Neen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:36 schreef Onorgineel het volgende:
[ afbeelding ]
jonko klappen help doe ik dit goed
Neen je dampt die dampie en laat vervolgens een dampoe.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:36 schreef Onorgineel het volgende:
[ afbeelding ]
jonko klappen help doe ik dit goed
Maar het lijkt er wel op.quote:
Wij staan bijna gelijk qua postsquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:47 schreef Onorgineel het volgende:
<º))))><+*¨^¨*+ Mijn 11390e post gaat uit naar alle stoners hier +*¨^¨*+
><((((º>
ff doorposten krengquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wij staan bijna gelijk qua posts![]()
Edit:
Nou ja, je loopt er 100 voor ofzo
voordoen?quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Neen je dampt die dampie en laat vervolgens een dampoe.
quote voor 't nageslachtquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Maar het lijkt er wel op.
als je van 1 hand een soort 'kokertje' maakt,
de Jonko tussen je pink en ringvinger doet,
zet je hand met de J op je andere hand.
Dan lekker inhaleren, en tijdens het inhaleren
je hand als klep laten fungeren en zo iedere keer
luchtstromen inhaleren.
Ik zal bonen eten donderdagavondquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vas vragen of ze een "dampoe" doet.Suicidal much?
quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:10 schreef Ugjerke het volgende:
Dat vind ik wel eens jammer, dat taaltje van sommige blowers. Alleen omdat je longen zwart zijn, hoeven je stembanden dat nog niet te zijn.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:10 schreef Ugjerke het volgende:
Dat vind ik wel eens jammer, dat taaltje van sommige blowers. Alleen omdat je longen zwart zijn, hoeven je stembanden dat nog niet te zijn.
Welk taaltjequote:Op dinsdag 9 april 2013 16:10 schreef Ugjerke het volgende:
Jonko, skaffa, tantoe, dampoe, weet ik veel wat er bij sommige mensen allemaal uit de strot komt.quote:
kom dan bezem a zemmel kk boeler flikekr w8 maar. kk flikker ik w8 op je kom hier dan met je matties ga ga eh kk lelijk eaap hoerezoonquote:
zehma marocquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:25 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
kom dan bezem a zemmel kk boeler flikekr w8 maar. kk flikker ik w8 op je kom hier dan met je matties ga ga eh kk lelijk eaap hoerezoon
Praat money met mequote:Op dinsdag 9 april 2013 16:26 schreef Onorgineel het volgende:
$$$$ fuck ouders blow in pauze 420 maak monie $$$$$
Dat tankje doet me denken aan heeel heel vroeger,quote:
Dan zou je een pagina in ong 3 seconden kunnen halen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:43 schreef Studeur het volgende:
Ik ga leren snellezen, doel: 40 seconden over 1 pagina doen, ik zit nu op 1 minuut 20
de enige optie om mn tentamen te halen
Hahah hoe bereid je je tentamens dan voorquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:43 schreef Studeur het volgende:
Ik ga leren snellezen, doel: 40 seconden over 1 pagina doen, ik zit nu op 1 minuut 20
de enige optie om mn tentamen te halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |