quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:42 schreef Unscrewed het volgende:
Vandaag dik feest
Zometeen 3u in de trein naar braboland.
Beter kom jij meeten nijntje :3
Met ranjaquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:39 schreef Klojo120 het volgende:
[..]kinderfeestje van een vriendje?
hehe nicequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:24 schreef Trollscience het volgende:
[..]
als die meet ooit nog komt mag je wel een paar pillen van mn oude dosering hebben
Bijna out gaan van alcoholquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:36 schreef Studeur het volgende:
In tijden niet zo dronken geweest als gisterDacht even dat ik in coma ging maar gelukkig wist mijn maag zich nog te legen en had ik nog net genoeg kracht om water te drinken. Keihard verliezen met beerpong
Ja heb dat hiervoor ook een half jaar niet gehad ofzo, weet niet wat er aan de hand was.quote:
gewoon verkeerd gevallenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:38 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ja heb dat hiervoor ook een half jaar niet gehad ofzo, weet niet wat er aan de hand was.
hehe gaat echt goedquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:35 schreef Studeur het volgende:
[..]
Haha nice, succes ermee. Report back.
tip: niet blowen als die shit nog werkt, daar wordt je toch een partij vaag vanquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:06 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
hehe gaat echt goedniet snel meer afgeleid enzo, lekker gefocust bezig, iets wat de afgelopen dagen echt niet lukte (gister vooral wegens een behoorlijke kater
)
vanavond om een uurtje of elf een jointje doen
hehe okquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:20 schreef Studeur het volgende:
[..]
tip: niet blowen als die shit nog werkt, daar wordt je toch een partij vaag van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |