te staan, dus wees verheugdHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Dat zijn eigenlijk dingen om users een beetje te sturen (zoals in sommige topics "Geen slowchat hier!" staat, bijvoorbeeld)quote:![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:36 schreef Murdera het volgende:
Liever geen pointer dan een quote van vas.hater
![]()
![]()
Doe dat als pointerquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat zijn eigenlijk dingen om users een beetje te sturen (zoals in sommige topics "Geen slowchat hier!" staat, bijvoorbeeld)![]()
![]()
ja.. een fatsoenllijke topic pointerquote:
Je zou kunnen zeggen dat ze hier niet mogen blowen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat zijn eigenlijk dingen om users een beetje te sturen (zoals in sommige topics "Geen slowchat hier!" staat, bijvoorbeeld)I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Of dat iedereen een beetje serieus dient te blijven. Geen gaar gewauwel.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Je zou kunnen zeggen dat ze hier niet mogen blowen.![]()
Dit topic ís voor gaar gewauwelquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Of dat iedereen een beetje serieus dient te blijven. Geen gaar gewauwel.
Fuck the EBU.![]()
Of allebei.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Of dat iedereen een beetje serieus dient te blijven. Geen gaar gewauwel.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Horkje je kan ook een topicpointer maken waarin staat dat ze niet meer mogen posten, en dat anders het topic dicht gaat.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
GMTA.quote:I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
whehe, 2 zielen..quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:41 schreef Bart het volgende:
Horkje je kan ook een topicpointer maken waarin staat dat ze niet meer mogen posten, en dat anders het topic dicht gaat.Fuck the EBU.![]()
We hebben een winnaarquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:41 schreef Bart het volgende:
Horkje je kan ook een topicpointer maken waarin staat dat ze niet meer mogen posten, en dat anders het topic dicht gaat.![]()
![]()
GMTA²quote:I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Google Maar Tering Autist.quote:I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, mijn brein deed het werk al voor me
Misschien toch minder blowen danquote:.
Veel plezierquote:.
Jammer alleen dat er geen THC in zitquote:
Zelf maar wietmayo maken dan
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
hmm.. lijkt me niet eens zo heel domquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:02 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Jammer alleen dat er geen THC in zit
Zelf maar wietmayo maken dan
Lijkt me ook best lekker, belegd stokbroodje met ei, tomaat komkommer en ham enzo. En dan wat wietmayo.quote:
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Ik heb zin om twaalf kittens naar de maan te sturen met een zak bloemkool.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
vanwaar deze urgentie ineens?quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:04 schreef Ugjerke het volgende:
Ik heb zin om twaalf kittens naar de maan te sturen met een zak bloemkool.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
of bij een worstenbroodjequote:Op dinsdag 9 april 2013 12:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Lijkt me ook best lekker, belegd stokbroodje met ei, tomaat komkommer en ham enzo. En dan wat wietmayo.![]()
Het is al veel te lang geleden. Ik weet dat er in ieder geval sinds de dagen van Caeser gaan kat meer met bloemkool op de maan is geweest, misschien zelfs langer.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
hm.. daar zou ik een geschiedenisboek voor moeten open slaan.. Maar ik geloof je.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:05 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Het is al veel te lang geleden. Ik weet dat er in ieder geval sinds de dagen van Caeser gaan kat meer met bloemkool op de maan is geweest, misschien zelfs langer.
Heb je een raket al?He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ik had een raket, maar die is gesmolten.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:06 schreef Olment het volgende:
[..]
hm.. daar zou ik een geschiedenisboek voor moeten open slaan.. Maar ik geloof je.
Heb je een raket al?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:06 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik had een raket, maar die is gesmolten.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:06 schreef Ugjerke het volgende:
[..]Ik zie een typoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pas op, straks activeer je m'n OCD-mode.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
dan blijf je vreten.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Lijkt me ook best lekker, belegd stokbroodje met ei, tomaat komkommer en ham enzo. En dan wat wietmayo.![]()
![]()
Als ik dat plaatje zie gaat er wel weer een andere raket de lucht in.quote:
Snap ik helemaalquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:09 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Als ik dat plaatje zie gaat er wel weer een andere raket de lucht in.
of gewoon een wietsausje maken om je nacho's in te dopen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
![]()
Zeker.. tis zo rustig opt werk dat ik me vanmiddag lekker vrij heb genomen.quote:
nog 10 min werken![]()
Tja,, werken... heb pas 1 telefoontje gehad vandaag![]()
Hoeist daar?He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Waarom is het bij iedereen zo rustig?
Stuur maar opquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zit er wel vol van bohh, en ik moet nog 1 pannekoek.
Luxeproblemen.
omdat het halve topic nog aan het pitten isquote:
Oeh middagje vrij is altijd lekkerquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:20 schreef Olment het volgende:
[..]
Zeker.. tis zo rustig opt werk dat ik me vanmiddag lekker vrij heb genomen.
nog 10 min werken![]()
Tja,, werken... heb pas 1 telefoontje gehad vandaag![]()
Hoeist daar?Ja hier gaat 't ook wel goed he
Goeiemiddag Vasquote:
Your beauty never ever scared me.![]()
Zelfs ik ben wakkerquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:21 schreef Olment het volgende:
[..]
omdat het halve topic nog aan het pitten is
Tis ook maar vroeg hé,, of heb ik het nouquote:
Sowieso, luilakken errwherequote:Op dinsdag 9 april 2013 12:25 schreef Olment het volgende:
[..]
Tis ook maar vroeg hé,, of heb ik het nou![]()
Daarom ook tussen haakjes, andere mensen zullen het wel fijn vindenquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
hasj vond je toch helemaal niet lekker?
Oh ik dacht dat je gister dus een wiet/hasj festijn had gehad ofzoietsquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daarom ook tussen haakjes, andere mensen zullen het wel fijn vinden![]()
![]()
Nee, meer dat dat de reden is dat de mensen hier zo heerlijk lui zijnquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je gister dus een wiet/hasj festijn had gehad ofzoiets
Het is dat ik niet hoef te werkenquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee, meer dat dat de reden is dat de mensen hier zo heerlijk lui zijn. verveel me.
![]()
Laat maar. Lees weer verkeerd. Je hoeft niet te werken? En je verveelt je?quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het is dat ik niet hoef te werken. verveel me.
Ja ik wil werkenquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laat maar. Lees weer verkeerd. Je hoeft niet te werken? En je verveelt je?Need money need something to do.
![]()
Aah ik snap. Verveel me ook wel beetje maar ik ga straks naar mn moederquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik wil werkenNeed money need something to do.
Wadan?quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:56 schreef Amarantha het volgende:
Ik wordt zo knetter gestoord van dat gezeik met de pil![]()
Ok, als je het echt wilt weten. Ik heb 7 maand terug een goedkope variant gehad de microgynon 30.. Ik was best vaak misselijk om de lulligste redenen en ik was op t laatste ook nog eens constant ongesteld. Nu ben ik anderhalf maand terug weer terug gegaan na de prikpil omdat ik daar alleen maar goeie ervaringen mee had.. Maar goed nu ben ik dus weer 2 weken ongesteld. Dat hoort erbij volgens mijn dokter *daar was ik Vrijdag* maar goed ik lees ook horror verhalen op internet van meiden die het maanden lang waren en dat is mij ooit ook overkomen bij de implanon (is al paar jaar terug).quote:
Eigenlijk is dus mijn klacht dat ik ineens de meest vreemde (en lange) doorbraak bloedingen heb de laatste half jaar ongeacht welke pil ik heb en dat mijn seks leven hier onderlijd! En ik heb ook nog eens een vriend die constant zich zorgen maakt om mijn gezondheid hierdoor haha
(je vroeg er zelf om Vas hihi)Your beauty never ever scared me.![]()
Spiraaltje een optie? Moir heeft er alleen maar goeie ervaring mee zegt zequote:Op dinsdag 9 april 2013 13:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ok, als je het echt wilt weten. Ik heb 8 maand terug een goedkope variant gehad de microgynon 30.. Ik was best vaak misselijk om de lulligste redenen en ik was op t laatste ook nog eens constant ongesteld. Nu ben ik anderhalf maand terug weer terug gegaan na de prikpil omdat ik daar alleen maar goeie ervaringen mee had.. Maar goed nu ben ik dus weer 2 weken ongesteld. Dat hoort erbij volgens mijn dokter *daar was ik Vrijdag* maar goed ik lees ook horror verhalen op internet van meiden die het maanden lang waren en dat is mij ooit ook overkomen bij de implanon (is al paar jaar terug).
Eigenlijk is dus mijn klacht dat ik ineens de meest vreemde (en lange) doorbraak bloedingen heb de laatste half jaar ongeacht welke pil ik heb en dat mijn seks leven hier onderlijd! En ik heb ook nog eens een vriend die constant zich zorgen maakt om mijn gezondheid hierdoor haha
(je vroeg er zelf om Vas hihi).
![]()
Is geen optiequote:Op dinsdag 9 april 2013 13:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Spiraaltje een optie? Moir heeft er alleen maar goeie ervaring mee zegt ze.
Heb ik het ook met Moira over gehad maar dat zie ik echt niet zitten. Maar sowieso.. Als ik over een week het nog ben gaan ze een echo maken lol dat zie ik ook echt niet zitten
echo waarvoor precies, wat kan er mis zijn als het blijft bloeden dan?quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is geen optieHeb ik het ook met Moira over gehad maar dat zie ik echt niet zitten. Maar sowieso.. Als ik over een week het nog ben gaan ze een echo maken lol dat zie ik ook echt niet zitten
![]()
![]()
http://www.dcmeander.nl/p(...)o?steID=6&catID=2619quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
echo waarvoor precies, wat kan er mis zijn als het blijft bloeden dan?
Damnquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
http://www.dcmeander.nl/p(...)o?steID=6&catID=2619. Ik slik al sinds m'n 14e ethinylestradiol/levonorgestrel en never nooit geen last gehad
.
![]()
Vas je moet zo hard met me mee hopen dat het binnen een week stopt en dat het daarna weg blijft/gewoon op een normale manier terug komt (dus maar een paar dagen)quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Damn. Ik slik al sinds m'n 14e ethinylestradiol/levonorgestrel en never nooit geen last gehad
.
Haha doe ik! Maar waarom is een spiraal geen optie voor je?quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vas je moet zo hard met me mee hopen dat het binnen een week stopt en dat het daarna weg blijft/gewoon op een normale manier terug komt (dus maar een paar dagen)![]()
![]()
Ik zie het zetten ervan absoluut niet zitten en het weghalen ook nietquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha doe ik! Maar waarom is een spiraal geen optie voor je?Ik hou absoluut niet van ziekenhuizen enz.. Vind het al een vreselijk idee dat ze misschien een echo gaan maken. Ik moet alleen al huilen als ik naar het ziekenhuis moet voor iets haha
Ja maarja, die 1x per 5 jaar.. Dat is zelfs te overzien voor iemand met een ziekenhuisfobie oidquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zie het zetten ervan absoluut niet zitten en het weghalen ook nietIk hou absoluut niet van ziekenhuizen enz.. Vind het al een vreselijk idee dat ze misschien een echo gaan maken. Ik moet alleen al huilen als ik naar het ziekenhuis moet voor iets haha
![]()
![]()
Fobie zal ik het niet noemen.. Ik heb er vorig jaar ook 3 dagen gelegen en toen bleef ik wel rustig enz (ok toen ik het te horen kreeg wel gejankt want ik heb echt een hekel aan t ziekenhuis). Maar ik vind ook het feit dat het 5 jaar werkt iets te lang haha. Ik wil best wel jong kinderen.. Niet nu maar over een paar jaar wil ik wel een kind hebbenquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maarja, die 1x per 5 jaar.. Dat is zelfs te overzien voor iemand met een ziekenhuisfobie oid
Tandarts, naalden en spuitjes daar heb ik wel een fobie voor. Dat tweede is wel ironisch aangezien ik zoveel piercings heb gehad enzYour beauty never ever scared me.![]()
Maar je studeert toch niet enzo? Tegen de tijd dat je dat hebt gedaan en een goed inkomen en een huis en serieuze vaste vriend zijn er toch wel 5 jaar voorbij of watquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Fobie zal ik het niet noemen.. Ik heb er vorig jaar ook 3 dagen gelegen en toen bleef ik wel rustig enz (ok toen ik het te horen kreeg wel gejankt want ik heb echt een hekel aan t ziekenhuis). Maar ik vind ook het feit dat het 5 jaar werkt iets te lang haha. Ik wil best wel jong kinderen.. Niet nu maar over een paar jaar wil ik wel een kind hebben
Tandarts, naalden en spuitjes daar heb ik wel een fobie voor. Dat tweede is wel ironisch aangezien ik zoveel piercings heb gehad enz![]()
![]()
Shit ik heb net besloten voor mezelf dat ik in Mei in éen keer (en anders zo snel mogelijk achter elkaar) mijn gebit volledig laat fiksen. Gaat me namelijk 400 euro kostten hihi*en ik durf niet maar A. gaat mee*. En om mezelf te belonen laat ik ook mijn arm uitbreiden qua tattoo's. Dat betekend dus eindelijk rozen op mijn arm yeah
Plannen niet, wensen wel jaquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:26 schreef Murdera het volgende:
Serieuze kinderwensen/plannen zonder studie of baan.Heb ik altijd al gehad hoor haha. Shit ik wil echt niet nu ofzo een kind hoor
Tering moet er niet aandenken zeg haha
Hoezo bijzonder? Zo bijzonder is het toch niet dat ik ooit kinderen wil?quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:27 schreef Murdera het volgende:
jij hebt wel allemaal bijzondere dingen zeg.
Je bent een speciaal meisje.
Met zo'n chaos in je leven over een paar jaar? Nouja tegenwoordig is het misschien ook niet echt bijzonder, nu al die tienermoedertjes ook normaal zijn, daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoezo bijzonder? Zo bijzonder is het toch niet dat ik ooit kinderen wil?![]()
![]()
Geloof me met zoveel chaos als nu zou ik het ook niet willenquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Met zo'n chaos in je leven over een paar jaar? Nouja tegenwoordig is het misschien ook niet echt bijzonder, nu al die tienermoedertjes ook normaal zijn, daar heb je een punt.Maar die chaos gaat ook wel weer een keer over en op een dag woon ik een normaal huis enz maar dat is zeker de komende tijd nog niet haha
hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mjaquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geloof me met zoveel chaos als nu zou ik het ook niet willenMaar die chaos gaat ook wel weer een keer over en op een dag woon ik een normaal huis enz maar dat is zeker de komende tijd nog niet haha
.
![]()
Blegh, kinderen, mij niet gezien.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Kost tijd, energie en geld. Ik ben al beroerd met alle drie. Mocht ik op een gegeven moment alles een beetje op orde hebben, wil er wel van kunnen genieten en het niet onder laten schijten door een of ander swagkind.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom niet, vooral mokkakindjesIk zou mn kind echt swag aankleden enzo jwt.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:43 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Kost tijd, energie en geld. Ik ben al beroerd met alle drie. Mocht ik op een gegeven moment alles een beetje op orde hebben, wil er wel van kunnen genieten en het niet onder laten schijten door een of ander swagkind.Tot je misschien de vrouw van je leven tegekomt
![]()
Dat zou voor mij de enige reden zijn. Een vrouw die heel graag kinderen wil. Al heb ik wel dat als ik een leuke vrouw tegenkom en ik kom erachter dat ze kinderen wil, ze meteen niet meer zo aantrekkelijk is.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Tot je misschien de vrouw van je leven tegekomt
Ja maargoed als ze zegt ik wil binnen deze tijd kinderen hebben dan zou ik ook wel snel weg zijn als man zijnde, dat soort dingen komen als de tijd rijp is, of gewoon nietquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:46 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat zou voor mij de enige reden zijn. Een vrouw die heel graag kinderen wil. Al heb ik wel dat als ik een leuke vrouw tegenkom en ik kom erachter dat ze kinderen wil, ze meteen niet meer zo aantrekkelijk is..
![]()
Liever gewoon niet.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maargoed als ze zegt ik wil binnen deze tijd kinderen hebben dan zou ik ook wel snel weg zijn als man zijnde, dat soort dingen komen als de tijd rijp is, of gewoon niet.
Laat mijn zus maar kinderen krijgen, ik ben denk ik liever een oom dan een vader.
Ja inderdaad, genieten van het kind zonder het gepoep, geschreeuw en gekotsquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:48 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Liever gewoon niet.Laat mijn zus maar kinderen krijgen, ik ben denk ik liever een oom dan een vader.
![]()
![]()
En het leerwerk stapelt zich op, als ik nu begin moet ik 100 pagina's per dag lezenHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
I'm out.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:41 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik zou mn kind echt swag aankleden enzo jwt.![]()
Dat je ook maar even weet dat ik in 2017 een kind wil dus dat je moet zorgen dat je een beter huis hebtquote:.
![]()
Ik wil trouwens wel gewoon een zaadje aanleveren.
Dat hoop ik voor volgend jaar al te hebbenquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat je ook maar even weet dat ik in 2017 een kind wil dus dat je moet zorgen dat je een beter huis hebt.
Maar goed, dan idd maar iets zoeken met een schuurtje erbij![]()
![]()
Van:Naar:quote:Dat ging goedquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat hoop ik voor volgend jaar al te hebben
Maar goed, dan idd maar iets zoeken met een schuurtje erbij.
![]()
Gewoon de leidingen doorknippenquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:00 schreef Ugjerke het volgende:
Ik wil trouwens wel gewoon een zaadje aanleveren.![]()
Van:Naar:quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat je ook maar even weet dat ik in 2017 een kind wil dus dat je moet zorgen dat je een beter huis hebt.
Dat ging goedquote:![]()
![]()
hallo[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Neen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:36 schreef Onorgineel het volgende:
[ afbeelding ]
jonko klappen help doe ik dit goedOok in moeilijke tijden.![]()
Neen je dampt die dampie en laat vervolgens een dampoe.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:36 schreef Onorgineel het volgende:
[ afbeelding ]
jonko klappen help doe ik dit goed![]()
<º))))><+*¨^¨*+ Mijn 11390e post gaat uit naar alle stoners hier +*¨^¨*+
><((((º>
Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
Maar het lijkt er wel op.quote:
als je van 1 hand een soort 'kokertje' maakt,
de Jonko tussen je pink en ringvinger doet,
zet je hand met de J op je andere hand.
Dan lekker inhaleren, en tijdens het inhaleren
je hand als klep laten fungeren en zo iedere keer
luchtstromen inhaleren.
Wij staan bijna gelijk qua postsquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:47 schreef Onorgineel het volgende:
<º))))><+*¨^¨*+ Mijn 11390e post gaat uit naar alle stoners hier +*¨^¨*+
><((((º>
![]()
Edit:
Nou ja, je loopt er 100 voor ofzoOok in moeilijke tijden.![]()
ff doorposten krengquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wij staan bijna gelijk qua posts![]()
Edit:
Nou ja, je loopt er 100 voor ofzo
onee veel te vroeg help alles gaat mis het escaleert uit de handOok te boeken voor feestjes en partijen![]()
voordoen?quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Neen je dampt die dampie en laat vervolgens een dampoe.
quote voor 't nageslachtquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Maar het lijkt er wel op.
als je van 1 hand een soort 'kokertje' maakt,
de Jonko tussen je pink en ringvinger doet,
zet je hand met de J op je andere hand.
Dan lekker inhaleren, en tijdens het inhaleren
je hand als klep laten fungeren en zo iedere keer
luchtstromen inhaleren.
Ik zal bonen eten donderdagavondquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vas vragen of ze een "dampoe" doet.Suicidal much?
![]()
![]()
Dat vind ik wel eens jammer, dat taaltje van sommige blowers. Alleen omdat je longen zwart zijn, hoeven je stembanden dat nog niet te zijn.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:10 schreef Ugjerke het volgende:
Dat vind ik wel eens jammer, dat taaltje van sommige blowers. Alleen omdat je longen zwart zijn, hoeven je stembanden dat nog niet te zijn.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:10 schreef Ugjerke het volgende:
Dat vind ik wel eens jammer, dat taaltje van sommige blowers. Alleen omdat je longen zwart zijn, hoeven je stembanden dat nog niet te zijn.Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
Welk taaltjequote:Op dinsdag 9 april 2013 16:10 schreef Ugjerke het volgende:
Dat vind ik wel eens jammer, dat taaltje van sommige blowers. Alleen omdat je longen zwart zijn, hoeven je stembanden dat nog niet te zijn.![]()
![]()
Jonko, skaffa, tantoe, dampoe, weet ik veel wat er bij sommige mensen allemaal uit de strot komt.quote:
kom dan bezem a zemmel kk boeler flikekr w8 maar. kk flikker ik w8 op je kom hier dan met je matties ga ga eh kk lelijk eaap hoerezoonquote:Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
zehma marocquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:25 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
kom dan bezem a zemmel kk boeler flikekr w8 maar. kk flikker ik w8 op je kom hier dan met je matties ga ga eh kk lelijk eaap hoerezoonroeh't kowed a zemmel
.
![]()
Praat money met mequote:Op dinsdag 9 april 2013 16:26 schreef Onorgineel het volgende:
$$$$ fuck ouders blow in pauze 420 maak monie $$$$$![]()
![]()
Dat tankje doet me denken aan heeel heel vroeger,quote:
toen de 200 MhZ pc's nog hip waren...Ik had toen zo'n spelletje
"Return To Fire"wat een heldengame.\
Als je over poppetjes heen reed, hoorde je een schreeuw/ kreun en botten kraken
Hello![]()
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
PoP 1![]()
Supaplex de luxe Packman.
Pfoe ik ben aan het denken. Maar de thc heeft mijn
geheugen kapot gevroten.Ook in moeilijke tijden.![]()
Ik ga leren snellezen, doel: 40 seconden over 1 pagina doen, ik zit nu op 1 minuut 20
de enige optie om mn tentamen te halen
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Tss dan niet he![]()
Dan zou je een pagina in ong 3 seconden kunnen halen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:43 schreef Studeur het volgende:
Ik ga leren snellezen, doel: 40 seconden over 1 pagina doen, ik zit nu op 1 minuut 20
de enige optie om mn tentamen te halen![]()
![]()
Hahah hoe bereid je je tentamens dan voorquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:43 schreef Studeur het volgende:
de enige optie om mn tentamen te halen?!
Ik ben al weken jurisprudentie aan het lezen om überhaupt
het tentamen te begrijpen xd. Haha nja 't is ook nodig,
anders is het zwaar fucked xd.Ook in moeilijke tijden.![]()
Yay.quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wat een onbetaalbare held!!!
![]()
Op donderdag 4 april 2013 23:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Monopoly:
Meh
Zal Nestalgie dan wel zijn. Die is altijd stil en af en toe wat stonede woordjes.
wat? Zit ff te sherlocken en krijg ik dit. Wur gaat dit over![]()
GLP zat met een vriend in de auto en ze gingen een stukje rijden,
lekker racen, jwz, en op een gegeven moment verloor ik de macht over
het stuur en klapte vol op een vrachtwagen....
Toen ik wakker werd, zag ik een wit fel licht, en stond voor een grote poort,
en die vriend stond naast me en die ging naar binnen. Toen was het mijn beurt...
Maar ik wilde helemaal niet naar binnen en ik riep Petrus... Na lang heen een weer kletsen
was het Petrus toch wel duidelijk dat ik niet dood wilde zijn en niet de hemel in wilde.
Er was 1 optie, of ik moest een spin worden, of ik moest alsnog de hemel in.
Nja ik koos voor die spin, niet dat dat zo geweldig was.
En floep ik werd een spin, en viel naar beneden, maar wel aan mijn draad, en ik
bleef maar persen en persen om dat draadje in tact te houden, hoe harde ik perste
des te beter dat draadje was, en ik zag de wereld als. Ik kwam aan op de wereld,
en het was machtig mooi, als in een droom.
Toen werd ik opeens wakker... GLP ! GLP ! Wakker worden !
Je hebt in je bed gescheten !Ook in moeilijke tijden.![]()
Wat is dezequote:Op dinsdag 9 april 2013 16:58 schreef Nestalgie het volgende:
Op donderdag 4 april 2013 23:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Monopoly:
Meh
Zal Nestalgie dan wel zijn. Die is altijd stil en af en toe wat stonede woordjes.
wat? Zit ff te sherlocken en krijg ik dit. Wur gaat dit over
Sherlock bij mezelf gedaan en alleen maar wiet gerelateerd
zie link eronderquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:07 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Wat is deze
Sherlock bij mezelf gedaan en alleen maar wiet gerelateerd![]()
door het boek van 1000 pagina's te lezen, de voorgeschreven stof dus.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hahah hoe bereid je je tentamens dan voor?!
Ik ben al weken jurisprudentie aan het lezen om überhaupt
het tentamen te begrijpen xd. Haha nja 't is ook nodig,
anders is het zwaar fucked xd.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ohw dat tik ik ook wel aan dit blok.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:38 schreef Studeur het volgende:
[..]
door het boek van 1000 pagina's te lezen, de voorgeschreven stof dus.
Alles te samen dan
[ Bericht 0% gewijzigd door Gibson88 op 09-04-2013 17:54:15 ]Ook in moeilijke tijden.![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:38 schreef Murdera het volgende:
Ik zie nu al op tegen vanavond trainen. Kater.
Maar morgen 12 uur werken, dus het zal toch echt vanavond moeten.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:40 schreef Vaseline_ het volgende:
dat was wel aan je berichten te zien jaquote:Op dinsdag 2 april 2013 11:43 schreef Murdera het volgende:
een van de redenen dat ik mijn eigen berichten nooit teruglees.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:45 schreef Vaseline_ het volgende:
Zo erg was het niet, alleen scheve zinnen en letters op plekken waar ze niet horen.
Niet erger dan unscrewed laatst, de tering dat was wel erg
Sherlock
há!quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
GLP zat met een vriend in de auto en ze gingen een stukje rijden,
lekker racen, jwz, en op een gegeven moment verloor ik de macht over
het stuur en klapte vol op een vrachtwagen....
Toen ik wakker werd, zag ik een wit fel licht, en stond voor een grote poort,
en die vriend stond naast me en die ging naar binnen. Toen was het mijn beurt...
Maar ik wilde helemaal niet naar binnen en ik riep Petrus... Na lang heen een weer kletsen
was het Petrus toch wel duidelijk dat ik niet dood wilde zijn en niet de hemel in wilde.
Er was 1 optie, of ik moest een spin worden, of ik moest alsnog de hemel in.
Nja ik koos voor die spin, niet dat dat zo geweldig was.
En floep ik werd een spin, en viel naar beneden, maar wel aan mijn draad, en ik
bleef maar persen en persen om dat draadje in tact te houden, hoe harde ik perste
des te beter dat draadje was, en ik zag de wereld als. Ik kwam aan op de wereld,
en het was machtig mooi, als in een droom.
Toen werd ik opeens wakker... GLP ! GLP ! Wakker worden !
Je hebt in je bed gescheten !
Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
eyo kan je mijn kruisje UI in de OP vervangen met deze?quote:
welk kruisje?quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:06 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
eyo kan je mijn kruisje UI in de OP vervangen met deze?![]()
![]()
Hoi sletjequote:Op dinsdag 9 april 2013 19:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
En maar zeggen "maar zoo dronkken bn ik to h niet ik typ iig nog w3el normaal"![]()
Hoe was die sjoelmeet?
![]()
whooaaaa nu moet ik echt weer wennen aan wie jij bent enzoquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:06 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
eyo kan je mijn kruisje UI in de OP vervangen met deze?
Fuck the EBU.![]()
Wie waren er allemaal aanwezig?quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja was gezellig, ik ben 2e geworden
Mono 3e, faalhaas![]()
![]()
De lijst:quote:
Toekito
sp3c
Greys
Maanvis
yvonne
iteejer
Maes
Cat22
Fiets
Ren
littledrummergirl
Lompehork
JJdJ
Monopoly
Moira.
DeZwabber
ouyevoli
Cobra4
Liesje1979
BrandX
ElisaB
Murmeli
Maar weet niet of iedereen van die lijst er ook was, yvonne iig nieten heiden6 was er ook maar die staat er niet op, en een paar mensen waarvan ik gewoon de naam ben vergeten
Maar zo ongeveer dit dus
Fuck the EBU.![]()
Oh veel namen herken ik wel, nouja als het maar gezellig wasquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
De lijst:
Toekito
sp3c
Greys
Maanvis
yvonne
iteejer
Maes
Cat22
Fiets
Ren
littledrummergirl
Lompehork
JJdJ
Monopoly
Moira.
DeZwabber
ouyevoli
Cobra4
Liesje1979
BrandX
ElisaB
Murmeli
Maar weet niet of iedereen van die lijst er ook was, yvonne iig nieten heiden6 was er ook maar die staat er niet op, en een paar mensen waarvan ik gewoon de naam ben vergeten
Maar zo ongeveer dit dus
![]()
![]()
Ja was wel tofquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh veel namen herken ik wel, nouja als het maar gezellig wasAlleen beetje jammer dat 't helemaal in Rotterdam is
Fuck the EBU.![]()
Oh en Surveillance_Fiets wist zelfs nog over een topic uit 2009 wat ik ooit voor 'm gemaakt had, en had hem nog opgezocht ookquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh veel namen herken ik wel, nouja als het maar gezellig wasincl faalfoto's enzo
![]()
mja ik was 16/17 ofzo
Fuck the EBU.![]()
Welk topic?quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
hoi hoijij had ook nog in dat topic gereageerd maar niet zo aardig
![]()
Beetje als een hork, ik mag die jongen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
hoi hoijij had ook nog in dat topic gereageerd maar niet zo aardig
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja was wel tofAlleen beetje jammer dat 't helemaal in Rotterdam is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is dit een kloon-hint?quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Beetje als een hork, ik mag die jongen.Fuck the EBU.![]()
quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
wel beetje voor jezelf houden verder pls![]()
![]()
![]()
schele
![]()
quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
![]()
^ wat is dezequote:Op dinsdag 1 december 2009 06:37 schreef TwyLight het volgende:
Dit topic is werkelijk waar samengesteld uit het laatste beetje faal uit de trommelal helemaal droog en vies geworden enzo
Wel geile pics verder.
Maar S-F is een hommo![]()
proestquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
![]()
Ook te boeken voor feestjes en partijen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: