eyo kan je mijn kruisje UI in de OP vervangen met deze?quote:
welk kruisje?quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:06 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
eyo kan je mijn kruisje UI in de OP vervangen met deze?
Hoi sletjequote:Op dinsdag 9 april 2013 19:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
En maar zeggen "maar zoo dronkken bn ik to h niet ik typ iig nog w3el normaal"![]()
whooaaaa nu moet ik echt weer wennen aan wie jij bent enzoquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:06 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
eyo kan je mijn kruisje UI in de OP vervangen met deze?
Wie waren er allemaal aanwezig?quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja was gezellig, ik ben 2e geworden
Mono 3e, faalhaas
De lijst:quote:
Oh veel namen herken ik wel, nouja als het maar gezellig wasquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
De lijst:
Toekito
sp3c
Greys
Maanvis
yvonne
iteejer
Maes
Cat22
Fiets
Ren
littledrummergirl
Lompehork
JJdJ
Monopoly
Moira.
DeZwabber
ouyevoli
Cobra4
Liesje1979
BrandX
ElisaB
Murmeli
Maar weet niet of iedereen van die lijst er ook was, yvonne iig nieten heiden6 was er ook maar die staat er niet op, en een paar mensen waarvan ik gewoon de naam ben vergeten
Maar zo ongeveer dit dus
Ja was wel tofquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh veel namen herken ik wel, nouja als het maar gezellig was
Oh en Surveillance_Fiets wist zelfs nog over een topic uit 2009 wat ik ooit voor 'm gemaakt had, en had hem nog opgezocht ookquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh veel namen herken ik wel, nouja als het maar gezellig was
Welk topic?quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
hoi hoijij had ook nog in dat topic gereageerd maar niet zo aardig
Beetje als een hork, ik mag die jongen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
hoi hoijij had ook nog in dat topic gereageerd maar niet zo aardig
quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja was wel tofAlleen beetje jammer dat 't helemaal in Rotterdam is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dit een kloon-hint?quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Beetje als een hork, ik mag die jongen.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
wel beetje voor jezelf houden verder pls![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
![]()
![]()
^ wat is dezequote:Op dinsdag 1 december 2009 06:37 schreef TwyLight het volgende:
Dit topic is werkelijk waar samengesteld uit het laatste beetje faal uit de trommelal helemaal droog en vies geworden enzo
proestquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |