Omdat Fiets hier mod is en ik dacht dat hij hier wel regelmatig keek, is die zak er niet eens.quote:
Van m'n vriendquote:Op maandag 30 november 2009 21:41 schreef Hetiszover het volgende:
Leuke vlotte trui heb je aan![]()
Maar ik zal verder niet over je heen ejaculeren, want je hebt wel de ballen om je foto te posten. Props.![]()
Alsof Fietsje hier ooit komtquote:Op maandag 30 november 2009 21:42 schreef remlof het volgende:
Maar ik mis een klacht, dus ik schop dit topic naar ONZ
Als Fiets ergens vrouwelijke aandacht kan krijgen komt hij overal. Op de gekste plekken.quote:
Fiets heeft wel aandacht van een meisje, bedoel je?quote:
Nog even en ik haal je uit m'n sig..quote:Op maandag 30 november 2009 21:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als Fiets ergens vrouwelijke aandacht kan krijgen komt hij overal. Op de gekste plekken.
Hoe bedoel je "wel"?quote:Op maandag 30 november 2009 21:44 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Fiets heeft wel aandacht van een meisje, bedoel je?
Mag ik hier niet zeggen, da's lekken...quote:
quote:Op maandag 30 november 2009 21:45 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Nog even en ik haal je uit m'n sig..
Iets dat alleen vrouw van middelbare leeftijd doenquote:Op maandag 30 november 2009 21:46 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Mag ik hier niet zeggen, da's lekken...
Toffe foto's!quote:
PM maar danquote:Op maandag 30 november 2009 21:46 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Mag ik hier niet zeggen, da's lekken...
Knap he?quote:Op maandag 30 november 2009 21:46 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Helemaal zelf ingekleurd?
Dikke props!
Neequote:Op maandag 30 november 2009 21:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Toffe foto's!
Heb je gewonnen?
Okequote:Op maandag 30 november 2009 21:48 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Nee
6e
Maar dankzij jou stond ik een half uur lang gelijk met Griekjeee
Nee, niet weerquote:
Que...quote:Op maandag 30 november 2009 21:47 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Iets dat alleen vrouw van middelbare leeftijd doen
Het topic dat 2 uur geleden is gesloten jaquote:Op maandag 30 november 2009 21:46 schreef naatje_1 het volgende:
Verkapt stem op mij bij de fok babes
quote:
Volgende ONZ meet gok ikquote:
Of ben je nog geen 18?quote:
Zeg, jij neukt toch ook! Waarom mag ik dat niet dan.quote:
Dulce!quote:Op maandag 30 november 2009 21:52 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Hee! Ik heb nogsteeds met die ene hoor![]()
Een jaar en een week nu
Wat betreft de seks maakt dat niet uit.quote:Op maandag 30 november 2009 21:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Of ben je nog geen 18?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze wordt geen crew hoorquote:Op maandag 30 november 2009 21:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zeg, jij neukt toch ook! Waarom mag ik dat niet dan.
quote:Op maandag 30 november 2009 21:53 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Wat betreft de seks maakt dat niet uit.
Vanaf 16 ben je sexueel meerderjarigMaak je dan nu een foto waarbij je dat A4tje voor je tieten hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
staan alleen een beetje raar in dr hoofd op die eerste 2 foto'squote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Zoeken ze voor de FP nog een manager?quote:
quote:Op maandag 30 november 2009 21:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Maak je dan nu een foto waarbij je dat A4tje voor je tieten hebt.
Heb je die nog niet?quote:Op maandag 30 november 2009 21:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wehehe goedzo fietsquote:Op maandag 30 november 2009 21:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wie nietquote:Op maandag 30 november 2009 21:59 schreef melanie_the_miss het volgende:
ik word vrolijk van dit topic
quote:Op maandag 30 november 2009 21:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
horny hoor!quote:
Hé!quote:Op maandag 30 november 2009 22:15 schreef Sigmund666 het volgende:
Twee CD schijfjes als tieten hebben
Als het twee protheses zijn heb ik diep medelijden met jequote:
quote:Op maandag 30 november 2009 22:18 schreef LudoSanders het volgende:
Ho ff, dat meisje uit de OP is hetzelfde als dat meisje dat meedeed aan die verkiezingen.
Doe ik niet aan, 100% real, jeweetsch.quote:Op maandag 30 november 2009 22:21 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Als het twee protheses zijn heb ik diep medelijden met je
D'oh! Over 'no shit, Sherlock' gesproken. Het ging dan ook over het feit dat ik die foto uit het verkiezingstopic niet direct met de foto's uit dit topic kon linken.quote:Op maandag 30 november 2009 22:19 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
No shit, Sherlock![]()
Ik ben zelfs degene die samen met ynuhh alles regelde
Ghehequote:Op maandag 30 november 2009 22:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
D'oh! Over 'no shit, Sherlock' gesproken. Het ging dan ook over het feit dat ik die foto uit het verkiezingstopic niet direct met de foto's uit dit topic kon linken.
Als je het goed in de trommel bewaard wordt het niet droog en viesquote:Op dinsdag 1 december 2009 06:37 schreef TwyLight het volgende:
Dit topic is werkelijk waar samengesteld uit het laatste beetje faal uit de trommelal helemaal droog en vies geworden enzo
post anders nog wat foto's!quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:26 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Niet, er staat nog geen slotje op en iedereen is vrij om te posten..
Ik ben te moequote:Op dinsdag 1 december 2009 20:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
post anders nog wat foto's!
Zie vorige paginaquote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:42 schreef powerlite het volgende:
wow, vrouwen op Fok! ! en nog mooie ook!
xD
You're pushing it!quote:Op woensdag 9 december 2009 08:50 schreef de_boswachter het volgende:
Teleurstellend dit.
Niet eens een foto met mijn naam erop.
Dit is nep.
Wanhopig niet.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:11 schreef shadowflash het volgende:
Hehehe , mooi meisje , mooie ogen. Misschien een beetje wanhopigtoch + 2
Ohquote:
Ik kwam een oude dm tegenquote:
quote:Op zondag 11 juni 2017 20:00 schreef remlof het volgende:
[..]
pm denk ik, dm's hadden we toen nog niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |