Mjaquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geloof me met zoveel chaos als nu zou ik het ook niet willenMaar die chaos gaat ook wel weer een keer over en op een dag woon ik een normaal huis enz maar dat is zeker de komende tijd nog niet haha
Kost tijd, energie en geld. Ik ben al beroerd met alle drie. Mocht ik op een gegeven moment alles een beetje op orde hebben, wil er wel van kunnen genieten en het niet onder laten schijten door een of ander swagkind.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom niet, vooral mokkakindjesIk zou mn kind echt swag aankleden enzo jwt.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:43 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Kost tijd, energie en geld. Ik ben al beroerd met alle drie. Mocht ik op een gegeven moment alles een beetje op orde hebben, wil er wel van kunnen genieten en het niet onder laten schijten door een of ander swagkind.
Dat zou voor mij de enige reden zijn. Een vrouw die heel graag kinderen wil. Al heb ik wel dat als ik een leuke vrouw tegenkom en ik kom erachter dat ze kinderen wil, ze meteen niet meer zo aantrekkelijk is.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Tot je misschien de vrouw van je leven tegekomt
Ja maargoed als ze zegt ik wil binnen deze tijd kinderen hebben dan zou ik ook wel snel weg zijn als man zijnde, dat soort dingen komen als de tijd rijp is, of gewoon nietquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:46 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat zou voor mij de enige reden zijn. Een vrouw die heel graag kinderen wil. Al heb ik wel dat als ik een leuke vrouw tegenkom en ik kom erachter dat ze kinderen wil, ze meteen niet meer zo aantrekkelijk is.
Liever gewoon niet.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maargoed als ze zegt ik wil binnen deze tijd kinderen hebben dan zou ik ook wel snel weg zijn als man zijnde, dat soort dingen komen als de tijd rijp is, of gewoon niet.
Ja inderdaad, genieten van het kind zonder het gepoep, geschreeuw en gekotsquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:48 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Liever gewoon niet.Laat mijn zus maar kinderen krijgen, ik ben denk ik liever een oom dan een vader.
I'm out.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:41 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik zou mn kind echt swag aankleden enzo jwt.
Dat je ook maar even weet dat ik in 2017 een kind wil dus dat je moet zorgen dat je een beter huis hebtquote:
Dat hoop ik voor volgend jaar al te hebbenquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat je ook maar even weet dat ik in 2017 een kind wil dus dat je moet zorgen dat je een beter huis hebt.
Naar:quote:
Dat ging goedquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat hoop ik voor volgend jaar al te hebben
Maar goed, dan idd maar iets zoeken met een schuurtje erbij
Gewoon de leidingen doorknippenquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:00 schreef Ugjerke het volgende:
Ik wil trouwens wel gewoon een zaadje aanleveren.
Naar:quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat je ook maar even weet dat ik in 2017 een kind wil dus dat je moet zorgen dat je een beter huis hebt.
Dat ging goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |