Tevens tetten.boobies tietjesquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
Dat zul je weten als je me ooit meet.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:28 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Maar het is echt zo.
Ben je ook zo in het echt?
Volgens mij hebben mij minstens 3 keer gemeet ofzo? En dank jequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:42 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat moemoe IRL hartstikke lief is! Jaren geleden toen ik nog niet eens zo lang op FOK! zat naar ONZ-meets gegaan in Utrecht, Stairway to heaven.
Goeie ouwe tijd
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:06 schreef smitjew het volgende:
Ben naar huis gegaan , zere balg.
Kut coeliakie
Nu even rustig doen en dan zuipen.
En maar niet luisteren.quote:
is maar voor even , ben nu weer goed te pas maar wel moequote:
2 kegels met een netjequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:16 schreef Trollscience het volgende:
ik zag laatst een natuurkundig model op wikipedia maar ik ben de naam vergeten, heb het even nagepaint
[ afbeelding ]
weet iemand hoe dit heet? had iets te maken met ineenstorting van de golffunctie volgens mij
zou een topic openen als ik jou wasquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:16 schreef Trollscience het volgende:
ik zag laatst een natuurkundig model op wikipedia maar ik ben de naam vergeten, heb het even nagepaint
[ afbeelding ]
weet iemand hoe dit heet? had iets te maken met ineenstorting van de golffunctie volgens mij
uurtje of 4-6, soms 8quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:41 schreef Trollscience het volgende:
Hoe laat gaan jullie eigenlijk naar bed wanneer je 's avonds thuis bent en niet op stap bent gegaan?
moemoequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:42 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat moemoe IRL hartstikke lief is! Jaren geleden toen ik nog niet eens zo lang op FOK! zat naar ONZ-meets gegaan in Utrecht, Stairway to heaven.
Goeie ouwe tijd
Gaan we meeten dan?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:52 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat zul je weten als je me ooit meet.
ik kan ook nog wel wat slaap gebruikebquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 09:56 schreef Amarantha het volgende:
Morgen vies lang uitslapen, wordt een latertje vannacht dus ga echt wel 12 uur lang slapen
Weinig geslapen vannacht?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik kan ook nog wel wat slaap gebruikeb
dat ligt er maar net aanquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
AahMorgen lekker lang uitslapen dan maar?
Tis de nieuwe jack the ripperquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
die "ik pleegde 80 moorden" tussen al die sexdating-tweets door![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:31 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Tis de nieuwe jack the ripper:O
Geeft juicyhill een feestje?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:42 schreef Unscrewed het volgende:
Vandaag dik feest
Zometeen 3u in de trein naar braboland.
Beter kom jij meeten nijntje :3
watquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:42 schreef Unscrewed het volgende:
Vandaag dik feest
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:42 schreef Unscrewed het volgende:
Vandaag dik feest
Met ranjaquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:39 schreef Klojo120 het volgende:
[..]kinderfeestje van een vriendje?
hehe nicequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:24 schreef Trollscience het volgende:
[..]
als die meet ooit nog komt mag je wel een paar pillen van mn oude dosering hebben
Bijna out gaan van alcoholquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:36 schreef Studeur het volgende:
In tijden niet zo dronken geweest als gisterDacht even dat ik in coma ging maar gelukkig wist mijn maag zich nog te legen en had ik nog net genoeg kracht om water te drinken. Keihard verliezen met beerpong
Ja heb dat hiervoor ook een half jaar niet gehad ofzo, weet niet wat er aan de hand was.quote:
gewoon verkeerd gevallenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:38 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ja heb dat hiervoor ook een half jaar niet gehad ofzo, weet niet wat er aan de hand was.
hehe gaat echt goedquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:35 schreef Studeur het volgende:
[..]
Haha nice, succes ermee. Report back.
tip: niet blowen als die shit nog werkt, daar wordt je toch een partij vaag vanquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:06 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
hehe gaat echt goedniet snel meer afgeleid enzo, lekker gefocust bezig, iets wat de afgelopen dagen echt niet lukte (gister vooral wegens een behoorlijke kater
)
vanavond om een uurtje of elf een jointje doen
hehe okquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:20 schreef Studeur het volgende:
[..]
tip: niet blowen als die shit nog werkt, daar wordt je toch een partij vaag van
Dat is wel zuurquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:29 schreef Amarantha het volgende:
Kk lelijk. Mijn tablet is uit de woonkamer gejat vannachtDoor een bezoeker of het meisje die hier logeert
en anders gewoon aangifte gaan doen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:38 schreef Amarantha het volgende:
Godver echt. Beide personen hebben hem niet en spullen van dat meisje zijn al doorzocht mqar mss heeft ze hem in der auto gelegd. Ik was net gewend aan dat ding
Mweh woon in een kraakpandquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en anders gewoon aangifte gaan doen.
oh ja okee wist ik nietquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mweh woon in een kraakpandGaan ze ook niks aandoen
Zie berichtjes er boven. Zit mobiel dus typ het liever niet opnieuwquote:
Dure tablet?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zie berichtjes er boven. Zit mobiel dus typ het liever niet opnieuw
Valt mee, was van een huisgenoot en ik zou hem overkopen. Ik heb geen geld voor een nieuwe. Maar hij werkte prima voor alles wat ik wou, mooie tablet ook en die huisgenoot heeft er ook nog geen geld voor gehad. Kutzooiquote:
Ik zou dan melatonine ipv speed gebruikenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:22 schreef Studeur het volgende:
Jezus ik moet echt eens wat speed aan gaan schaffen ofzo om mn slaapritme te forceren. Weer in slaap gedonderd en net ontwaakt, nu pas energiek. Kan beter een keer een nachtje doorhalen met speed en dan vroeg naar bed en vroeg op.
Probeer dat ook wel eens maar dan moet ik alnog 12 uur slapen om energie te hebbenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik zou dan melatonine ipv speed gebruiken
maar he ieder zijn ding
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik zou dan melatonine ipv speed gebruiken
maar he ieder zijn ding
Pak je toch gewoon een dagje dat je om uurtje of 9 onder de dekens gaat en 's ochtends om 9 weer opstaatquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:44 schreef Studeur het volgende:
[..]
Probeer dat ook wel eens maar dan moet ik alnog 12 uur slapen om energie te hebben
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:48 schreef badtripbob het volgende:
Het plan van de speed lijkt mij iig een leukere optie. Melatonine maakt je niet echt waus of euforisch lijkt mij
True. Af en toe speed kan ook echt geen kwaad, en als je toch een feestje hebt...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:48 schreef badtripbob het volgende:
Het plan van de speed lijkt mij iig een leukere optie. Melatonine maakt je niet echt waus of euforisch lijkt mij
Daarom, op een feest speed gebruiken is niks mis mee. Daarom maak ik van mijn hele leven 1 groot feestquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:59 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
True. Af en toe speed kan ook echt geen kwaad, en als je toch een feestje hebt...
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:01 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Daarom, op een feest speed gebruiken is niks mis mee. Daarom maak ik van mijn hele leven 1 groot feest
Cool man.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:11 schreef badtripbob het volgende:
Ja ik ben voor vandaag net weer begonnen met een lijn.Was vanmiddag ff 4 uurtjes slaap nog gaan pakken of zo om vanavond niet zo brak te zijn. Slaap de laatste tijd echt weinig. Veel nachten helemaal doorhalen en dan ff paar kleine uurtjes slaap pakken en weer verder. En dan sommige nachten wel lang slapen om weer goed uit te rusten.
Ja, het zorgt voor veel gratis extra trippen. Gewoon stevig blowen bij het speedfreaken en je gaat echt hardquote:
wow wtfquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:27 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja, het zorgt voor veel gratis extra trippen. Gewoon stevig blowen bij het speedfreaken en je gaat echt hard
Nou ja, ik nu veel harder dan vroeger toen ik vooral gewoon wat vaagjes werd van slaapgebrek en blowen. Tegenwoordig doet dat echt niet onder voor een lsd-trip of zo
is natuurlijk niet echt te vergelijken, maar als ik 40mg methylfenidaat opeet krijg ik ongeveer zo'n patroonquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:27 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja, het zorgt voor veel gratis extra trippen. Gewoon stevig blowen bij het speedfreaken en je gaat echt hard
Nou ja, ik nu veel harder dan vroeger toen ik vooral gewoon wat vaagjes werd van slaapgebrek en blowen. Tegenwoordig doet dat echt niet onder voor een lsd-trip of zo
Het kan geen toeval meer zijn. Telkens wanneer ik net op fok post, ben jij binnen 10 minuten in hetzelfde topicquote:
quote:
Ik weet wel beterquote:
Wat moedig je haar aan?! Moet jij niet een sletje agressief fixen ofzo?quote:
Stiekem welquote:
mooi verbeeldquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
is natuurlijk niet echt te vergelijken, maar als ik 40mg methylfenidaat opeet krijg ik ongeveer zo'n patroon
[ afbeelding ]
waarbij a = alertheid (hoe depressiever de lijn, hoe slaperiger) en h = hallicunaties, alles lager dan die lijn ga ik dingen zien
Precies dit ja. En gewoon hedonisme.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:22 schreef Studeur het volgende:
Muziek maken is op dit moment in mn leven het enige wat ik leuk vind en wat me bezig houdt. Als ik me kut voel zet ik FL studio aan en t gaat meteen beter, denk niet na over mn zorgen.
En je gf dan?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:22 schreef Studeur het volgende:
Muziek maken is op dit moment in mn leven het enige wat ik leuk vind en wat me bezig houdt. Als ik me kut voel zet ik FL studio aan en t gaat meteen beter, denk niet na over mn zorgen.
Dat natuurlijk ook, al ben ik daar op sommige momenten ook onzeker over. Als ik bij dr ben is t gelukkig allemaal goed.quote:
Ik sta op het punt om letterlijk stiefzusjes af te maken. En ik ben een geen agressief persoon, bijna een hippie. Dat zegt dan al genoeg als ik iemand wil af makenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:20 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Not much man. Assie boom boom. Bij jou dan?
Maar, als je bij d'r bent en het dan allemaal goed is. Wat is dan het nut om je onzeker te voelen? Wees gewoon gelukkig zolang je gelukkig kan zijn. Wees niet bang voor wat 'misschien' kan gebeuren. Liefde is een van de mooiste dingen die er zijn, dus waste het niet door je onzeker te voelen..quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:25 schreef Studeur het volgende:
[..]
Dat natuurlijk ook, al ben ik daar op sommige momenten ook onzeker over. Als ik bij dr ben is t gelukkig allemaal goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Studeur
Wow dude wat is gebeurd dan?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:27 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik sta op het punt om letterlijk stiefzusjes af te maken. En ik ben een geen agressief persoon, bijna een hippie. Dat zegt dan al genoeg als ik iemand wil af maken
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:29 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Maar, als je bij d'r bent en het dan allemaal goed is. Wat is dan het nut om je onzeker te voelen? Wees gewoon gelukkig zolang je gelukkig kan zijn. Wees niet bang voor wat 'misschien' kan gebeuren. Liefde is een van de mooiste dingen die er zijn, dus waste het niet door je onzeker te voelen..True story deze, en ik weet ook dat t zo is. T gaat over t algemeen ook keigoed en ben reteverliefd maar soms twijfel ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Klojo120
Niet twijfelen als dat niet nodig is, daarmee verneuk je alleen maar mooie dingen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:33 schreef Studeur het volgende:
[..]
True story deze, en ik weet ook dat t zo is. T gaat over t algemeen ook keigoed en ben reteverliefd maar soms twijfel ik.
makkelijker gezegd dan gedaan, twijfel is altijd een groot deel van mn leven geweest en zal dat ook altijd zijn.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Niet twijfelen als dat niet nodig is, daarmee verneuk je alleen maar mooie dingen.
dat gelukkig nietquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:38 schreef Moira. het volgende:
Oh, en als de twijfel gaat over haar (aantal) ex-vriendjes/bedpartners: [ afbeelding ]
Ik word er wel stoned vanquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:35 schreef Moira. het volgende:
Net een wiet-sigaret geklikt (filter eruit gepulkt en vervangen voor breed gerolde tip) omdat ik zin had om straks stoned in de trein naar Groningen te zitten maar geen zin had om een joint te draaien
Hij smaakt wel gewoon lekker naar wietBen benieuwd
I know, I know. Maar als het echt een heikelpunt blijkt te zijn moet je vroeg of laat toch iets vinden om het mee aan te pakkenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:40 schreef Studeur het volgende:
[..]
makkelijker gezegd dan gedaan, twijfel is altijd een groot deel van mn leven geweest en zal dat ook altijd zijn.
Stiefzusjes proberen mijn vader en stiefmoeder (hun moeder) tegen elkaar op te zetten. Wanneer het niet lukt gaan ze sneren maken naar hun moeder of mijn vader. Vervolgens gaan ze zielig met zijn 2en op logeerkamer zitten. Tevens proberen ze mij en mijn broertje er bij te betrekken.quote:
Nare shit zeg. Hoewel je aanpak wel als de goede klinktquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Stiefzusjes proberen mijn vader en stiefmoeder (hun moeder) tegen elkaar op te zetten. Wanneer het niet lukt gaan ze sneren maken naar hun moeder of mijn vader. Vervolgens gaan ze zielig met zijn 2en op logeerkamer zitten. Tevens proberen ze mij en mijn broertje er bij te betrekken.Toen ze het laatste probeerde heb ik mijn mond open getrokken en iedereen behalve mijn broertje wind van voren gegeven en daarna het huis uit getrapt zodat broertje en ik rustig kunnen chillen tot wij gaan slapen.
Damn bro, dat is some shit.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Stiefzusjes proberen mijn vader en stiefmoeder (hun moeder) tegen elkaar op te zetten. Wanneer het niet lukt gaan ze sneren maken naar hun moeder of mijn vader. Vervolgens gaan ze zielig met zijn 2en op logeerkamer zitten. Tevens proberen ze mij en mijn broertje er bij te betrekken.Toen ze het laatste probeerde heb ik mijn mond open getrokken en iedereen behalve mijn broertje wind van voren gegeven en daarna het huis uit getrapt zodat broertje en ik rustig kunnen chillen tot wij gaan slapen.
Lijkt me echt kut.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:47 schreef Moira. het volgende:
Ik ben veel te veel bezig met condoleren de laatste tijd
Gemene is dat broertje en ik cola, en alles wat je een sugarrush geeft, naar binnen werken. Nachtje doorhalen, laat ze allemaal maar lekker in de auto slapenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nare shit zeg. Hoewel je aanpak wel als de goede klinkt
Dit is eerste week dat ze hier wonenquote:
Awhquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:47 schreef Moira. het volgende:
Ik ben veel te veel bezig met condoleren de laatste tijd
Ja echt welquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:48 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Lijkt me echt kut.
Een eyeopener hoe tenger het leven is..
Was zostraks nog met 'm. Het voelt wel goed, maar in een vriendschappelijke manier. Ik voel er verder niks bij en heb ook totaal geen behoefte aan een 'relatie' eigenlijk.quote:
Net gezien op aanraden van LH, wat tofquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:42 schreef LompeHork het volgende:
Super High Me (2007) - IMDb
Net gezien, wat tof
quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:03 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Net gezien op aanraden van LH, wat tof
Single zijn heeft ook zijn voordelen jaquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:47 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Was zostraks nog met 'm. Het voelt wel goed, maar in een vriendschappelijke manier. Ik voel er verder niks bij en heb ook totaal geen behoefte aan een 'relatie' eigenlijk.
Forever alone!
Het heeft allebei zijn voordelen maar I prefer singlequote:Op zondag 27 oktober 2013 00:11 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Single zijn heeft ook zijn voordelen jaMja heb woensdag wel een leuke jongen ontmoet met uitgaan waar ik mee op date ga zodra ik beter ben so you never know
Ik heb alleen zijn whatsapp foto en die is echt kutquote:Op zondag 27 oktober 2013 00:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het heeft allebei zijn voordelen maar I prefer single
Pics van die boy
Haha altijd als mensen pics showen, 'neenee hij is leuker in het echt'quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:22 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik heb alleen zijn whatsapp foto en die is echt kutMaar als het wat wordt zorg ik wel voor goede pics
Is wel bij veel mensen zoquote:Op zondag 27 oktober 2013 00:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Haha altijd als mensen pics showen, 'neenee hij is leuker in het echt'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had niet echt zin om er verder wat aan te doen
Naast mijn mond is wel nep bloed, geen lipstick. Zag er in het echt wel tof uit omdat het leek als echt bloedYour beauty never ever scared me.
Zo herkenbaarquote:Op zondag 27 oktober 2013 00:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Haha altijd als mensen pics showen, 'neenee hij is leuker in het echt'
quote:Op zondag 27 oktober 2013 09:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zo herkenbaarheb nu ook zo een met een kutfoto op WA
Boks sistahquote:Op zondag 27 oktober 2013 09:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zo herkenbaarheb nu ook zo een met een kutfoto op WA
quote:Op zondag 27 oktober 2013 04:05 schreef Amarantha het volgende:
En zo zag ik eruit:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had niet echt zin om er verder wat aan te doen
Naast mijn mond is wel nep bloed, geen lipstick. Zag er in het echt wel tof uit omdat het leek als echt bloed![]()
Ik wapp je binnenkortquote:Op zondag 27 oktober 2013 00:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hey maareh waar blijf je nou? Zodra je 18 was zouden we hangen toch?
De harde struggles van lelijke mensenquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal en dan doen ze het niet :s :s
NOEM JE ME LELIJKquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
De harde struggles van lelijke mensen
snapquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
De harde struggles van lelijke mensen
Ok nou dan vind ik jou ook lelijkquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Niet dat je er wat aan kunt doen ofzo hoorIs geen belediging
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ok nou dan vind ik jou ook lelijkJaaaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fuck the EBU.
Ja hequote:Op zondag 27 oktober 2013 11:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Boks mistah
NYX is trouwens een toffe club zegLeuke aankleding en chille mensen
quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:27 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Oke ik ben voor de graafschap ga je op date met me?
quote:
Nee want de graafschapquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:27 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Oke ik ben voor de graafschap ga je op date met me?
Wow, nu pasquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
What the fuckIk zie nu pas dat jouw UI beweegt
Ik dacht even dat ik tripte ofzo
.
okquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:42 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Wispelturige vrouwenaltijd spannend
Ik ookquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:49 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ben blij dat je je oude UI weer terug hebt.
Is toch mooiquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mensen die jou een abo cadeau doenMoet niet gekker worden.
Een michelinsterabo G.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:53 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Is toch mooi
Hoeveel sterren abo heb ik eigenlijk?
nu je het zegtquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
What the fuckIk zie nu pas dat jouw UI beweegt
Ik dacht even dat ik tripte ofzo
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3x raden
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:27 schreef Sardu het volgende:
Pff, van het ene in het andere vage moment gisteravond.![]()
Fucking awesome halloween, toen een gothic feest en daarna een comic party. Allemaal toffe mensen ontmoet en iedereen blij gemaakt met m'n blije bek.De kruk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3x raden![]()
quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:27 schreef Sardu het volgende:
Pff, van het ene in het andere vage moment gisteravond.![]()
Fucking awesome halloween, toen een gothic feest en daarna een comic party. Allemaal toffe mensen ontmoet en iedereen blij gemaakt met m'n blije bek.Je geeft ons 3 opties en je geeft ons 3 kansen om te raden. Dit is geen leuk spel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3x raden
Heeft FOK!verkiring met Studeur
quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:32 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Je geeft ons 3 opties en je geeft ons 3 kansen om te raden. Dit is geen leuk spel.
Ik had het half gelezen, gingen nou je stiefzusjes in de auto of je stiefzusjes, vader en stiefmoeder?quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:35 schreef Viro het volgende:
Iedereen is gaar, behalve broertje en ikStraks vragen of in de auto slapen leuk is
Het laatste, alle vier in 1 autoquote:Op zondag 27 oktober 2013 13:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik had het half gelezen, gingen nou je stiefzusjes in de auto of je stiefzusjes, vader en stiefmoeder?
Door mij boos te makenquote:Op zondag 27 oktober 2013 13:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe kunnen 2 volwassenen zich het huis uit laten jagen?
Maar het waren toch je stiefzusjes die aan het kankeren waren met dat tegen elkaar proberen op te zetten en sneren maken?quote:
Beide ouders gingen op de sneren in, stiefzusjes probeerden gisteravond mij en broertje er bij te betrekken en ouders kwamen uit het niets mij en mijn broertje uitkafferen. Toen ging ik los en trapte ze het huis uit. Ik trek niet snel mijn mond open maar als het gebeurd weet mijn pa en broertje dat iedereen beter uit mijn buurt kan blijven.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar het waren toch je stiefzusjes die aan het kankeren waren met dat tegen elkaar proberen op te zetten en sneren maken?Explain ik snap er niks van
Wat een dramaquote:Op zondag 27 oktober 2013 13:53 schreef Viro het volgende:
[..]
Beide ouders gingen op de sneren in, stiefzusjes probeerden gisteravond mij en broertje er bij te betrekken en ouders kwamen uit het niets mij en mijn broertje uitkafferen. Toen ging ik los en trapte ze het huis uit. Ik trek niet snel mijn mond open maar als het gebeurd weet mijn pa en broertje dat iedereen beter uit mijn buurt kan blijven.
Inderdaad, drama waar broertje + ik niet om hebben gevraagd. Vader en stiefmoeder hebben inmiddels excuses aangeboden, stiefzusjes willen met mij de discussie aangaan dat ik het recht niet heb om hun het huis uit te trappen. Nou heb ik leuk nieuws voor hun: niemand heeft wat te zeggen als broertje of ik hun het huis uit trappen. Huis staat op onze naam sinds overlijden van onze moeder.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat een dramaMaar beter dat je ze nu even goed laat weten dat ze dit niet moeten flikken met Viro in the house
.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:14 schreef Viro het volgende:
[..]
Inderdaad, drama waar broertje + ik niet om hebben gevraagd. Vader en stiefmoeder hebben inmiddels excuses aangeboden, stiefzusjes willen met mij de discussie aangaan dat ik het recht niet heb om hun het huis uit te trappen. Nou heb ik leuk nieuws voor hun: niemand heeft wat te zeggen als broertje of ik hun het huis uit trappen. Huis staat op onze naam sinds overlijden van onze moeder.
Baas.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:14 schreef Viro het volgende:
[..]
Inderdaad, drama waar broertje + ik niet om hebben gevraagd. Vader en stiefmoeder hebben inmiddels excuses aangeboden, stiefzusjes willen met mij de discussie aangaan dat ik het recht niet heb om hun het huis uit te trappen. Nou heb ik leuk nieuws voor hun: niemand heeft wat te zeggen als broertje of ik hun het huis uit trappen. Huis staat op onze naam sinds overlijden van onze moeder.
Watquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:14 schreef Viro het volgende:
[..]
probeer het via de trial and error methodequote:Op zondag 27 oktober 2013 15:30 schreef krullenbolletje het volgende:
Mag je een link naar een marktplaats advertentie in je signature zetten?
kost extraquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:30 schreef krullenbolletje het volgende:
nee dankjequote:Op zondag 27 oktober 2013 15:31 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
probeer het via de trial and error methode
serieus?quote:
Tuurlijk.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:30 schreef krullenbolletje het volgende:
nou ben je bang voor lucht?quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:07 schreef OllieWilliams het volgende:
krijg net de vraag of ik 'godvrezend' ben_
nope. wel teleurgesteld dat mijn uitstapje om een bakkie pleur te halen zo sneu moest verlopen.quote:
Ging je naar een koffiehuis dan?quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:09 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
nope. wel teleurgesteld dat mijn uitstapje om een bakkie pleur te halen zo sneu moest verlopen.
nee :p naar het koffie automaat.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ging je naar een koffiehuis dan?
schiet hem doodquote:Op zondag 27 oktober 2013 17:06 schreef Trollscience het volgende:
viez vadsig kut strontneefje van m'n stiefma heeft aan mijn gitaar gezeten toen ik was gaan douchen![]()
![]()
kan ik hem lekker weer gaan intoneren en stemmen, tremelo zit half-los. kutkinderen ook altijd
![]()
Ik snap je broquote:Op zondag 27 oktober 2013 17:06 schreef Trollscience het volgende:
viez vadsig kut strontneefje van m'n stiefma heeft aan mijn gitaar gezeten toen ik was gaan douchen![]()
![]()
kan ik hem lekker weer gaan intoneren en stemmen, tremelo zit half-los. kutkinderen ook altijd
![]()
Nee is begrijpelijk hoor.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:41 schreef Amarantha het volgende:
Bah ik ben nu een dag later er echt een beetje ziek van dat die tablet gejat is. Voel me gewoon zo kut he.. Ergens klinkt dit misschien aanstellerig maar ik vind het gewoon zo'n kutstreek en zo fucked dat ik hem net anderhalf week had,
Dat is een klote streekquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:41 schreef Amarantha het volgende:
Bah ik ben nu een dag later er echt een beetje ziek van dat die tablet gejat is. Voel me gewoon zo kut he.. Ergens klinkt dit misschien aanstellerig maar ik vind het gewoon zo'n kutstreek en zo fucked dat ik hem net anderhalf week had,
Sowieso.. Ik voel me ook echt zo verdrietig nu. Ik was er zo blij mee dat ik eindelijk één had en voor weinig geld (een goeie tablet)quote:
Was het niet te mooi om waard te zijn? Dat diegene hem zelf terug heeft gestolen?quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sowieso.. Ik voel me ook echt zo verdrietig nu. Ik was er zo blij mee dat ik eindelijk één had en voor weinig geld (een goeie tablet)
Haha nee, die gene lag al 3 dagen ziek op bed en komt nooit boven (hij heeft een kelder waar die altijd zit te computeren). Hij kon ook niet weten dat hij in de woonkamer lagquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:54 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Was het niet te mooi om waard te zijn? Dat diegene hem zelf terug heeft gestolen?
Awhquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sowieso.. Ik voel me ook echt zo verdrietig nu. Ik was er zo blij mee dat ik eindelijk één had en voor weinig geld (een goeie tablet)
Visite heeft het gestolen?quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:55 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga in December, als ik geld terug krijg van CAK, wel kijken naar een nieuwe tablet en die berg ik dan in vervolg maar goed op als er visite is hier
Er waren Vrijdag amper mensen.. Daarom dacht ik dat het wel kon. Misschien naïef jaquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:10 schreef Vaseline_ het volgende:
Maarja wie laat er dan ook waardevolle spullen in een gemeenschappelijke kamer rondhangen in een kraakpand waar veel mensen over de vloer komenOok een beetje naïef gedacht.
Jep en ik heb 2 mensen op het oog, 1 van de 2 moet het ook wel gedaan hebben maar zeggen beide van nietquote:
Nouja met die rare verhalen dat jouw huisgenoten wel meer dingen pakken zonder te vragen dan hè.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er waren Vrijdag amper mensen.. Daarom dacht ik dat het wel kon. Misschien naïef ja
Ik ben prive detective, voor een forse beloning zal ik je tablet terug krijgen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep en ik heb 2 mensen op het oog, 1 van de 2 moet het ook wel gedaan hebben maar zeggen beide van niet
laat me raden, een beloning in nature voldoet?quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:21 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik ben prive detective, voor een forse beloning zal ik je tablet terug krijgen.
Nee dat zou te goedkoop zijn.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
laat me raden, een beloning in nature voldoet?
kan ze net zo goed een nieuwe tablet kopenquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:52 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Nee dat zou te goedkoop zijn.
Dat en 100 euro per uur.
Oke vooruit, natura is genoeg.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kan ze net zo goed een nieuwe tablet kopen
is het verplicht om ook daadwerkelijk een detective nodig te hebben of kan ik even goed betalen?quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:57 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
is het verplicht om ook daadwerkelijk een detective nodig te hebben of kan ik even goed betalen?
Dan geen tablet.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze op het aanbod ingaat
Iddquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kan ze net zo goed een nieuwe tablet kopen
Done!quote:
Oh nou you didn'tquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Done!
Tis wel een kleintje met een plee erin.
En sorry dat ik jou geen aandacht gaf, snow is nu eenmaal smexier.![]()
quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:42 schreef Sardu het volgende:
Als je van beren leren kan
Van slimme beren leren kan
Is dat iets wat je echt proberen moet
Want hoe je profiteren kan
Daar weten beren veel meer van
En beren zijn als leraar beregoed
![]()
![]()
![]()
Gisteren met awesome-o gedanst![]()
Veel plezier ermee snowquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Done!
Tis wel een kleintje met een plee erin.
En sorry dat ik jou geen aandacht gaf, snow is nu eenmaal smexier.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |