En mono is ook opeens heel wat jaartjes terug de tijd in gegaan zeker?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:18 schreef Sardu het volgende:
[..]
Tjah... Vraag me af of Mono een carriere move aan het maken is.
Hij kan ook top zijn.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En mono is ook opeens heel wat jaartjes terug de tijd in gegaan zeker?
Mono is net als bart simpson. Die wordt ook nooit ouder maar gaat wel al jaren mee.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En mono is ook opeens heel wat jaartjes terug de tijd in gegaan zeker?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mono is net als bart simpson. Die wordt ook nooit ouder maar gaat wel al jaren mee.![]()
Tevens wat vrijdagmiddag energie voor degene die nog werken/uit bed moeten komen/studie ontwijkend gedrag vertonen.
quote:
nooit live gezien.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:29 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Dat is live ook altijd een groot feest.
Aha.quote:
Goeie verklaring, neem ik genoegen mee.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mono is net als bart simpson. Die wordt ook nooit ouder maar gaat wel al jaren mee.![]()
Tevens wat vrijdagmiddag energie voor degene die nog werken/uit bed moeten komen/studie ontwijkend gedrag vertonen.
Beide wel live gezien.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
nooit live gezien.Wel flogging molly fucking vaak
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Van wie kreich ik een lep dens ?
quote:
Ben er over een kwartierquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:39 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Damn, did not expect this.
Vraag me af hoe laat ik snöwie van 't station op moet pikken.
Awesome!quote:
I will be gentle as always.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:48 schreef Murdera het volgende:
Teder zijn sardu. Ik wil ook nog wat aan snow kunnen hebben later.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
Awesome!![]()
Wat dacht je trouwens van little Bo Peep in plaats van scary pirate?
[..]
I will be gentle as always.
Nee over Snow als ze dat aantrektquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wacht wat?
Je hebt het niet over de vrouw op de foto toc?
Wow wow wo.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee over Snow als ze dat aantrekt
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
JA ' t sletje ziet er wel lekker vers uit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |