Onhandig lezen eerderquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:27 schreef Murdera het volgende:
alleen soms is het een beetje onhandig typen.
Alleen gaan we dat niet doen, want we weten niet wat voor effect het heeft op de rest van het forumquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:28 schreef Olment het volgende:
valt allemaal toch wel meeDit is nice voor op een zaterdagnacht xD
Daar kom je maar op 1 manier achterquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Alleen gaan we dat niet doen, want we weten niet wat voor effect het heeft op de rest van het forum
Huillie, wees blij dat er een pointer staat.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:29 schreef Olment het volgende:
Toch mooi wat je allemaal kan xD
Jammer dat de pointer nog steeds kut is
Je geeft ze een vinger...quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Huillie, wees blij dat er een pointer staat.
Owjaa.. dus eerst worden we lekker gemaakt met toffe en coole pointers.. dan is dr een luie mod die dr geen zak aan doet,, en moeten we dit maar acceptenquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Huillie, wees blij dat er een pointer staat.
Pciesquote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:31 schreef Olment het volgende:
[..]
Owjaa.. dus eerst worden we lekker gemaakt met toffe en coole pointers.. dan is dr een luie mod die dr geen zak aan doet,, en moeten we dit maar accepten![]()
Pfff.
Dat Bart er dan maar wat aan doet
Je hebt die mod niet voor niksquote:
Wie zijn de andere 3 mogelijkheden?quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:33 schreef Bart het volgende:
Ik ben geen ONZ-mod, als ik wat doe gaat een FA mij spanken. Nu vind ik dat niet zo erg als Shmoopy dat doet, maar da's een kans van 1 op 4.
Ja okee.. praat Hork dan maar omquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:33 schreef Bart het volgende:
Ik ben geen ONZ-mod, als ik wat doe gaat een FA mij spanken. Nu vind ik dat niet zo erg als Shmoopy dat doet, maar da's een kans van 1 op 4.
Snakeyquote:
Klopt, en eigenlijk hoort er in een SC helemaal geen pointer te staan, dus wees verheugdquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:33 schreef Olment het volgende:
[..]
Je hebt die mod niet voor niks
Extra rechten = extra plichten
Chop chop
Goed plan.. Hork werkt niet echt meequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |