Hmm,.. Opa bakkebaard zou ik maar voor oppassenquote:
Hork was ooit mijn padawan, maar hij luistert niet meer naar me.quote:
Ohh.. waar horen ze dan bij normaal?quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt, en eigenlijk hoort er in een SC helemaal geen pointer te staan, dus wees verheugd
Dat zijn eigenlijk dingen om users een beetje te sturen (zoals in sommige topics "Geen slowchat hier!" staat, bijvoorbeeld)quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:36 schreef Murdera het volgende:
Liever geen pointer dan een quote van vas.
Doe dat als pointerquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat zijn eigenlijk dingen om users een beetje te sturen (zoals in sommige topics "Geen slowchat hier!" staat, bijvoorbeeld)
ja.. een fatsoenllijke topic pointerquote:
Je zou kunnen zeggen dat ze hier niet mogen blowen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat zijn eigenlijk dingen om users een beetje te sturen (zoals in sommige topics "Geen slowchat hier!" staat, bijvoorbeeld)
Of dat iedereen een beetje serieus dient te blijven. Geen gaar gewauwel.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Je zou kunnen zeggen dat ze hier niet mogen blowen.
Dit topic ís voor gaar gewauwelquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Of dat iedereen een beetje serieus dient te blijven. Geen gaar gewauwel.
Of allebei.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Of dat iedereen een beetje serieus dient te blijven. Geen gaar gewauwel.
GMTA.quote:
whehe, 2 zielen..quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:41 schreef Bart het volgende:
Horkje je kan ook een topicpointer maken waarin staat dat ze niet meer mogen posten, en dat anders het topic dicht gaat.
We hebben een winnaarquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:41 schreef Bart het volgende:
Horkje je kan ook een topicpointer maken waarin staat dat ze niet meer mogen posten, en dat anders het topic dicht gaat.
GMTA²quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |