Beide ouders gingen op de sneren in, stiefzusjes probeerden gisteravond mij en broertje er bij te betrekken en ouders kwamen uit het niets mij en mijn broertje uitkafferen. Toen ging ik los en trapte ze het huis uit. Ik trek niet snel mijn mond open maar als het gebeurd weet mijn pa en broertje dat iedereen beter uit mijn buurt kan blijven.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar het waren toch je stiefzusjes die aan het kankeren waren met dat tegen elkaar proberen op te zetten en sneren maken?Explain ik snap er niks van
Wat een dramaquote:Op zondag 27 oktober 2013 13:53 schreef Viro het volgende:
[..]
Beide ouders gingen op de sneren in, stiefzusjes probeerden gisteravond mij en broertje er bij te betrekken en ouders kwamen uit het niets mij en mijn broertje uitkafferen. Toen ging ik los en trapte ze het huis uit. Ik trek niet snel mijn mond open maar als het gebeurd weet mijn pa en broertje dat iedereen beter uit mijn buurt kan blijven.
Inderdaad, drama waar broertje + ik niet om hebben gevraagd. Vader en stiefmoeder hebben inmiddels excuses aangeboden, stiefzusjes willen met mij de discussie aangaan dat ik het recht niet heb om hun het huis uit te trappen. Nou heb ik leuk nieuws voor hun: niemand heeft wat te zeggen als broertje of ik hun het huis uit trappen. Huis staat op onze naam sinds overlijden van onze moeder.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat een dramaMaar beter dat je ze nu even goed laat weten dat ze dit niet moeten flikken met Viro in the house
.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:14 schreef Viro het volgende:
[..]
Inderdaad, drama waar broertje + ik niet om hebben gevraagd. Vader en stiefmoeder hebben inmiddels excuses aangeboden, stiefzusjes willen met mij de discussie aangaan dat ik het recht niet heb om hun het huis uit te trappen. Nou heb ik leuk nieuws voor hun: niemand heeft wat te zeggen als broertje of ik hun het huis uit trappen. Huis staat op onze naam sinds overlijden van onze moeder.
Baas.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:14 schreef Viro het volgende:
[..]
Inderdaad, drama waar broertje + ik niet om hebben gevraagd. Vader en stiefmoeder hebben inmiddels excuses aangeboden, stiefzusjes willen met mij de discussie aangaan dat ik het recht niet heb om hun het huis uit te trappen. Nou heb ik leuk nieuws voor hun: niemand heeft wat te zeggen als broertje of ik hun het huis uit trappen. Huis staat op onze naam sinds overlijden van onze moeder.
Watquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:14 schreef Viro het volgende:
[..]
probeer het via de trial and error methodequote:Op zondag 27 oktober 2013 15:30 schreef krullenbolletje het volgende:
Mag je een link naar een marktplaats advertentie in je signature zetten?
kost extraquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:30 schreef krullenbolletje het volgende:
nee dankjequote:Op zondag 27 oktober 2013 15:31 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
probeer het via de trial and error methode
serieus?quote:
Tuurlijk.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:30 schreef krullenbolletje het volgende:
nou ben je bang voor lucht?quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:07 schreef OllieWilliams het volgende:
krijg net de vraag of ik 'godvrezend' ben_
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |