Dat is wel zuurquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:29 schreef Amarantha het volgende:
Kk lelijk. Mijn tablet is uit de woonkamer gejat vannachtDoor een bezoeker of het meisje die hier logeert
en anders gewoon aangifte gaan doen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:38 schreef Amarantha het volgende:
Godver echt. Beide personen hebben hem niet en spullen van dat meisje zijn al doorzocht mqar mss heeft ze hem in der auto gelegd. Ik was net gewend aan dat ding
Mweh woon in een kraakpandquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en anders gewoon aangifte gaan doen.
oh ja okee wist ik nietquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mweh woon in een kraakpandGaan ze ook niks aandoen
Zie berichtjes er boven. Zit mobiel dus typ het liever niet opnieuwquote:
Dure tablet?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zie berichtjes er boven. Zit mobiel dus typ het liever niet opnieuw
Valt mee, was van een huisgenoot en ik zou hem overkopen. Ik heb geen geld voor een nieuwe. Maar hij werkte prima voor alles wat ik wou, mooie tablet ook en die huisgenoot heeft er ook nog geen geld voor gehad. Kutzooiquote:
Ik zou dan melatonine ipv speed gebruikenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:22 schreef Studeur het volgende:
Jezus ik moet echt eens wat speed aan gaan schaffen ofzo om mn slaapritme te forceren. Weer in slaap gedonderd en net ontwaakt, nu pas energiek. Kan beter een keer een nachtje doorhalen met speed en dan vroeg naar bed en vroeg op.
Probeer dat ook wel eens maar dan moet ik alnog 12 uur slapen om energie te hebbenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik zou dan melatonine ipv speed gebruiken
maar he ieder zijn ding
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik zou dan melatonine ipv speed gebruiken
maar he ieder zijn ding
Pak je toch gewoon een dagje dat je om uurtje of 9 onder de dekens gaat en 's ochtends om 9 weer opstaatquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:44 schreef Studeur het volgende:
[..]
Probeer dat ook wel eens maar dan moet ik alnog 12 uur slapen om energie te hebben
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:48 schreef badtripbob het volgende:
Het plan van de speed lijkt mij iig een leukere optie. Melatonine maakt je niet echt waus of euforisch lijkt mij
True. Af en toe speed kan ook echt geen kwaad, en als je toch een feestje hebt...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:48 schreef badtripbob het volgende:
Het plan van de speed lijkt mij iig een leukere optie. Melatonine maakt je niet echt waus of euforisch lijkt mij
Daarom, op een feest speed gebruiken is niks mis mee. Daarom maak ik van mijn hele leven 1 groot feestquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:59 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
True. Af en toe speed kan ook echt geen kwaad, en als je toch een feestje hebt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |