Als ik dat plaatje zie gaat er wel weer een andere raket de lucht in.quote:
Snap ik helemaalquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:09 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Als ik dat plaatje zie gaat er wel weer een andere raket de lucht in.
of gewoon een wietsausje maken om je nacho's in te dopen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Lijkt me ook best lekker, belegd stokbroodje met ei, tomaat komkommer en ham enzo. En dan wat wietmayo.
Zeker.. tis zo rustig opt werk dat ik me vanmiddag lekker vrij heb genomen.quote:
Stuur maar opquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zit er wel vol van bohh, en ik moet nog 1 pannekoek.
Luxeproblemen.
omdat het halve topic nog aan het pitten isquote:
Oeh middagje vrij is altijd lekkerquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:20 schreef Olment het volgende:
[..]
Zeker.. tis zo rustig opt werk dat ik me vanmiddag lekker vrij heb genomen.
nog 10 min werken![]()
Tja,, werken... heb pas 1 telefoontje gehad vandaag![]()
Hoeist daar?
Goeiemiddag Vasquote:
Zelfs ik ben wakkerquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:21 schreef Olment het volgende:
[..]
omdat het halve topic nog aan het pitten is
Tis ook maar vroeg hé,, of heb ik het nouquote:
Sowieso, luilakken errwherequote:Op dinsdag 9 april 2013 12:25 schreef Olment het volgende:
[..]
Tis ook maar vroeg hé,, of heb ik het nou
Daarom ook tussen haakjes, andere mensen zullen het wel fijn vindenquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
hasj vond je toch helemaal niet lekker?
Oh ik dacht dat je gister dus een wiet/hasj festijn had gehad ofzoietsquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daarom ook tussen haakjes, andere mensen zullen het wel fijn vinden
Nee, meer dat dat de reden is dat de mensen hier zo heerlijk lui zijnquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je gister dus een wiet/hasj festijn had gehad ofzoiets
Het is dat ik niet hoef te werkenquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee, meer dat dat de reden is dat de mensen hier zo heerlijk lui zijn
Laat maar. Lees weer verkeerd. Je hoeft niet te werken? En je verveelt je?quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het is dat ik niet hoef te werken. verveel me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |