quote:
De nieuwe vriend van mijn ex kijkt wel altijd zuur naar me.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als ik mijn hotdog in een gang gooi zal ik een ontstemde murdera zijn.
Ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fucking sinkhole. Hij is er al 2 autos en een fiets in kwijtgeraakt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:56 schreef Sardu het volgende:
De nieuwe vriend van mijn ex kijkt wel altijd zuur naar me.perhaps dat ik er onbewust een wizard's sleeve van heb gemaakt.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
IkJijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
IkJaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En terecht, je gaat ook niet na een dikke poolse vrachtwagenchauffeur naar het toilet. Sommige dingen kan je vantevoren aan zien komen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Fucking sinkhole. Hij is er al 2 autos en een fiets in kwijtgeraakt.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:00 schreef Sardu het volgende:
[..]
En terecht, je gaat ook niet na een dikke poolse vrachtwagenchauffeur naar het toilet. Sommige dingen kan je vantevoren aan zien komen.
Ik wil jou bebe. en wjnmkquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat willen jullie van me.
Doe ik een keer lief, wekt het meteen argwaan.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwartier is om, waar ben je?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[..]
[..]
ophoeren met die flikker.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:04 schreef Snowbells het volgende:
Oké mensen. Jongen waarmee ik date zegt friet. Moet ik hem nog een kans geven?
Absoluut niet.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:04 schreef Snowbells het volgende:
Ja.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:04 schreef Snowbells het volgende:
Oh.. tegen die tijd ben je wel wat oud geworden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Trein heeft 450 uur vertraging sry
Gewoon elke dag besmeren met pep.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oh.. tegen die tijd ben je wel wat oud geworden.![]()
Hoe staat het met de kraaiepootjes rond je ogen?
Want jij staat bekend om je goede advies?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Junk...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gewoon elke dag besmeren met pep.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Want jij staat bekend om je goede advies?Scumbag vasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |