De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Promo-vid by Moira's studiegenootjes - Fake ID uit Nijmegen, awesome stoners maken awesome muziek![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
[ Bericht 1% gewijzigd door Vaseline_ op 09-04-2013 19:09:13 ]![]()
Zonde van de jointquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:53 schreef Murdera het volgende:
Ik heb 1 keer in mijn leven een jonko geklapt, toen vond een vriend het komisch om een klein bloeibolletje met buskruit halverwege de joint te stoppen.Fucking hufter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jezus, die FOK! stoners worden er ook steeds meer.
Bolwerk van wiet/hasj junkies
Ook in moeilijke tijden.![]()
doe niet zo stoerquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:56 schreef Murdera het volgende:
Ik denk bij dampen altijd terug aan de keer dat ik met 2 chicks ging hotboxen in zo'n saunahokje.![]()
![]()
sletquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee hoor ik heb staan hotboxen met 3 gespierde gladde negers![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee hoor ik heb staan hotboxen met 3 gespierde gladde negers.
Ook in moeilijke tijden.![]()
Waarom is die topic pointer niet meer groot en blauw?He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
quote:
Welke kleur is hij dan?quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:06 schreef Olment het volgende:
Waarom is die topic pointer niet meer groot en blauw?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:06 schreef Olment het volgende:
Waarom is die topic pointer niet meer groot en blauw?Je bedoelt zo
Omdat ik geen tagjes heb gebruikt, ziet er wat strakker uit IMHO.![]()
Ja die ja.. MAAK ES TAGJESquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[info]Je bedoelt zo[/info]
Omdat ik geen tagjes heb gebruikt, ziet er wat strakker uit IMHO.
Dit is lelijk en valt niet op.. Doel van die pointer is dat het wel opvalt
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Hij is wel prima zoquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:12 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja die ja.. MAAK ES TAGJES
Dit is lelijk en valt niet op.. Doel van die pointer is dat het wel opvalt![]()
![]()
Haha, nice. Net een functioneringsgesprek gehad. Ik was even bang dat hij ging vragen wat ik de hele dag doe, maar m'n baas gaf zelf al aan dat dat niet eerlijk zou zijn omdat ik een beetje van alles wat doe.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[info]Je bedoelt zo[/info]
Omdat ik geen tagjes heb gebruikt, ziet er wat strakker uit IMHO.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.![]()
Dat zag er best vet uitquote:.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Ik dacht echt wtf is er met mijn pc aan de handquote:.
Ik zat als een dwaas naar dat scrollende reactieveld te kijkenquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik dacht echt wtf is er met mijn pc aan de hand.
ik vond het wel mooi!
![]()
Het was weer eens wat anders jaquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zat als een dwaas naar dat scrollende reactieveld te kijkenik vond het wel mooi!
.
Past er wel bij jaquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wajow, best wel tof voor het stonertopic![]()
.
En weer weg.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:24 schreef Vaseline_ het volgende:
Doe nog eens voor 1 minuutje Bart?Kunnen we het zien
Fokken in een nieuwe dimensie.
Grappig man hahahaa
eigenlijk zou het de hele dag zo moeten.
Ik ben benieuwd wat andere users gaan zeggen xd
Mooien trollOok in moeilijke tijden.![]()
Onhandig lezen eerderquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:27 schreef Murdera het volgende:
alleen soms is het een beetje onhandig typen.![]()
![]()
valt allemaal toch wel meeDit is nice voor op een zaterdagnacht xD
Alleen gaan we dat niet doen, want we weten niet wat voor effect het heeft op de rest van het forumquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:28 schreef Olment het volgende:
valt allemaal toch wel meeDit is nice voor op een zaterdagnacht xD
![]()
![]()
Toch mooi wat je allemaal kan xD
Jammer dat de pointer nog steeds kut is
Daar kom je maar op 1 manier achterquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Alleen gaan we dat niet doen, want we weten niet wat voor effect het heeft op de rest van het forum![]()
![]()
Huillie, wees blij dat er een pointer staat.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:29 schreef Olment het volgende:
Toch mooi wat je allemaal kan xD
Jammer dat de pointer nog steeds kut is![]()
Je geeft ze een vinger...quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Huillie, wees blij dat er een pointer staat.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Owjaa.. dus eerst worden we lekker gemaakt met toffe en coole pointers.. dan is dr een luie mod die dr geen zak aan doet,, en moeten we dit maar acceptenquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Huillie, wees blij dat er een pointer staat.![]()
Pfff.
Dat Bart er dan maar wat aan doet
Pciesquote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:31 schreef Olment het volgende:
[..]
Owjaa.. dus eerst worden we lekker gemaakt met toffe en coole pointers.. dan is dr een luie mod die dr geen zak aan doet,, en moeten we dit maar accepten![]()
Pfff.
Dat Bart er dan maar wat aan doet![]()
![]()
Ik ben geen ONZ-mod, als ik wat doe gaat een FA mij spanken. Nu vind ik dat niet zo erg als Shmoopy dat doet, maar da's een kans van 1 op 4.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Je hebt die mod niet voor niksquote:
Extra rechten = extra plichten
Chop chopHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Wie zijn de andere 3 mogelijkheden?quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:33 schreef Bart het volgende:
Ik ben geen ONZ-mod, als ik wat doe gaat een FA mij spanken. Nu vind ik dat niet zo erg als Shmoopy dat doet, maar da's een kans van 1 op 4.![]()
Ja okee.. praat Hork dan maar omquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:33 schreef Bart het volgende:
Ik ben geen ONZ-mod, als ik wat doe gaat een FA mij spanken. Nu vind ik dat niet zo erg als Shmoopy dat doet, maar da's een kans van 1 op 4.
Snakeyquote:, Netsplitter
, Opa.Bakkebaard
.
Klopt, en eigenlijk hoort er in een SC helemaal geen pointer te staan, dus wees verheugdquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:33 schreef Olment het volgende:
[..]
Je hebt die mod niet voor niks
Extra rechten = extra plichten
Chop chop![]()
![]()
Goed plan.. Hork werkt niet echt meequote:
Hmm,.. Opa bakkebaard zou ik maar voor oppassenquote:
Hork was ooit mijn padawan, maar hij luistert niet meer naar me.quote:I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Ohh.. waar horen ze dan bij normaal?quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt, en eigenlijk hoort er in een SC helemaal geen pointer te staan, dus wees verheugdHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Dat zijn eigenlijk dingen om users een beetje te sturen (zoals in sommige topics "Geen slowchat hier!" staat, bijvoorbeeld)quote:![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:36 schreef Murdera het volgende:
Liever geen pointer dan een quote van vas.hater
![]()
![]()
Doe dat als pointerquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat zijn eigenlijk dingen om users een beetje te sturen (zoals in sommige topics "Geen slowchat hier!" staat, bijvoorbeeld)![]()
![]()
ja.. een fatsoenllijke topic pointerquote:
Je zou kunnen zeggen dat ze hier niet mogen blowen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat zijn eigenlijk dingen om users een beetje te sturen (zoals in sommige topics "Geen slowchat hier!" staat, bijvoorbeeld)I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Of dat iedereen een beetje serieus dient te blijven. Geen gaar gewauwel.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Je zou kunnen zeggen dat ze hier niet mogen blowen.![]()
Dit topic ís voor gaar gewauwelquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Of dat iedereen een beetje serieus dient te blijven. Geen gaar gewauwel.
Fuck the EBU.![]()
Of allebei.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Of dat iedereen een beetje serieus dient te blijven. Geen gaar gewauwel.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Horkje je kan ook een topicpointer maken waarin staat dat ze niet meer mogen posten, en dat anders het topic dicht gaat.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
GMTA.quote:I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
whehe, 2 zielen..quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:41 schreef Bart het volgende:
Horkje je kan ook een topicpointer maken waarin staat dat ze niet meer mogen posten, en dat anders het topic dicht gaat.Fuck the EBU.![]()
We hebben een winnaarquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:41 schreef Bart het volgende:
Horkje je kan ook een topicpointer maken waarin staat dat ze niet meer mogen posten, en dat anders het topic dicht gaat.![]()
![]()
GMTA²quote:I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: