abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  PR en moderator dinsdag 9 april 2013 @ 11:41:45 #101
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_125064151
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 april 2013 11:41 schreef Bart het volgende:

[..]

GMTA²
oh great minds think alike, dat sowieso :7
Fuck the EBU.
  dinsdag 9 april 2013 @ 11:41:57 #102
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_125064161
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 april 2013 11:41 schreef Moira. het volgende:

[..]

grand motherfucking theft auto?
Google Maar Tering Autist.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  PR en moderator dinsdag 9 april 2013 @ 11:42:33 #103
288245 crew  Moira
pi_125064180
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 april 2013 11:41 schreef Bart het volgende:

[..]

Google Maar Tering Autist.
Nee, mijn brein deed het werk al voor me :7
Fuck the EBU.
  dinsdag 9 april 2013 @ 11:42:52 #104
65252 Bart
pi_125064194
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 april 2013 11:42 schreef Moira. het volgende:

[..]

Nee, mijn brein deed het werk al voor me :7
:D
  dinsdag 9 april 2013 @ 11:45:13 #105
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_125064281
moet blijven :D
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
  PR en moderator dinsdag 9 april 2013 @ 11:45:20 #106
288245 crew  Moira
pi_125064291
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 april 2013 11:42 schreef Bart het volgende:

[..]

:D
Soms hapert 'ie een beetje :')
Fuck the EBU.
  PR en moderator dinsdag 9 april 2013 @ 11:45:30 #107
288245 crew  Moira
pi_125064297
Ok ok ik ga naar werk skatjens :W bey bye O+
Fuck the EBU.
pi_125064327
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 april 2013 11:45 schreef Moira. het volgende:
Bye Moi
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  dinsdag 9 april 2013 @ 11:50:51 #109
65252 Bart
pi_125064473
quote:

[..]

Soms hapert 'ie een beetje :')
Misschien toch minder blowen dan :7.
  dinsdag 9 april 2013 @ 11:51:01 #110
65252 Bart
pi_125064480
quote:
Veel plezier :W.
  dinsdag 9 april 2013 @ 12:02:50 #112
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_125064882
quote:
Jammer alleen dat er geen THC in zit _O-

Zelf maar wietmayo maken dan :+
pi_125064918
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 april 2013 12:02 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Jammer alleen dat er geen THC in zit _O-

Zelf maar wietmayo maken dan :+
hmm.. lijkt me niet eens zo heel dom :P
  dinsdag 9 april 2013 @ 12:04:12 #114
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_125064937
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 12:03 schreef Olment het volgende:

[..]

hmm.. lijkt me niet eens zo heel dom :P
Lijkt me ook best lekker, belegd stokbroodje met ei, tomaat komkommer en ham enzo. En dan wat wietmayo. :D
  dinsdag 9 april 2013 @ 12:04:27 #115
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_125064945
Ik heb zin om twaalf kittens naar de maan te sturen met een zak bloemkool.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_125064972
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 12:04 schreef Ugjerke het volgende:
Ik heb zin om twaalf kittens naar de maan te sturen met een zak bloemkool.
vanwaar deze urgentie ineens?
pi_125064995
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 april 2013 12:04 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Lijkt me ook best lekker, belegd stokbroodje met ei, tomaat komkommer en ham enzo. En dan wat wietmayo. :D
of bij een worstenbroodje :D :D
  dinsdag 9 april 2013 @ 12:05:51 #118
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_125065004
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 12:05 schreef Olment het volgende:

[..]

vanwaar deze urgentie ineens?
Het is al veel te lang geleden. Ik weet dat er in ieder geval sinds de dagen van Caeser gaan kat meer met bloemkool op de maan is geweest, misschien zelfs langer.
pi_125065018
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 12:05 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Het is al veel te lang geleden. Ik weet dat er in ieder geval sinds de dagen van Caeser gaan kat meer met bloemkool op de maan is geweest, misschien zelfs langer.
hm.. daar zou ik een geschiedenisboek voor moeten open slaan.. Maar ik geloof je.
Heb je een raket al?
  dinsdag 9 april 2013 @ 12:06:31 #120
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_125065024
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 12:05 schreef Olment het volgende:

[..]

of bij een worstenbroodje :D :D
Eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten, vreetkick krijgen van het eten, eten.
  dinsdag 9 april 2013 @ 12:06:56 #121
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_125065033
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 12:06 schreef Olment het volgende:

[..]

hm.. daar zou ik een geschiedenisboek voor moeten open slaan.. Maar ik geloof je.
Heb je een raket al?
Ik had een raket, maar die is gesmolten.
pi_125065048
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 12:06 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Ik had een raket, maar die is gesmolten.
pi_125065061
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 12:06 schreef Ugjerke het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie een typo :D
  dinsdag 9 april 2013 @ 12:08:24 #124
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_125065072
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 12:07 schreef Olment het volgende:

[..]

Ik zie een typo :D
Pas op, straks activeer je m'n OCD-mode.
pi_125065085
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 april 2013 12:04 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

dan blijf je vreten. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')