Tevens tetten.boobies tietjesquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
Ik weet niet eens waarom je het vraagt dus ik snap hier niks vanquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
oke laat maar.![]()
Niets onverklaarbaars denk ik.
You know I neverquote:
dat blijkt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waarom je het vraagt dus ik snap hier niks van
I want to fuck a dog in the assquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:16 schreef Sardu het volgende:
[..]
You know I never
I never seen you look so good
You never act the way you should
But I like it
And I know you like it too
The way that I want you
I gotta have you
Oh yes, I do
You know I never
I never ever stay out late
You know that I can hardly wait
Just to see you
And I know you cannot wait
Wait to see me too
I gotta touch you
Cause baby we'll be
At the drive-in
In the old man's Ford
Behind the bushes
Until I'm screamin' for more
Down the basement
Lock the cellar door
And baby
Talk dirty to me
what the hell murquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
I want to fuck a dog in the ass
he wants to fuck a dog in the ass
I wanna fuck a dog
That's right kids.
I tried to fuck your mom in the ass
Tried to fuck your dad in the ass
could only find the dog....and his ass
we wanna fuck a dog in the ass
we wanna fuck a dog
I tried to fuck a fucking pirate in the ass
Aarrh me and me first mate asurvy cur
Tried to fuck a fucking pirate
but I've found the dog
Ah that was no pirate man that was thine own sister
It's a Mexican pirate
We want to fuck a dog in the ass
wanna fuck a fucking dog
fuck you
Shit, piss, fuck, cunt, cock-sucker,quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
I want to fuck a dog in the ass
he wants to fuck a dog in the ass
I wanna fuck a dog
That's right kids.
I tried to fuck your mom in the ass
Tried to fuck your dad in the ass
could only find the dog....and his ass
we wanna fuck a dog
I tried to fuck a fucking pirate in the ass
Aarrh me and me first mate asurvy cur
Tried to fuck a fucking pirate
but I've found the dog
Ah that was no pirate man that was thine own sister
It's a Mexican pirate
wanna fuck a fucking dog
fuck you
Las alleen ''Hot"quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:25 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Lekker he
[..]
Nee, Hotlink.
Steigeren in dat broekje van je zeker.quote:
Toen ik zo oud was.....quote:
Wacht, ik wil er nog wat overheen squirtenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je mag de stomerijkosten van mijn pantalon betalen
Ik heb ook nog wat korstjes om aan te brengen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wacht, ik wil er nog wat overheen squirten
Mijn beste, maar natuurlijk ik trek mijn beurs wel even.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je mag de stomerijkosten van mijn pantalon betalen
winegums zitten er al overheen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wacht, ik wil er nog wat overheen squirten
Deze pantalon valt niet meer te fixen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:31 schreef Sunshineboy91 het volgende:
[..]
Mijn beste, maar natuurlijk ik trek mijn beurs wel even.
Kom, dan gaan we het samen doen !quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wat korstjes om aan te brengen.
Oeh, oeh, gaan we de dutch rudder doen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Kom, dan gaan we het samen doen !
Jhooaaa dit dat enzo, elkaar een 'handje' helpen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:35 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oeh, oeh, gaan we de dutch rudder doen?![]()
Fyi
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=dutch%20rudder
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Snowballs, hmmm lekker, lekker mijn ballen in ijs,
balls in the mouth
zolang ze broodjes maakt mag het monster blijven zitten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:05 schreef Sardu het volgende:
UVT / Mijn Paddo Trip
Live tripreport met psychedelica werkt toch verdomme niet zonder cam.![]()
Alsof je gaat typen wanneer er een monster in de keuken zit.
Ik weet niet, heb altijd moeite met keukens als ik trip.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
zolang ze broodjes maakt mag het monster blijven zitten.
Alles goed gegaan?quote:
Lijkt me dat de notaris er wel ervaring mee heeft. Ook denk ik niet dat mensen bij het opstellen van een testament spontaan het loodje leggen.quote:
Ik moest alleen mijn idkaart kopieren. De rest doet ze later in Leeuwardenquote:
Handig sjiekquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moest alleen mijn idkaart kopieren. De rest doet ze later in Leeuwarden
Even wat anders waarom kan ik de nieuwe Geordie Shore nog niet op de piratebay vinden?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:25 schreef Amarantha het volgende:
Ik dacht echt nu krijgen we het haha, ik ben er dus niet eens bij
Was helemaal een storm in een glas water dus.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:25 schreef Amarantha het volgende:
Ik dacht echt nu krijgen we het haha, ik ben er dus niet eens bij
Je moet ff via andere link kijken. Zal de link even zoeken voor je maar zit op de tablet dus geef me een paar minuten hahaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Even wat anders waarom kan ik de nieuwe Geordie Shore nog niet op de piratebay vinden?
Jep maar mijn moeder bracht het echt zo door de telefoon hahaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Was helemaal een storm in een glas water dus.
Oh lol dat gaat vet makkelijk. Hier een link: http://www.free-tv-video-online.me ik kijk GS altijd via deze linkquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Even wat anders waarom kan ik de nieuwe Geordie Shore nog niet op de piratebay vinden?
quote:
Niet bang dat mams nu gekke dingen gaat doen ?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh lol dat gaat vet makkelijk. Hier een link: http://www.free-tv-video-online.me ik kijk GS altijd via deze link
Wot?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet bang dat mams nu gekke dingen gaat doen ?
Uh nee?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet bang dat mams nu gekke dingen gaat doen ?
Mooiquote:
erf je veel?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:35 schreef Amarantha het volgende:
Ik kom in haar testament te staan, that's it
Niet echt, huis waar ze in woont is van haar vriend en ze heeft zelf niet echt iets op haar sieraden na. Maar ik hoop dat ze nog 40 jaar meegaatquote:
Dat weet je niet eerder dan wanneer je het testament leest. Dat is doorgaans nadat degene overleden is.quote:
Oke waarom moet jii miij aandacht op een negative manier?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat weet je niet eerder dan wanneer je het testament leest. Dat is doorgaans nadat degene overleden is.
Dude...
Ik denk serieus dat mijn erfenis niet veel is maar dat boeit niet, is niet belangrijk.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat weet je niet eerder dan wanneer je het testament leest. Dat is doorgaans nadat degene overleden is.
Dude...
Ha uiteraard.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet echt, huis waar ze in woont is van haar vriend en ze heeft zelf niet echt iets op haar sieraden na. Maar ik hoop dat ze nog 40 jaar meegaat
waarom jij zoveel vragen stel?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oke waarom moet jii miij aandacht op een negative manier?
Ik weet dat ik van mijn vader de ervenis niet ga accepteren.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat mijn erfenis niet veel is maar dat boeit niet, is niet belangrijk.
Dat valt nog wel mee, ik had opzich verwacht dat dit wel algemene kennis was. Daarnaast vond ik het een ongelukkige vraag omdat de erfenis vaak pas bij of net voor het overlijden bekend wordt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oke waarom moet jii miij aandacht op een negative manier?
Want?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:44 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik weet dat ik van mijn vader de ervenis niet ga accepteren.
Dikke schulden?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:44 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik weet dat ik van mijn vader de ervenis niet ga accepteren.
Ik probeer sociaal en vriendelijk te doen met mijn serie maatje.quote:
Oke. Vragen over hoeveel iemand krijgt bij een erfenis is nogal frowned upon.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik probeer sociaal en vriendelijk te doen met mijn serie maatje.
Wel een interessante vraag though.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oke. Vragen over hoeveel iemand krijgt bij een erfenis is nogal frowned upon.
Precies, ik verwacht ook niet dat ie voor die tijd de staatsloterij gaat winnen, dus laten we het lekker voor wat het is.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ah ja, niemand neemt voor de lol die schulden op zich idd.
Mwah, kan me er nooit zo druk om maken. Van een ander boeit het me al helemaal niet en voor mezelf vind ik het niet belangrijk genoeg om me mee bezig te houden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wel een interessante vraag though.
altijd een beetje piratenschat gevoel toch.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:52 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mwah, kan me er nooit zo druk om maken. Van een ander boeit het me al helemaal niet en voor mezelf vind ik het niet belangrijk genoeg om me mee bezig te houden.
Dus als jij het niet accepteert worden zijn bezittingen geveild om de schulden voor zover mogelijk af te betalen toch?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
Precies, ik verwacht ook niet dat ie voor die tijd de staatsloterij gaat winnen, dus laten we het lekker voor wat het is.![]()
Verder een beste vent waar je prima biertjes mee kan drinken.
Denk dat er nog heel wat getouwtrek aan vooraf gaat. Ik zie het tegen die tijd wel.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dus als jij het niet accepteert worden zijn bezittingen geveild om de schulden voor zover mogelijk af te betalen toch?
Over de rug van je dooie ouders heb ik er toch een ander gevoel bij...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
altijd een beetje piratenschat gevoel toch.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik probeer sociaal en vriendelijk te doen met mijn serie maatje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |