Ja ik wil werkenquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laat maar. Lees weer verkeerd. Je hoeft niet te werken? En je verveelt je?
Aah ik snap. Verveel me ook wel beetje maar ik ga straks naar mn moederquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik wil werkenNeed money need something to do.
Wadan?quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:56 schreef Amarantha het volgende:
Ik wordt zo knetter gestoord van dat gezeik met de pil
Ok, als je het echt wilt weten. Ik heb 7 maand terug een goedkope variant gehad de microgynon 30.. Ik was best vaak misselijk om de lulligste redenen en ik was op t laatste ook nog eens constant ongesteld. Nu ben ik anderhalf maand terug weer terug gegaan na de prikpil omdat ik daar alleen maar goeie ervaringen mee had.. Maar goed nu ben ik dus weer 2 weken ongesteld. Dat hoort erbij volgens mijn dokter *daar was ik Vrijdag* maar goed ik lees ook horror verhalen op internet van meiden die het maanden lang waren en dat is mij ooit ook overkomen bij de implanon (is al paar jaar terug).quote:
Spiraaltje een optie? Moir heeft er alleen maar goeie ervaring mee zegt zequote:Op dinsdag 9 april 2013 13:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ok, als je het echt wilt weten. Ik heb 8 maand terug een goedkope variant gehad de microgynon 30.. Ik was best vaak misselijk om de lulligste redenen en ik was op t laatste ook nog eens constant ongesteld. Nu ben ik anderhalf maand terug weer terug gegaan na de prikpil omdat ik daar alleen maar goeie ervaringen mee had.. Maar goed nu ben ik dus weer 2 weken ongesteld. Dat hoort erbij volgens mijn dokter *daar was ik Vrijdag* maar goed ik lees ook horror verhalen op internet van meiden die het maanden lang waren en dat is mij ooit ook overkomen bij de implanon (is al paar jaar terug).
Eigenlijk is dus mijn klacht dat ik ineens de meest vreemde (en lange) doorbraak bloedingen heb de laatste half jaar ongeacht welke pil ik heb en dat mijn seks leven hier onderlijd! En ik heb ook nog eens een vriend die constant zich zorgen maakt om mijn gezondheid hierdoor haha
(je vroeg er zelf om Vas hihi)
Is geen optiequote:Op dinsdag 9 april 2013 13:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Spiraaltje een optie? Moir heeft er alleen maar goeie ervaring mee zegt ze.
echo waarvoor precies, wat kan er mis zijn als het blijft bloeden dan?quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is geen optieHeb ik het ook met Moira over gehad maar dat zie ik echt niet zitten. Maar sowieso.. Als ik over een week het nog ben gaan ze een echo maken lol dat zie ik ook echt niet zitten
http://www.dcmeander.nl/p(...)o?steID=6&catID=2619quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
echo waarvoor precies, wat kan er mis zijn als het blijft bloeden dan?
Damnquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
http://www.dcmeander.nl/p(...)o?steID=6&catID=2619
Vas je moet zo hard met me mee hopen dat het binnen een week stopt en dat het daarna weg blijft/gewoon op een normale manier terug komt (dus maar een paar dagen)quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Damn. Ik slik al sinds m'n 14e ethinylestradiol/levonorgestrel en never nooit geen last gehad
.
Haha doe ik! Maar waarom is een spiraal geen optie voor je?quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vas je moet zo hard met me mee hopen dat het binnen een week stopt en dat het daarna weg blijft/gewoon op een normale manier terug komt (dus maar een paar dagen)
Ik zie het zetten ervan absoluut niet zitten en het weghalen ook nietquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha doe ik! Maar waarom is een spiraal geen optie voor je?
Ja maarja, die 1x per 5 jaar.. Dat is zelfs te overzien voor iemand met een ziekenhuisfobie oidquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zie het zetten ervan absoluut niet zitten en het weghalen ook nietIk hou absoluut niet van ziekenhuizen enz.. Vind het al een vreselijk idee dat ze misschien een echo gaan maken. Ik moet alleen al huilen als ik naar het ziekenhuis moet voor iets haha
Fobie zal ik het niet noemen.. Ik heb er vorig jaar ook 3 dagen gelegen en toen bleef ik wel rustig enz (ok toen ik het te horen kreeg wel gejankt want ik heb echt een hekel aan t ziekenhuis). Maar ik vind ook het feit dat het 5 jaar werkt iets te lang haha. Ik wil best wel jong kinderen.. Niet nu maar over een paar jaar wil ik wel een kind hebbenquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maarja, die 1x per 5 jaar.. Dat is zelfs te overzien voor iemand met een ziekenhuisfobie oid
Maar je studeert toch niet enzo? Tegen de tijd dat je dat hebt gedaan en een goed inkomen en een huis en serieuze vaste vriend zijn er toch wel 5 jaar voorbij of watquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Fobie zal ik het niet noemen.. Ik heb er vorig jaar ook 3 dagen gelegen en toen bleef ik wel rustig enz (ok toen ik het te horen kreeg wel gejankt want ik heb echt een hekel aan t ziekenhuis). Maar ik vind ook het feit dat het 5 jaar werkt iets te lang haha. Ik wil best wel jong kinderen.. Niet nu maar over een paar jaar wil ik wel een kind hebben
Tandarts, naalden en spuitjes daar heb ik wel een fobie voor. Dat tweede is wel ironisch aangezien ik zoveel piercings heb gehad enz
Plannen niet, wensen wel jaquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:26 schreef Murdera het volgende:
Serieuze kinderwensen/plannen zonder studie of baan.
Hoezo bijzonder? Zo bijzonder is het toch niet dat ik ooit kinderen wil?quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:27 schreef Murdera het volgende:
jij hebt wel allemaal bijzondere dingen zeg.
Je bent een speciaal meisje.
Met zo'n chaos in je leven over een paar jaar? Nouja tegenwoordig is het misschien ook niet echt bijzonder, nu al die tienermoedertjes ook normaal zijn, daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoezo bijzonder? Zo bijzonder is het toch niet dat ik ooit kinderen wil?
Geloof me met zoveel chaos als nu zou ik het ook niet willenquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Met zo'n chaos in je leven over een paar jaar? Nouja tegenwoordig is het misschien ook niet echt bijzonder, nu al die tienermoedertjes ook normaal zijn, daar heb je een punt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |