Omdat Fiets hier mod is en ik dacht dat hij hier wel regelmatig keek, is die zak er niet eens.quote:
Van m'n vriendquote:Op maandag 30 november 2009 21:41 schreef Hetiszover het volgende:
Leuke vlotte trui heb je aan![]()
Maar ik zal verder niet over je heen ejaculeren, want je hebt wel de ballen om je foto te posten. Props.![]()
Alsof Fietsje hier ooit komtquote:Op maandag 30 november 2009 21:42 schreef remlof het volgende:
Maar ik mis een klacht, dus ik schop dit topic naar ONZ
Als Fiets ergens vrouwelijke aandacht kan krijgen komt hij overal. Op de gekste plekken.quote:
Fiets heeft wel aandacht van een meisje, bedoel je?quote:
Nog even en ik haal je uit m'n sig..quote:Op maandag 30 november 2009 21:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als Fiets ergens vrouwelijke aandacht kan krijgen komt hij overal. Op de gekste plekken.
Hoe bedoel je "wel"?quote:Op maandag 30 november 2009 21:44 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Fiets heeft wel aandacht van een meisje, bedoel je?
Mag ik hier niet zeggen, da's lekken...quote:
quote:Op maandag 30 november 2009 21:45 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Nog even en ik haal je uit m'n sig..
Iets dat alleen vrouw van middelbare leeftijd doenquote:Op maandag 30 november 2009 21:46 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Mag ik hier niet zeggen, da's lekken...
Toffe foto's!quote:
PM maar danquote:Op maandag 30 november 2009 21:46 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Mag ik hier niet zeggen, da's lekken...
Knap he?quote:Op maandag 30 november 2009 21:46 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Helemaal zelf ingekleurd?
Dikke props!
Neequote:Op maandag 30 november 2009 21:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Toffe foto's!
Heb je gewonnen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |