nee ik kreeg gewoon een compleet PWS doorgestuurd door die baasquote:
Nicequote:Op zaterdag 2 november 2013 20:36 schreef Studeur het volgende:
[..]
nee ik kreeg gewoon een compleet PWS doorgestuurd door die baasBeetje aangepast en ik was klaar.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:34 schreef Moira. het volgende:
Eigenlijk zou ik scholieren.com moeten bedanken voor hun bijdrage aan het halen van mijn diploma.
Haha die heb ik ook vaak gebruikt op de middelbarequote:Op zaterdag 2 november 2013 20:34 schreef Moira. het volgende:
Eigenlijk zou ik scholieren.com moeten bedanken voor hun bijdrage aan het halen van mijn diploma.
Ik heb serieus 10en gehaald voor lees/boekverslagen voor Duits (ze hadden zo'n algemeen ding met vragen als 'wat was de hoofdpersoon' 'wat is het plot' 'wie waren de bijpersonen' ofzo) door de dag ervoor gewoon een stuk of 3 lange samenvattingen van dat boek te lezenquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha die heb ik ook vaak gebruikt op de middelbareVoor als ik geen boeken wilde lezen oid
quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb serieus 10en gehaald voor lees/boekverslagen voor Duits (ze hadden zo'n algemeen ding met vragen als 'wat was de hoofdpersoon' 'wat is het plot' 'wie waren de bijpersonen' ofzo) door de dag ervoor gewoon een stuk of 3 lange samenvattingen van dat boek te lezenDaar staan dus ook al letterlijk alle hoofdpersonen voor je op een rijtje genoemd, incl al die andere bullshit die je moet weten om vragen van dat blad te beantwoorden
Andere mensen hadden zich weken in het zweet gewerkt om dat boek te lezen, terwijl ik er geen bladzijde van open had gedaan.
Kregen zij een 4 en ik een 10door motherfucking samenvattingen te lezen
hele boek niet aangeraakt
gefeliciteerd met je diploma
Zie editquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Ik ook. Vooral die Duitse boeken waren kak
Maar had ook boeken waar ik de film van kon kijken zoals Christiane F.

Zo werkt t leven, zo min mogelijk doen voor een zo goed mogelijk resultaat door slim te zijnquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb serieus 10en gehaald voor lees/boekverslagen voor Duits (ze hadden zo'n algemeen ding met vragen als 'wat was de hoofdpersoon' 'wat is het plot' 'wie waren de bijpersonen' ofzo) door de dag ervoor gewoon een stuk of 3 lange samenvattingen van dat boek te lezenDaar staan dus ook al letterlijk alle hoofdpersonen voor je op een rijtje genoemd, incl al die andere bullshit die je moet weten om vragen van dat blad te beantwoorden
Andere mensen hadden zich weken in het zweet gewerkt om dat boek te lezen, terwijl ik er geen bladzijde van open had gedaan.
Kregen zij een 4 en ik een 10door motherfucking samenvattingen te lezen [ afbeelding ] hele boek niet aangeraakt [ afbeelding ] gefeliciteerd met je diploma [ afbeelding ]
Slim zijn is wel handigquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:32 schreef Studeur het volgende:
[..]
Zo werkt t leven, zo min mogelijk doen voor een zo goed mogelijk resultaat door slim te zijn
ja later ik wil op mn tv zienquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
www.foxsports.nl en dan inlogcodes en dan wedstrijden kijken
hebben we hier maar alleen digitaal dus niet via de kabel die in mn meestergrote tv zit hierquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
dan kun je het alleen zien als je fox sports in je abonnement hebt denk ik
wat de neuk is dit danquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:48 schreef Viro het volgende:
Denk je thuis te komen en het gezang van tamme kanaries te horen is het stil. Dacht dat mijn pa de kooi had verplaatst, ik dus vogels roepen en geen reactie. Hele huis ondersteboven gehaald, kooi en vogels zijn spoorloosVond een briefje van stiefzusjes dat zij mijn vogels hebben verkocht vawege vorig weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |