Ok.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
En dan mag niemand voor die datum een feest organiseren met dat thema?![]()
Zou bijna die .jpg weer opzoeken.
quote:
Geeft niks, je bent soms ook wel aardig. Je botheid maakt alleen dat je niet het scherpste stuk gereedschap in de schuur bent.quote:
Don't judge me if you don't know me.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:45 schreef Sardu het volgende:
[..]
Geeft niks, je bent soms ook wel aardig. Je botheid maakt alleen dat je niet het scherpste stuk gereedschap in de schuur bent.
Oke oke, op basis van sommige posts van je heb ik weleens het idee dat deze mevrouw je account heeft gehackt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Don't judge me if you don't know me.
Blijkbaar ben ik wel aardig genoeg om hele DMgesprekken mee te hebben.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:56 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oke oke, op basis van sommige posts van je heb ik weleens het idee dat deze mevrouw je account heeft gehackt.
[ afbeelding ]
Sorry dat ik je aardig noemde.
Dat was dan ook enkel een toevoeging met een knipoog zodat het bovenstaande niet als een keiharde belediging zou klinken.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Blijkbaar ben ik wel aardig genoeg om hele DMgesprekken mee te hebben.
Aiii.. al een idee wat je wel wilt?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:54 schreef Studeur het volgende:
Stap dichterbij de verlossing. Maandag gesprek met studieadviseur. Ik overweeg serieus om te stoppen met deze studie omdat ik het gewoon kut vind. Maar heb nog genoeg twijfels en ik zou het makkelijk kunnen. Zie er alleen toch geen toekomstige baan in en ik ga nooit naar hoorcolleges/werkgroepen en voer geen neuk uit omdat ik t niet leuk vind.
T enige wat me leuk lijkt is iets met muziek/videobewerking/ontwerpen met computer. Anders gewoon werken. T allerliefst zou ik een eigen bedrijfje beginnen maar dat is ook makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:05 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Aiii.. al een idee wat je wel wilt?
Je begint kaal te worden en er loopt water overheen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:58 schreef Trollscience het volgende:
godverdomme mijn hoofd heeft echt de dichtheid van de aarde op dit moment
Fucking stoer joh.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:12 schreef Unscrewed het volgende:
Hoe erg ben ik op een schaal van 1 tot erg?
Een dom meisje die op mij was heb ik eerst afgewezen. Nou was ik eergisteren stronken met een paar maten haar dik aan het uitschelden op Whatsapp voor de grap als een soort afsluiting van onze vriendschap (ik hoef niks met haar te maken te hebben ) en allemaal domme spraakoproepen sturen enzo. Whatsapped ze de volgende dag dat ze daardoor echt kapot is gegaan, ben ik weer met maten stronken en gaan we whatsappen dat ik stronken was en niet wist wat ik deed, heel lief tegen haar doen en nu had ik een "date" met haar
![]()
om 18.45 om een filmpje te pakken, en nu heeft ze me al 13x gebeld en 24x gewhatsapped
Ik wacht tot zometeen als ik weer stronken ben met maten
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:12 schreef Unscrewed het volgende:
Een dom meisje die op mij was heb ik eerst afgewezen. Nou was ik eergisteren stronken met een paar maten haar dik aan het uitschelden op Whatsapp voor de grap als een soort afsluiting van onze vriendschap (ik hoef niks met haar te maken te hebben ) en allemaal domme spraakoproepen sturen enzo. Whatsapped ze de volgende dag dat ze daardoor echt kapot is gegaan, ben ik weer met maten stronken en gaan we whatsappen dat ik stronken was en niet wist wat ik deed, heel lief tegen haar doen en nu had ik een "date" met haar
![]()
om 18.45 om een filmpje te pakken, en nu heeft ze me al 13x gebeld en 24x gewhatsapped
Even haar nummer geblacklist, word gek van haar telefoontjes
Ik vind het echt komischquote:
Dude. Gevoelens. Dat doe je niet.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:12 schreef Unscrewed het volgende:
![]()
Vind jou en je maten de domste schapen hier anders, hoe kinderachtig wil je het hebben? En jij vond echt dat je volwassen was voor je leeftijd?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:13 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik vind het echt komisch
Wat een schaap is dat mens joh je moest eens weten
Ik was stronken #swekquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:14 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Dude. Gevoelens. Dat doe je niet.
Nee, ik vind het wel goed zo lelquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vind jou en je maten de domste schapen hier anders, hoe kinderachtig wil je het hebben? En jij vond echt dat je volwassen was voor je leeftijd?
Dat is geen excuus, slechts een teken van onverantwoordelijkheid.quote:
Moet jij weten maar kom het dan niet hier trots verkondigen want niemand vind dit ook maar enigszins grappigquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:15 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee, ik vind het wel goed zo lel
Wel als je er bij wasquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moet jij weten maar kom het dan niet hier trots verkondigen want niemand vind dit ook maar enigszins grappig.
Wauw..quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:12 schreef Unscrewed het volgende:
![]()
Als ik erbij was had ik je een stomp op je oog gegeven.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:17 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wel als je er bij was
Als ik het nu zo vertel klinkt het inderdaad echt enorm onaardig, maar geloof mij, je moest er echt bij zijn
Dan had ik waarschijnlijk niks gevoeld met drank en wiet opquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als ik erbij was had ik je een stomp op je oog gegeven.
Hier gestopt met lezen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:12 schreef Unscrewed het volgende:
Ja sure.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:18 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dan had ik waarschijnlijk niks gevoeld met drank en wiet op
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:19 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hier gestopt met lezen.
Not again Uns, not again.
Grapje toch Vasje.quote:
fa2manquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:20 schreef Trollscience het volgende:
wanneer drugs uitwerken word je boos, dat heet stoned
Als je nu zelf ook eens wat zou toevoegen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:19 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Ik vind dit zo leuk, hé.
Echt ik hou van FOK! zo erg
Geef jezelf niet téveel credit he.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:25 schreef Unscrewed het volgende:
[ afbeelding ]
Kom op, zeg. Zelfs ik verkoop zulke onzin hier niet.
"Door de verdoving van drugs voel je ook de pijn en verdriet niet, dus je zenuwen werken niet."quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:25 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Geef jezelf niet téveel credit he.
Het kutkind dat dat geschreven heeft gaat vast over een paar jaartjes zelf hard op allemaal soorten drugs. Nou ja, diegene is in ieder geval al goed ingelezen voor wanneer drugs op diens pad komt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:19 schreef Trollscience het volgende:
de kidswiki van wikicommonsik huil
[ afbeelding ]
Als je speelt met mensen hun emoties voel je je net god.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:18 schreef Klojo120 het volgende:
Mensen die spelen met emoties
Ik walg ervan
Mensen die spelen met je privéquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:18 schreef Klojo120 het volgende:
Mensen die spelen met emoties
Ik walg ervan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |