zolang ze broodjes maakt mag het monster blijven zitten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:05 schreef Sardu het volgende:
UVT / Mijn Paddo Trip
Live tripreport met psychedelica werkt toch verdomme niet zonder cam.![]()
Alsof je gaat typen wanneer er een monster in de keuken zit.
Ik weet niet, heb altijd moeite met keukens als ik trip.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
zolang ze broodjes maakt mag het monster blijven zitten.
Alles goed gegaan?quote:
Lijkt me dat de notaris er wel ervaring mee heeft. Ook denk ik niet dat mensen bij het opstellen van een testament spontaan het loodje leggen.quote:
Ik moest alleen mijn idkaart kopieren. De rest doet ze later in Leeuwardenquote:
Handig sjiekquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moest alleen mijn idkaart kopieren. De rest doet ze later in Leeuwarden
Even wat anders waarom kan ik de nieuwe Geordie Shore nog niet op de piratebay vinden?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:25 schreef Amarantha het volgende:
Ik dacht echt nu krijgen we het haha, ik ben er dus niet eens bij
Was helemaal een storm in een glas water dus.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:25 schreef Amarantha het volgende:
Ik dacht echt nu krijgen we het haha, ik ben er dus niet eens bij
Je moet ff via andere link kijken. Zal de link even zoeken voor je maar zit op de tablet dus geef me een paar minuten hahaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Even wat anders waarom kan ik de nieuwe Geordie Shore nog niet op de piratebay vinden?
Jep maar mijn moeder bracht het echt zo door de telefoon hahaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Was helemaal een storm in een glas water dus.
Oh lol dat gaat vet makkelijk. Hier een link: http://www.free-tv-video-online.me ik kijk GS altijd via deze linkquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Even wat anders waarom kan ik de nieuwe Geordie Shore nog niet op de piratebay vinden?
quote:
Niet bang dat mams nu gekke dingen gaat doen ?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh lol dat gaat vet makkelijk. Hier een link: http://www.free-tv-video-online.me ik kijk GS altijd via deze link
Wot?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet bang dat mams nu gekke dingen gaat doen ?
Uh nee?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet bang dat mams nu gekke dingen gaat doen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |