quote:
Xie hem fluitend komen.quote:
Kees flodder kledingquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zebra print of tijger… dat is zo 2001
Tijgerprint op negers is van alle tijden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zebra print of tijger… dat is zo 2001
Ach jij had die buurman wel even willen zijn toenquote:
Vuige raas sistquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
Tijgerprint op negers is van alle tijden.
Zo boeiend is het ook weer niet.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
WA, FB, codetaal, morse, telepathie, zoveel opties.
Te laat, we hebben al besloten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zo boeiend is het ook weer niet.
Dit.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Te laat, we hebben al besloten.
Je dient naakende tijgerchicks in te huren om het voor me uit te spellen.
Alles behalve...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Jean Marie pfaffs werd later haar buurman.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ach jij had die buurman wel even willen zijn toen
ie m der in deed voortstuwen.
[..]
Vuige raas sist
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Alles behalve...
Kijk dit tijger zijn.![]()
Die reet vraagt er om op gemept te worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.
Post niet serieus genomen door het woord 'naakende'.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Te laat, we hebben al besloten.
Je dient naakende tijgerchicks in te huren om het voor me uit te spellen.
Ben je dan in de naakte versie niet aantrekkelijk ?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Post niet serieus genomen door het woord 'naakende'.
gvd typfoutje.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Post niet serieus genomen door het woord 'naakende'.
Je wil spontaan je ogen uitsteken met een ijspriem.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ben je dan in de naakte versie niet aantrekkelijk ?
Voordat ik dat doe wil ik je wel batsenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je wil spontaan je ogen uitsteken met een ijspriem.
Heb de mijne volgedrukt met winegums.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:11 schreef Murdera het volgende:
Ik heb mijn ogen uitgestoken met vas haar puntige knieën.
Dacht dat ze haar tepors zou gebruiken. Van die puntige dingen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:11 schreef Murdera het volgende:
Ik heb mijn ogen uitgestoken met vas haar puntige knieën.
Tjah... Vraag me af of Mono een carriere move aan het maken is.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:13 schreef Vaseline_ het volgende:
NWS / Student plant eigen ontmaagding als kunstvorm
Geil
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:18 schreef Sardu het volgende:
[..]
Tjah... Vraag me af of Mono een carriere move aan het maken is.
Zou daar voor betalen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:18 schreef Sardu het volgende:
[..]
Tjah... Vraag me af of Mono een carriere move aan het maken is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |