Tevens tetten.boobies tietjesquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
Ik weet niet eens waarom je het vraagt dus ik snap hier niks vanquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
oke laat maar.![]()
Niets onverklaarbaars denk ik.
You know I neverquote:
dat blijkt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waarom je het vraagt dus ik snap hier niks van
I want to fuck a dog in the assquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:16 schreef Sardu het volgende:
[..]
You know I never
I never seen you look so good
You never act the way you should
But I like it
And I know you like it too
The way that I want you
I gotta have you
Oh yes, I do
You know I never
I never ever stay out late
You know that I can hardly wait
Just to see you
And I know you cannot wait
Wait to see me too
I gotta touch you
Cause baby we'll be
At the drive-in
In the old man's Ford
Behind the bushes
Until I'm screamin' for more
Down the basement
Lock the cellar door
And baby
Talk dirty to me
what the hell murquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
I want to fuck a dog in the ass
he wants to fuck a dog in the ass
I wanna fuck a dog
That's right kids.
I tried to fuck your mom in the ass
Tried to fuck your dad in the ass
could only find the dog....and his ass
we wanna fuck a dog in the ass
we wanna fuck a dog
I tried to fuck a fucking pirate in the ass
Aarrh me and me first mate asurvy cur
Tried to fuck a fucking pirate
but I've found the dog
Ah that was no pirate man that was thine own sister
It's a Mexican pirate
We want to fuck a dog in the ass
wanna fuck a fucking dog
fuck you
Shit, piss, fuck, cunt, cock-sucker,quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
I want to fuck a dog in the ass
he wants to fuck a dog in the ass
I wanna fuck a dog
That's right kids.
I tried to fuck your mom in the ass
Tried to fuck your dad in the ass
could only find the dog....and his ass
we wanna fuck a dog
I tried to fuck a fucking pirate in the ass
Aarrh me and me first mate asurvy cur
Tried to fuck a fucking pirate
but I've found the dog
Ah that was no pirate man that was thine own sister
It's a Mexican pirate
wanna fuck a fucking dog
fuck you
Las alleen ''Hot"quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:25 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Lekker he
[..]
Nee, Hotlink.
Steigeren in dat broekje van je zeker.quote:
Toen ik zo oud was.....quote:
Wacht, ik wil er nog wat overheen squirtenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je mag de stomerijkosten van mijn pantalon betalen
Ik heb ook nog wat korstjes om aan te brengen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wacht, ik wil er nog wat overheen squirten
Mijn beste, maar natuurlijk ik trek mijn beurs wel even.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je mag de stomerijkosten van mijn pantalon betalen
winegums zitten er al overheen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wacht, ik wil er nog wat overheen squirten
Deze pantalon valt niet meer te fixen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:31 schreef Sunshineboy91 het volgende:
[..]
Mijn beste, maar natuurlijk ik trek mijn beurs wel even.
Kom, dan gaan we het samen doen !quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wat korstjes om aan te brengen.
Oeh, oeh, gaan we de dutch rudder doen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Kom, dan gaan we het samen doen !
Jhooaaa dit dat enzo, elkaar een 'handje' helpen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:35 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oeh, oeh, gaan we de dutch rudder doen?![]()
Fyi
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=dutch%20rudder
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Snowballs, hmmm lekker, lekker mijn ballen in ijs,
balls in the mouth
zolang ze broodjes maakt mag het monster blijven zitten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:05 schreef Sardu het volgende:
UVT / Mijn Paddo Trip
Live tripreport met psychedelica werkt toch verdomme niet zonder cam.![]()
Alsof je gaat typen wanneer er een monster in de keuken zit.
Ik weet niet, heb altijd moeite met keukens als ik trip.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
zolang ze broodjes maakt mag het monster blijven zitten.
Alles goed gegaan?quote:
Lijkt me dat de notaris er wel ervaring mee heeft. Ook denk ik niet dat mensen bij het opstellen van een testament spontaan het loodje leggen.quote:
Ik moest alleen mijn idkaart kopieren. De rest doet ze later in Leeuwardenquote:
Handig sjiekquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moest alleen mijn idkaart kopieren. De rest doet ze later in Leeuwarden
Even wat anders waarom kan ik de nieuwe Geordie Shore nog niet op de piratebay vinden?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:25 schreef Amarantha het volgende:
Ik dacht echt nu krijgen we het haha, ik ben er dus niet eens bij
Was helemaal een storm in een glas water dus.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:25 schreef Amarantha het volgende:
Ik dacht echt nu krijgen we het haha, ik ben er dus niet eens bij
Je moet ff via andere link kijken. Zal de link even zoeken voor je maar zit op de tablet dus geef me een paar minuten hahaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Even wat anders waarom kan ik de nieuwe Geordie Shore nog niet op de piratebay vinden?
Jep maar mijn moeder bracht het echt zo door de telefoon hahaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Was helemaal een storm in een glas water dus.
Oh lol dat gaat vet makkelijk. Hier een link: http://www.free-tv-video-online.me ik kijk GS altijd via deze linkquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Even wat anders waarom kan ik de nieuwe Geordie Shore nog niet op de piratebay vinden?
quote:
Niet bang dat mams nu gekke dingen gaat doen ?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh lol dat gaat vet makkelijk. Hier een link: http://www.free-tv-video-online.me ik kijk GS altijd via deze link
Wot?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet bang dat mams nu gekke dingen gaat doen ?
Uh nee?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet bang dat mams nu gekke dingen gaat doen ?
Mooiquote:
erf je veel?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:35 schreef Amarantha het volgende:
Ik kom in haar testament te staan, that's it
Niet echt, huis waar ze in woont is van haar vriend en ze heeft zelf niet echt iets op haar sieraden na. Maar ik hoop dat ze nog 40 jaar meegaatquote:
Dat weet je niet eerder dan wanneer je het testament leest. Dat is doorgaans nadat degene overleden is.quote:
Oke waarom moet jii miij aandacht op een negative manier?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat weet je niet eerder dan wanneer je het testament leest. Dat is doorgaans nadat degene overleden is.
Dude...
Ik denk serieus dat mijn erfenis niet veel is maar dat boeit niet, is niet belangrijk.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat weet je niet eerder dan wanneer je het testament leest. Dat is doorgaans nadat degene overleden is.
Dude...
Ha uiteraard.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet echt, huis waar ze in woont is van haar vriend en ze heeft zelf niet echt iets op haar sieraden na. Maar ik hoop dat ze nog 40 jaar meegaat
waarom jij zoveel vragen stel?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oke waarom moet jii miij aandacht op een negative manier?
Ik weet dat ik van mijn vader de ervenis niet ga accepteren.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat mijn erfenis niet veel is maar dat boeit niet, is niet belangrijk.
Dat valt nog wel mee, ik had opzich verwacht dat dit wel algemene kennis was. Daarnaast vond ik het een ongelukkige vraag omdat de erfenis vaak pas bij of net voor het overlijden bekend wordt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oke waarom moet jii miij aandacht op een negative manier?
Want?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:44 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik weet dat ik van mijn vader de ervenis niet ga accepteren.
Dikke schulden?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:44 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik weet dat ik van mijn vader de ervenis niet ga accepteren.
Ik probeer sociaal en vriendelijk te doen met mijn serie maatje.quote:
Oke. Vragen over hoeveel iemand krijgt bij een erfenis is nogal frowned upon.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik probeer sociaal en vriendelijk te doen met mijn serie maatje.
Wel een interessante vraag though.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oke. Vragen over hoeveel iemand krijgt bij een erfenis is nogal frowned upon.
Precies, ik verwacht ook niet dat ie voor die tijd de staatsloterij gaat winnen, dus laten we het lekker voor wat het is.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ah ja, niemand neemt voor de lol die schulden op zich idd.
Mwah, kan me er nooit zo druk om maken. Van een ander boeit het me al helemaal niet en voor mezelf vind ik het niet belangrijk genoeg om me mee bezig te houden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wel een interessante vraag though.
altijd een beetje piratenschat gevoel toch.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:52 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mwah, kan me er nooit zo druk om maken. Van een ander boeit het me al helemaal niet en voor mezelf vind ik het niet belangrijk genoeg om me mee bezig te houden.
Dus als jij het niet accepteert worden zijn bezittingen geveild om de schulden voor zover mogelijk af te betalen toch?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
Precies, ik verwacht ook niet dat ie voor die tijd de staatsloterij gaat winnen, dus laten we het lekker voor wat het is.![]()
Verder een beste vent waar je prima biertjes mee kan drinken.
Denk dat er nog heel wat getouwtrek aan vooraf gaat. Ik zie het tegen die tijd wel.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dus als jij het niet accepteert worden zijn bezittingen geveild om de schulden voor zover mogelijk af te betalen toch?
Over de rug van je dooie ouders heb ik er toch een ander gevoel bij...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
altijd een beetje piratenschat gevoel toch.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik probeer sociaal en vriendelijk te doen met mijn serie maatje.
En dan mag niemand voor die datum een feest organiseren met dat thema?quote:
Ok.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
En dan mag niemand voor die datum een feest organiseren met dat thema?![]()
Zou bijna die .jpg weer opzoeken.
quote:
Geeft niks, je bent soms ook wel aardig. Je botheid maakt alleen dat je niet het scherpste stuk gereedschap in de schuur bent.quote:
Don't judge me if you don't know me.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:45 schreef Sardu het volgende:
[..]
Geeft niks, je bent soms ook wel aardig. Je botheid maakt alleen dat je niet het scherpste stuk gereedschap in de schuur bent.
Oke oke, op basis van sommige posts van je heb ik weleens het idee dat deze mevrouw je account heeft gehackt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Don't judge me if you don't know me.
Blijkbaar ben ik wel aardig genoeg om hele DMgesprekken mee te hebben.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:56 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oke oke, op basis van sommige posts van je heb ik weleens het idee dat deze mevrouw je account heeft gehackt.
[ afbeelding ]
Sorry dat ik je aardig noemde.
Dat was dan ook enkel een toevoeging met een knipoog zodat het bovenstaande niet als een keiharde belediging zou klinken.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Blijkbaar ben ik wel aardig genoeg om hele DMgesprekken mee te hebben.
Aiii.. al een idee wat je wel wilt?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:54 schreef Studeur het volgende:
Stap dichterbij de verlossing. Maandag gesprek met studieadviseur. Ik overweeg serieus om te stoppen met deze studie omdat ik het gewoon kut vind. Maar heb nog genoeg twijfels en ik zou het makkelijk kunnen. Zie er alleen toch geen toekomstige baan in en ik ga nooit naar hoorcolleges/werkgroepen en voer geen neuk uit omdat ik t niet leuk vind.
T enige wat me leuk lijkt is iets met muziek/videobewerking/ontwerpen met computer. Anders gewoon werken. T allerliefst zou ik een eigen bedrijfje beginnen maar dat is ook makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:05 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Aiii.. al een idee wat je wel wilt?
Je begint kaal te worden en er loopt water overheen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:58 schreef Trollscience het volgende:
godverdomme mijn hoofd heeft echt de dichtheid van de aarde op dit moment
Fucking stoer joh.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:12 schreef Unscrewed het volgende:
Hoe erg ben ik op een schaal van 1 tot erg?
Een dom meisje die op mij was heb ik eerst afgewezen. Nou was ik eergisteren stronken met een paar maten haar dik aan het uitschelden op Whatsapp voor de grap als een soort afsluiting van onze vriendschap (ik hoef niks met haar te maken te hebben ) en allemaal domme spraakoproepen sturen enzo. Whatsapped ze de volgende dag dat ze daardoor echt kapot is gegaan, ben ik weer met maten stronken en gaan we whatsappen dat ik stronken was en niet wist wat ik deed, heel lief tegen haar doen en nu had ik een "date" met haar
![]()
om 18.45 om een filmpje te pakken, en nu heeft ze me al 13x gebeld en 24x gewhatsapped
Ik wacht tot zometeen als ik weer stronken ben met maten
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:12 schreef Unscrewed het volgende:
Een dom meisje die op mij was heb ik eerst afgewezen. Nou was ik eergisteren stronken met een paar maten haar dik aan het uitschelden op Whatsapp voor de grap als een soort afsluiting van onze vriendschap (ik hoef niks met haar te maken te hebben ) en allemaal domme spraakoproepen sturen enzo. Whatsapped ze de volgende dag dat ze daardoor echt kapot is gegaan, ben ik weer met maten stronken en gaan we whatsappen dat ik stronken was en niet wist wat ik deed, heel lief tegen haar doen en nu had ik een "date" met haar
![]()
om 18.45 om een filmpje te pakken, en nu heeft ze me al 13x gebeld en 24x gewhatsapped
Even haar nummer geblacklist, word gek van haar telefoontjes
Ik vind het echt komischquote:
Dude. Gevoelens. Dat doe je niet.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:12 schreef Unscrewed het volgende:
![]()
Vind jou en je maten de domste schapen hier anders, hoe kinderachtig wil je het hebben? En jij vond echt dat je volwassen was voor je leeftijd?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:13 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik vind het echt komisch
Wat een schaap is dat mens joh je moest eens weten
Ik was stronken #swekquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:14 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Dude. Gevoelens. Dat doe je niet.
Nee, ik vind het wel goed zo lelquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vind jou en je maten de domste schapen hier anders, hoe kinderachtig wil je het hebben? En jij vond echt dat je volwassen was voor je leeftijd?
Dat is geen excuus, slechts een teken van onverantwoordelijkheid.quote:
Moet jij weten maar kom het dan niet hier trots verkondigen want niemand vind dit ook maar enigszins grappigquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:15 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee, ik vind het wel goed zo lel
Wel als je er bij wasquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moet jij weten maar kom het dan niet hier trots verkondigen want niemand vind dit ook maar enigszins grappig.
Wauw..quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:12 schreef Unscrewed het volgende:
![]()
Als ik erbij was had ik je een stomp op je oog gegeven.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:17 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wel als je er bij was
Als ik het nu zo vertel klinkt het inderdaad echt enorm onaardig, maar geloof mij, je moest er echt bij zijn
Dan had ik waarschijnlijk niks gevoeld met drank en wiet opquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als ik erbij was had ik je een stomp op je oog gegeven.
Hier gestopt met lezen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:12 schreef Unscrewed het volgende:
Ja sure.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:18 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dan had ik waarschijnlijk niks gevoeld met drank en wiet op
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:19 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hier gestopt met lezen.
Not again Uns, not again.
Grapje toch Vasje.quote:
fa2manquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:20 schreef Trollscience het volgende:
wanneer drugs uitwerken word je boos, dat heet stoned
Als je nu zelf ook eens wat zou toevoegen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:19 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Ik vind dit zo leuk, hé.
Echt ik hou van FOK! zo erg
Geef jezelf niet téveel credit he.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:25 schreef Unscrewed het volgende:
[ afbeelding ]
Kom op, zeg. Zelfs ik verkoop zulke onzin hier niet.
"Door de verdoving van drugs voel je ook de pijn en verdriet niet, dus je zenuwen werken niet."quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:25 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Geef jezelf niet téveel credit he.
Het kutkind dat dat geschreven heeft gaat vast over een paar jaartjes zelf hard op allemaal soorten drugs. Nou ja, diegene is in ieder geval al goed ingelezen voor wanneer drugs op diens pad komt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:19 schreef Trollscience het volgende:
de kidswiki van wikicommonsik huil
[ afbeelding ]
Als je speelt met mensen hun emoties voel je je net god.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:18 schreef Klojo120 het volgende:
Mensen die spelen met emoties
Ik walg ervan
Mensen die spelen met je privéquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:18 schreef Klojo120 het volgende:
Mensen die spelen met emoties
Ik walg ervan
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Mensen die spelen met je privé
dude..quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:12 schreef Unscrewed het volgende:
![]()
Het meisje is echt dom, die had het nooit zover moeten laten komen. Tenzij ik een meestertroll ben, kan iedereen zien dat het niet serieus is, in mijn gedrag naar haar toe (altijd negeren op wapp, etc voor 2 weken), dan opeens uitschelden, en de dag erna opeens op een date willen...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:32 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb echt medelijden met dat meisje, uns
Nobel persoon deze man.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:37 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Het meisje is echt dom, die had het nooit zover moeten laten komen. Tenzij ik een meestertroll ben, kan iedereen zien dat het niet serieus is, in mijn gedrag naar haar toe (altijd negeren op wapp, etc voor 2 weken), dan opeens uitschelden, en de dag erna opeens op een date willen...
Zie het als een levensles, heeft ze wel nodig. Eigenlijk geef ik haar dus een cadeau uit mijn hart.
Jij weet.quote:
Mwah. Te doen, maar ook weer niet, want ik geef teveel om een mentale connectie.quote:
Ik herinner me nog dat ik zo dacht.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:37 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Het meisje is echt dom, die had het nooit zover moeten laten komen. Tenzij ik een meestertroll ben, kan iedereen zien dat het niet serieus is, in mijn gedrag naar haar toe (altijd negeren op wapp, etc voor 2 weken), dan opeens uitschelden, en de dag erna opeens op een date willen...
Zie het als een levensles, heeft ze wel nodig. Eigenlijk geef ik haar dus een cadeau uit mijn hart.
Je mag eigenlijk alleen heel lekkere meisjes zo behandelen. Minder lekkere meisjes voelen zich al kut genoeg.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:40 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Mwah. Te doen, maar ook weer niet, want ik geef teveel om een mentale connectie.
Waarom word iemand verliefd op mij als ik haar altijd negeer op Whatsapp en er nooit een fysieke en/of mentale connectie is geweest? Dat meisje weet niet eens. Het is gewoon een van de zoveel sletten in deze wereld, ze is 14 en heeft al meerdere keren seks gehad. Sletten spelen met gevoelens.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:42 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik herinner me nog dat ik zo dacht.
Maar welke les leer je haar eigenlijk?
'Men are jerks' ? Dat is toch niet wat je iemand wil leren?
Verdomme uns. Verliefd zijn is een hevig gevoel, altijd, maar vooral als zo'n meisje op die leeftijd in de pubertijd zit. Als je nou gewoon vriendelijk was geweest en niet het stoere playertje uit wilde hangen was het voor haar wellicht een stuk makkelijker geweest.
Je hebt me flink teleurgesteld, Uns.
is toch duidelijk dat hij is aan het trollen, laat hem lekkerquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:45 schreef Klojo120 het volgende:
Maarja, waarom probeer ik het nog
Ik dacht altijd dat de goede instelling was 'Ik geef geen neuk' maar nu ik zie hoe jij deze instelling implementeerd, en na te merken dat je dan in een hele korte tijd alles kan verliezen, weet ik wil wel beter.
Geef om de gevoelens van anderen, dan geven ze ook om jou.
2 vliegen in 1 klap. Fantastisch!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:45 schreef Klojo120 het volgende:
Maarja, waarom probeer ik het nog
Ik dacht altijd dat de goede instelling was 'Ik geef geen neuk' maar nu ik zie hoe jij deze instelling implementeerd, en na te merken dat je dan in een hele korte tijd alles kan verliezen, weet ik wil wel beter.
Geef om de gevoelens van anderen, dan geven ze ook om jou.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:44 schreef Piye het volgende:
[..]
Je mag eigenlijk alleen heel lekkere meisjes zo behandelen. Minder lekkere meisjes voelen zich al kut genoeg.
Dat mag wel zo zijn, maar dat hoeft hier niet.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
is toch duidelijk dat hij is aan het trollen, laat hem lekker
Add mij op waquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:44 schreef Trollscience het volgende:
Kutvrienden die allemaal niet reageren op WA
ik verveel me gvd
Kusje op je boeboequote:
gewoon tr of even naar een mod dm'en, dat drama heeft nooit zinquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:46 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Dat mag wel zo zijn, maar dat hoeft hier niet.
voeg me toe 2BS637GA xquote:
Dankquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:47 schreef badtripbob het volgende:
Jij bent sowieso altijd gezellig..
Je ziet wat je wil zienquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:48 schreef Viro het volgende:
Geef maar toe, je stalkt mij sinds die ene avondje op TC![]()
Daarom heb je dus geen chicks, want de slimme meiden weten waarschijnlijk al hoe je in elkaar zit.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:46 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
2 vliegen in 1 klap. Fantastisch!
[..]Ah, ze is zeker niet lelijk, maarja. Ik ga toch voor de wat slimmere meisjes.
Unscrewed. Ik zit niet in elkaar.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Daarom heb je dus geen chicks, want de slimme meiden weten waarschijnlijk al hoe je in elkaar zit.
Ik ben net op fok en jij post gelijk, geef nou maar toe dat je stalktquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:49 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dank.
[..]
Je ziet wat je wil zien.
Ik hoop eigenlijk dat ik uns een beetje kan beinvloeden zodat de wereld een betere plek wordt. Dat verhelpt een tr niet.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
gewoon tr of even naar een mod dm'en, dat drama heeft nooit zin
Sowiesoquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Daarom heb je dus geen chicks, want de slimme meiden weten waarschijnlijk al hoe je in elkaar zit.
quote:
quote:
Nah, tis wel duidelijk.quote:
Het is inderdaad duidelijk dat een onderbouwd, negatief verhaal de mens erg laat denken dat het per definitie waarheid is.quote:
"I'd rather feel pain, than nothing at all."quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:55 schreef Klojo120 het volgende:
Ben wel blij dat uns regelmatig troll. Het is het een van de weinige momenten waarop ik zelf wat voel.
Irritatie e.d.
Afijn 't is beter dan helemaal niks.
Niet echt een levensles, wel? Refund+aanklachtquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:55 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Het is inderdaad duidelijk dat een onderbouwd, negatief verhaal de mens erg laat denken dat het per definitie waarheid is.
Dat is dan ¤5'-
Ik kan gewoon echt niet geloven dat jij zo kan zijn, in Utrecht was jij zo'n lief verlegen mannetje.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:55 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Het is inderdaad duidelijk dat een onderbouwd, negatief verhaal de mens erg laat denken dat het per definitie waarheid is.
Dat is dan ¤5'-
Volgens mij WIL jij gewoon dat ik je stalk. Mag je ook gewoon zeggen hoor. Je hoeft je nergens voor te schamenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik ben net op fok en jij post gelijk, geef nou maar toe dat je stalkt
Goedzo, was al bang.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik kan gewoon echt niet geloven dat jij zo kan zijn, in Utrecht was jij zo'n lief verlegen mannetje.
Hoi Moemoe.quote:
Gugu gagaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:57 schreef Unscrewed het volgende:
Sorry mensen, ik hou gewoon van sociale experimentjes. In treinen is dat leuk, maar FOK! is ook wel een geniale plaats.
Oh dit is weer zo'n 'hihi mijn nare persoonlijkheid komt weer eens boven, laat ik maar zeggen dat ik troll hihi' actie?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:56 schreef Unscrewed het volgende:
Hoe goedgelovig zijn jullie allemaal zeg?
Netjes.quote:
niemand geloofde je jij oetlulquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:56 schreef Unscrewed het volgende:
Hoe goedgelovig zijn jullie allemaal zeg?
Nee, dit is een "laat ik de media eens nabootsen en kijken hoeveel mensen erin stinken."quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Oh dit is weer zo'n 'hihi mijn nare persoonlijkheid komt weer eens boven, laat ik maar zeggen dat ik troll hihi' actie?
Jammer dat ik dit heb gemist. Volgens mij zijn jullie allemaal heel schattig.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik kan gewoon echt niet geloven dat jij zo kan zijn, in Utrecht was jij zo'n lief verlegen mannetje.
Inderdaad.quote:
Mur heeft een monstercockquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Jammer dat ik dit heb gemist. Volgens mij zijn jullie allemaal heel schattig.
Dit is waarheid.quote:
Vooral Vas_ staat er goed op.quote:
Zie mijn vorige postquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
Volgens mij WIL jij gewoon dat ik je stalk. Mag je ook gewoon zeggen hoor. Je hoeft je nergens voor te schamen.
Heel netjes.quote:
Als ik ze ken, fap ik alleen op de mental image.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:02 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Vooral Vas_ staat er goed op.
Maar ik fap niet op foto's van mensen die ik ken, vind ik disrespectvol.
Fantasiequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:03 schreef Piye het volgende:
[..]
Als ik ze ken, fap ik alleen op de mental image.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:04 schreef Unscrewed het volgende:
Ik zie dat Klojo op mijn level probeert te communiceren, maar daarvoor heb je denk ik gifjes van spermacellen nodig. Ik ben veel dichter bij de core.
~~~~~~~~~~quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:05 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Flip flap floobity floop flop?
hamerhaaitjequote:
Juist ja.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:02 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Vooral Vas_ staat er goed op.
Maar ik fap niet op foto's van mensen die ik ken, vind ik disrespectvol.
We zijn niet langs een shop gelopen geloof ik?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:08 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
wist je nog dat we van de zomer langs die shop in uutje liepen?
Jawel op de terugweg langs de grachtquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:09 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
We zijn niet langs een shop gelopen geloof ik?
Ik dacht dat je een beetje geouwehoer wel kon waarderen.quote:
Oh.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:10 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Jawel op de terugweg langs de gracht
BAII.quote:
nou ik ging daar naar binnen vandaag toen ik klaar was met werkenquote:
Ben te brak om fatsoenlijke antwoorden te gevenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:10 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een beetje geouwehoer wel kon waarderen.
Dan heb je het wel laat gemaakt gisteren.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben te brak om fatsoenlijke antwoorden te geven
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:11 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
nou ik ging daar naar binnen vandaag toen ik klaar was met werken
en was de 1ste keer dat ik daar binnen was en die gozer achter de toonbank vroeg om mijn id en toen gaf ik hem die en toen zei hij: heb ik jou laatst niet al om je ID gevraagd?
prima. waar?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:12 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Ouwe junkert.
Hey dude, we kunnen zondag trouwens even chillen if you want?
Was 6u thuis ofzo, uurtje geslapenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:12 schreef Piye het volgende:
[..]
Dan heb je het wel laat gemaakt gisteren.
Wacht, even uitrekenen qua tijd.quote:
Ah.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben te brak om fatsoenlijke antwoorden te geven
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Was 6u thuis ofzo, uurtje geslapen
Klopt. Maar ik kan tijdvakken niet uitrekken, daarvoor zouden we in een droom moeten meeten ofzo, een andere werkelijkheid in een andere werkelijkheid.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:14 schreef hamerhaaitje het volgende:
Tijd is een illusie uns, vooral jij zou dat moeten weten
Nee maar had een afspraak om 9 uur en toen ik terug kwam was het half 11 en was ik over m'n slaap heenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:14 schreef Piye het volgende:
[..]
Moest je werken/school?
Dan is het wel begrijpelijk ja.
ja zullen we dat niet doenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:15 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik kan tijdvakken niet uitrekken, daarvoor zouden we in een droom moeten meeten ofzo, een andere werkelijkheid in een andere werkelijkheid.
O, ja dat heb ik ook weleens. Maar dan ga je tegen de avond langzaamaan dood.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee maar had een afspraak om 9 uur en toen ik terug kwam was het half 11 en was ik over m'n slaap heen
quote:
moet 's maandags gewoon werken en ik ben een ramp met nachtrust. dus misschien gewoon keertje dagje fixen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:20 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik kan wel tussen 17.00 & 22.00, maar ik kan niet met de bus naar jouw home ofzo, dus we moeten wel dichtbij Centraal blijven, heb niet genoeg geld op mijn OV.
Ah, is ook cool man.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:21 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
moet 's maandags gewoon werken en ik ben een ramp met nachtrust. dus misschien gewoon keertje dagje fixen.
Ik weet niet of dat zal gaan. Eerst even een tabakje roken en kijken wat de uitgaansplannen zijn voor vandaag. Wat doe je eigenlijk hier zo vroeg?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zal ik vandaag weer wat levenswijsheden met je delen?
Viro stalken.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:25 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat zal gaan. Eerst even een tabakje roken en kijken wat de uitgaansplannen zijn voor vandaag. Wat doe je eigenlijk hier zo vroeg?
Netjes.quote:
quote:
Ze praat tegen de mogelijke toekomst.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:26 schreef hamerhaaitje het volgende:
heeft viro een ban of praat je tegen geesten?
Insgelijks.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:28 schreef moemoe het volgende:
Ander keertje dan Unscrewed. Ik vind het altijd wel gezellig om met je te kletsen over het leven.
Zie mijn ondertitel.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:28 schreef Unscrewed het volgende:
moemoe is het voorbeeld van alles wat lief en accepterend is.
Wat een bazenuser.
quote:
Altijd vroeg , dit was echt een zieke week voor mijquote:
Gisteren naar groningen geweest beetje de oppas uithangenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:47 schreef badtripbob het volgende:
[..]. Wat heb je op?
Ik ben nog wakker van de pep, ga vanavond naar Social Disturbance. Echt zo'n dikke lineupEn maar 7 euro kaartje. Aantal bekenden van party's die moeten setten en sowieso een hoop bekenden zullen aanwazig zijn
Fucking zin aan!
Als je je maar vermaakt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:47 schreef smitjew het volgende:
Altijd vroeg , dit was echt een zieke week voor mij
Ik vermaak me optimaal.quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:56 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Loop alleen maar rondjes, kom iedereen tegen, elk rondje is anders. Verbaasd je dat?
Ben jij net zo vermakelijk?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:54 schreef hamerhaaitje het volgende:
je vermaken met smitje is niet zo moeilijk
Doe voorzichtig.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:01 schreef smitjew het volgende:
Slecht berijk in de shop , misschien dat ik later nog wel vaage shit ga pompen.
Prettige voortzetting allemaal
wat is berijkquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:01 schreef smitjew het volgende:
Slecht berijk in de shop , misschien dat ik later nog wel vaage shit ga pompen.
Prettige voortzetting allemaal
Maar het is echt zo.quote:
Ik kan bevestigen dat moemoe IRL hartstikke lief is! Jaren geleden toen ik nog niet eens zo lang op FOK! zat naar ONZ-meets gegaan in Utrecht, Stairway to heaven.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:28 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Maar het is echt zo.
Ben je ook zo in het echt?
WTF gast. Hoop dat ik er overheen lees ergens en dat dit een grap is?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:12 schreef Unscrewed het volgende:
![]()
Geloof er niks van.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:57 schreef Unscrewed het volgende:
Sorry mensen, ik hou gewoon van sociale experimentjes. In treinen is dat leuk, maar FOK! is ook wel een geniale plaats.
Het lijkt wel verdacht veel op het verhaal van de andere kant van die plaatjes met verhaal die dan zeggen dat een meisje eerst lelijk wordt genoemd en dan door een jongen die dat eerst deed wordt versierd en geneukt en dan achteraf weer hij met z'n vrienden haar uitschelden en lelijk noemen.quote:
Idd , een onzeker meisje zo behandelen is niet echt lijp.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
WTF gast. Hoop dat ik er overheen lees ergens en dat dit een grap is?
Geef hem 50 cent, dan kan je op zijn matige grap stampen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:00 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het in ieder geval een hele matige grap.
Behehe, deze baasquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:02 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Geef hem 50 cent, dan kan je op zijn matige grap stampen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |