Tevens tetten.boobies tietjesquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag gedaan
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2013 01:18:13 ]
Die wtf was voor de uitgebrande container, welke pauper steekt er nou containers in brandquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:53 schreef Amarantha het volgende:
Machtige TT. Ik was net bezig met openen
Oh op die manierquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:55 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Die wtf was voor de uitgebrande container, welke pauper steekt er nou containers in brand
Dezelfde die ook altijd ramen doorknikkeren als ze dronken op zaterdag avond genoeg moed in hun knikker hebben gezopen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh op die manierJa mensen die niet van kraakpanden houden denk ik zo
En bushokjes ingooienquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dezelfde die ook altijd ramen doorknikkeren als ze dronken op zaterdag avond genoeg moed in hun knikker hebben gezopen.
Oh ja ramen zijn hier ook wel gesneuveld jaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dezelfde die ook altijd ramen doorknikkeren als ze dronken op zaterdag avond genoeg moed in hun knikker hebben gezopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Ama op 24-10-2013 01:06:40 ]Your beauty never ever scared me.
zo ben ikquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:54 schreef Sardu het volgende:
Stijlvol hoe Typisch de vrouwen veiligstelt.![]()
straks geeft ie brand meester en kunnen we losssss
Ah betorquote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
zo ben ik
ik heb een hele mooie vrouw in mijn hoofd maar kan niet meer op de naam komen
op wel aangepast
Yuww Amaquote:
Yeahquote:
Ze is waarschijnlijk een tramp, dus waarom ermee weg?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:56 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
deze meid heeft wel goede bil maar weg met die trampstamp
Zoooooo overrated.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:56 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
deze meid heeft wel goede bil maar weg met die trampstamp
Mwah.quote:
Het spijt me.quote:
Dit is waarheid, al bijna 10 jaar nu.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hij mistte jou. Hij is al wat jaartjes op je verliefd wist je dat niet?
Begrijpelijk, kijk mij nou.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hij mistte jou. Hij is al wat jaartjes op je verliefd wist je dat niet?
haha toen je 3 was verliefd geworden.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:41 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dit is waarheid, al bijna 10 jaar nu.
1 zul je bedoelen? Ik ben 11.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha toen je 3 was verliefd geworden.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
het is lelijkquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:30 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ze is waarschijnlijk een tramp, dus waarom ermee weg?
Achja.quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:51 schreef Unscrewed het volgende:
eten, koffie drinken, tabakje en naar de sportschool
quote:
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
latina/latino's zijn de shit man
Dit.quote:
Space cupcakes maken en kijken hoe zoet ze zijn.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:59 schreef Viro het volgende:
Stiefzusjes blijven logeren tot zondag, ik had gister 3 uur na hun aankomst al moordneigingen. Het zijn net adhd kinderen aan de suiker, overal en altijd aanwezigWas zo blij toen hun gingen slapen
Hou ze bezig?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:59 schreef Viro het volgende:
Stiefzusjes blijven logeren tot zondag, ik had gister 3 uur na hun aankomst al moordneigingen. Het zijn net adhd kinderen aan de suiker, overal en altijd aanwezigWas zo blij toen hun gingen slapen
?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:59 schreef Unscrewed het volgende:
Il fumo provoca cancro mortale ai polmoni.
Il fumo uccide.noo
Gewoon GHB door de aardappelen flikkeren, zal die irritante kutkoters leren.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:59 schreef Viro het volgende:
Dat in italie roken ook dodelijk is.quote:
Dat staat op mijn Gauloises shag.quote:
Gauloisesquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat staat op mijn Gauloises shag.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat in italie roken ook dodelijk is.
Jij weetquote:
Doe beide deze kant maar op, weet ik wel raad mee.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:09 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik ga geen 16 en 24jarige bezig houden
En ik lees allemaal goede suggesties
ik vind ruggen echt iets opwindends hebben, een kont hoeft er nog niet eens bij te zitten, gewoon de prachtige vrouwelijke vorm van een nek die overgaat in een rug, met een paar mooi gevormde schouderbladenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:09 schreef Sardu het volgende:
Deze pagina ook nog maar een keer.
[ afbeelding ]
Kan hier uren naar kijken.die lijnen, die heupen, dat haar.
![]()
Ik zou serieus al mijn servies de deur uit doen en haar als bord gebruiken en van dr rug af eten.![]()
Jij bent soms echt sneu met jouw opmerkingenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:10 schreef Sardu het volgende:
[..]
Doe beide deze kant maar op, weet ik wel raad mee.![]()
DM staat open voor toelichtende pics.
Bedankt, daar was ik zelf ook wel van op de hoogte.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:11 schreef Viro het volgende:
[..]
Jij bent soms echt sneu met jouw opmerkingen
Snij de taart vast aan, dan haal ik de koffie.quote:
Taartquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
Snij de taart vast aan, dan haal ik de koffie.
Wz met jouquote:
Jij bent toch degene die telkens midden in de nacht zoete shit post?quote:
Jep ik lust heel veel ongezonde meuk maar taart/gebak/vlaai/tompoezen/soesjes enz vind ik smerig. Alleen mokka schuimgebakquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Jij bent toch degene die telkens midden in de nacht zoete shit post?
Wat is er mis met taart? Nog nooit een goeie gehad?
En dan mokka schuimgebak wel lekker vinden.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep ik lust heel veel ongezonde meuk maar taart/gebak/vlaai/tompoezen/soesjes enz vind ik smerig. Alleen mokka schuimgebak
Ja maar dat is ook niet echt gebakquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
En dan mokka schuimgebak wel lekker vinden.![]()
![]()
Als ik toch ergens instant beroerd van kan worden is het wel troep met mokka.
Je moet toch af en toe iets warms binnenkrijgen?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind warme dranken echt niet lekker
Dit deel ik nog wel met je.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:27 schreef Amarantha het volgende:
Cake ook geen fan van. Spacecake krijg ik nog wel weg omdat er wiet in zit en ik er nog iets aan heb
Warme chocomelk met slagroom is soms wel lekkerquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Je moet toch af en toe iets warms binnenkrijgen?
Ik snap echt niet dat mensen cake chill vindenquote:
Irish coffee is sowieso de max.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Warme chocomelk met slagroom is soms wel lekker
[..]
Ik snap echt niet dat mensen cake chill vinden
dit jaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:33 schreef Sardu het volgende:
Die verschrikkelijke nederlandse verjaardagstaarten.![]()
Toon je eindelijk een keer fatsoen door op een verjaardag te komen, hebben ze zo'n verschrikkelijke c1000 slagroomtaart.
Zelfreflectiequote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:12 schreef Sardu het volgende:
[..]
Bedankt, daar was ik zelf ook wel van op de hoogte.![]()
Anders nog iets?
Mijn ouders haalden altijd gebakjes bij de echte bakkerquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:33 schreef Sardu het volgende:
Die verschrikkelijke nederlandse verjaardagstaarten.![]()
Toon je eindelijk een keer fatsoen door op een verjaardag te komen, hebben ze zo'n verschrikkelijke c1000 slagroomtaart. :'
Ach 1 op de zoveel opmerkingen zal inderdaad kant noch wal raken. Ik kan me er weinig druk om maken.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:33 schreef Viro het volgende:
[..]
Zelfreflectie![]()
T.z.t. niet maar als er wat binnenschiet hoor je het.
Ik weet dan nooit wat te kiezen. Zoveel dingen waar ik me helemaal kapot in kan vreten.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn ouders haalden altijd gebakjes bij de echte bakkerMet speciaal voor mij mokka erbij, yeah.
quote:
Wtf?quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:12 schreef Moira. het volgende:
Archibald net begraven
ONZ / Archibald is overleden...
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Tevens poert die pik uit z'n joggingbroek jongen.
Geen zin inquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:22 schreef Viro het volgende:
[..]
Koffie moet je leren drinken net als whisky, dan is het helemaal niet vies.
Dat zei ik vroeger ook, maar nu kan ik niet zonder als ik vroeg moet op staan.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen zin inIk ga nooit koffie drinken haha
Whiskey etiquette heeft toch niks met leeftijd te maken?quote:
Rollen als in laten glijden over je tong zodat je de whisky proeft.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:29 schreef Nestalgie het volgende:
En hoe bedoel je over je tong laten rollen? Wantachter over slaan is idd niet zo lekker.
Nee klopt, maar het klinkt iets wat een wat ouder persoon zou zeggenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Whiskey etiquette heeft toch niks met leeftijd te maken?
Gewoon zoals het er staat, niet meteen je strot in mieteren maar slokje nemen en dat slokje over je tong laten rollen voordat je het door slikt.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:29 schreef Nestalgie het volgende:
En hoe bedoel je over je tong laten rollen? Wantachter over slaan is idd niet zo lekker.
Haha, ach ik had eerst nog getypt 'net als bij een sigaar roken' maar dat is ook iets wat vaak oudere mensen doen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:34 schreef Viro het volgende:
[..]
Rollen als in laten glijden over je tong zodat je de whisky proeft.
[..]
Nee klopt, maar het klinkt iets wat een wat ouder persoon zou zeggen
Als ik weer ga drinken en er is whiskey zal ik er aan denkenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:34 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
Dat heb ik gister anders nog gedaan, en ik ben 16quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
Haha, ach ik had eerst nog getypt 'net als bij een sigaar roken' maar dat is ook iets wat vaak oudere mensen doen.![]()
Ouwe lul.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:34 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ouwe lul.
Wij jongelui atten onze Chivas Regal gewoon.
Zo'n dikke of van die hippe dunne? Vind daar namelijk nog wel verschil in zitten. Zelf rook ik ze niet tenzij er wiet in zit.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:37 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Dat heb ik gister anders nog gedaan, en ik ben 16
Ja duh, ben na 3 weken nuchter weer stonedquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:41 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Heb je wel even weten te shockeren.
Easy preyquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja duh, ben na 3 weken nuchter weer stoned![]()
![]()
Dunne met vanilla smaakquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:42 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zo'n dikke of van die hippe dunne? Vind daar namelijk nog wel verschil in zitten. Zelf rook ik ze niet tenzij er wiet in zit.
Dirty dread.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ouwe lul.
Wij jongelui atten onze Chivas Regal gewoon.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dirty dread.![]()
Jij weet ook alles te verpesten met je barbaarse gewoontes.
Die vind ik wel een heel stuk anders roken dan die dikke. En die dikke vind ik meer een echte sigaar en voor ouwelui.quote:
Drop-fruit winegums uit je haar?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
ohhh heb nog wel iets wat je moet proeven.
Ja zo'n dikke cubaanse maffia paffer.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:45 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die vind ik wel een heel stuk anders roken dan die dikke. En die dikke vind ik meer een echte sigaar en voor ouwelui.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:45 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die vind ik wel een heel stuk anders roken dan die dikke. En die dikke vind ik meer een echte sigaar en voor ouwelui.
Pas maar op dat je niet net als Uns opeens te oud voor je leeftijd gaat voelen.quote:
En dan volstouwen met wiet.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:45 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ja zo'n dikke cubaanse maffia paffer.
Vers van de pers zijn ze beter?quote:
Je kan toch wel even zo http://www.dumpert.nl/mediabase/272651/be31ee7f/snif_snif.html doen?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moet je mij niet vragen maar Mur.
Hahahahahahahahahhaaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:10 schreef Murdera het volgende:
Dacht eerst dat ik er van in extase raakte, maar bleek later dat ik er gewoon stoned van werd door het hoge thc gehalte.
Skkl.quote:
Moest toch lachen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
gvd niet eens helemaal een grapje.
Welke kern van waarheid, je raakte ervan in extase of het hoge thc gehalte?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moest juist lachen om de kern van waarheid.
Dat ik me echt vaak fucking skaffa voelde tijdens intensief zoenen en neuken.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Welke kern van waarheid, je raakte ervan in extase of het hoge thc gehalte?
I'm out.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat ik me echt vaak fucking skaffa voelde tijdens intensief zoenen en neuken.
kkbizar.Snap nog steeds niet hoe.
![]()
Ik snap, maar ik moet vanavond ook nog slapen. Straks droom ik over jou of Vas.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
als ex stoner, die bang is om para te worden van wiet, maar de ganja erg mist..![]()
[ afbeelding ]
Alsof je niet al weken over mij droomt.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik snap, maar ik moet vanavond ook nog slapen. Straks droom ik over jou of Vas.
Stiekem wel.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alsof je niet al weken over mij droomt.
Ik blijf dan ook altijd nog wel even liggen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:28 schreef Murdera het volgende:
Heb vannacht trouwens weer eens fuckin nice gedroomd.![]()
dan is het echt nog zo veel zwaarder om op tijd je bed uit te gaan.![]()
Jij moet eens met mijn baas komen praten.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik blijf dan ook altijd nog wel even liggen.![]()
Tijd![]()
Mensen die tijden willen afspreken.
Zodra mijn erotische massagesalon van de grond is, ben ik je baas.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij moet eens met mijn baas komen praten.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zodra mijn erotische massagesalon van de grond is, ben ik je baas.
De Cthulhu van de massages: Mur.quote:
Dit haat ik dan ook weer als mensen dat zeggen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:22 schreef Viro het volgende:
[..]
Koffie moet je leren drinken net als whisky, dan is het helemaal niet vies.
Maar het klopt wel, je moet er toch even doorheen. Je eerste koffie, peuk, glas whiskey of biertje zijn gewoon niet lekker. Je moet het leren waarderen of gewoon laten staan.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:48 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dit haat ik dan ook weer als mensen dat zeggen.
Je moet niks leren drinken, vies is vies.
Ik geef toe dat ik koffie vroeger ook vies vond en nu heel lekker, maar toch. Ik deed het voor de energie die het gaf en niet voor de smaak in het begin. Als je het alleen doet voor de smaak, en je vindt het vies, moet je er helemaal niet aan beginnen vind ik. Net als roken.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:07 schreef Murdera het volgende:
De kenker. Ik liep vrolijk naar mijn fiets, op de beatz van sublime, en een wijf dat langsrijdt kijk ne fucking boos aan, dus ik vrolijk lachen, kijkt ze half om terwijl ze langs me rijdt en klapt vol op een paaltje![]()
Tijd om een kraslot te halen
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:09 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
geniaal.
![]()
Bij het aanzien van Mur klappen alle vrouwen spontaan op de paal!
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:07 schreef Murdera het volgende:
De kenker. Ik liep vrolijk naar mijn fiets, op de beatz van sublime, en een wijf dat langsrijdt kijk ne fucking boos aan, dus ik vrolijk lachen, kijkt ze half om terwijl ze langs me rijdt en klapt vol op een paaltje![]()
Whehe dat is echt een bazenactiequote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:07 schreef Murdera het volgende:
Dat wordt nog wat als we binnenkort als ware blues brothers die buurt van je onveilig gaan maken.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:10 schreef Murdera het volgende:
[..]ik ben nog steeds niet bijgekomen van het lachen doe voorzichtig met je grapjes
Wij stoners blijven ons ook ontwikkelen natuurlijk.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ook, goede OP's tegenwoordig trouwens.
Ik ben idd geen stoner. Post gewoon voor de gezelligheidquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:14 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Yeah
Maar moemoe,jij bent trouwens toch helemaal gen stoner? Herinner een gesprek op msn paar jaar terug dat je tante psychoses heeft gehad dat jij geen wiet wilt gebruiken? Post je gewoon in deze SC of ben je toch gaan smoken?
Oh, ik vond peuken, bier en whiskey meteen lekker de 1e keer, behalve koffie, maar nu wel.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:52 schreef Sardu het volgende:
[..]
Maar het klopt wel, je moet er toch even doorheen. Je eerste koffie, peuk, glas whiskey of biertje zijn gewoon niet lekker. Je moet het leren waarderen of gewoon laten staan.
Alle 4 bovenstaande zijn inmiddels wel vaste ingrediënten in mijn leven geworden, maar de eerste keer was het niet meteen genieten.
Tell me morequote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:10 schreef Vaseline_ het volgende:
Zometeen moeilijk hard naar de klote
Hehequote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ofc. ga het niet thuis solo doen
gebruik je niet te veel drugs?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:10 schreef Vaseline_ het volgende:
Zometeen moeilijk hard naar de klote
Aawhquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:12 schreef Amarantha het volgende:
Best wel een nare gedachte als je het mij vraagt
Ja, kreeg een berichtje ineens dat ik morgenmiddag naar het winkelcentrum moet komen met mijn idkaart. Ik belde waarvoor en toen zei ze dat. Ik denk dat ik de enige ben die er in staat, kan me niemand anders bedenken.quote:
Natuurlijk, maar jij bent ook een stuk ouder dan je leeftijd dus hebt die ervaring al gehad.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:13 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh, ik vond peuken, bier en whiskey meteen lekker de 1e keer, behalve koffie, maar nu wel.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar jij bent ook een stuk ouder dan je leeftijd dus hebt die ervaring al gehad.
Je kan beter alles goed geregeld hebben lijkt mij.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:29 schreef Amarantha het volgende:
Hebben jullie zoiets ook ooit moeten doen? Zij is 56 en ik ben 24, is dat niet wat vroeg om zoiets te doen?
Doe het dan goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wordt er gewoon best wel verdrietig van omdat mijn moeder best wel een slechte gezondheid heeft maak ik me vaak al zorgen of ze wel oud wordt. Blegh naja het kan inderdaad beter goed geregeld zijn. Met mijn vader heb ik zoiets nog nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:36 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Je kan beter alles goed geregeld hebben lijkt mij.
Ja dat snap ik wel ik heb hetzelfde met mijn moederquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wordt er gewoon best wel verdrietig van omdat mijn moeder best wel een slechte gezondheid heeft maak ik me vaak al zorgen of ze wel oud wordt. Blegh naja het kan inderdaad beter goed geregeld zijn. Met mijn vader heb ik zoiets nog niet
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:39 schreef Viro het volgende:
[..]
Doe het dan goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jij bent sowieso altijd gezellig.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ben idd geen stoner. Post gewoon voor de gezelligheid.
Geef maar toe, je stalkt mij sinds die ene avondje op TCquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ben idd geen stoner. Post gewoon voor de gezelligheid.
Ik heb niet het probleem met wonen ofzo, ik woon al 2 jaar niet meer thuisquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:45 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel ik heb hetzelfde met mijn moederZij heeft ook nog geen testament (staat wel op de planning omdat mijn broertje en ik niet bij onze vader willen/kunnen wonen als zij overlijdt dus er moeten wel dingen worden geregeld).
Schuif het maar af op ziek zijn, stiekem ben je gewoon verliefd en heb je vlinders in je buikquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:50 schreef krullenbolletje het volgende:
Fuck morgen date met super leuke jongen maar ben super verkouden, loopneus/niesbuien/keelpijn alles
Hoe houden jullie het vol? Ik was bij episode 10 hele serie al zatquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:53 schreef Amarantha het volgende:
The Vampire Diaries is spannend. Bijna aflevering 18. Morgen kan ik vast beginnen met seizoen 2
Ik vond de eerste paar afleveringen ook niet echt super (paar jaar terug al gezien die afleveringen) maar toch weer opgepakt week geleden en nu ben ik bij aflevering 17 en het is vet spannend en Damon en Stefan zijn hotquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:55 schreef Viro het volgende:
Hoe houden jullie het vol? Ik was bij episode 10 hele serie al zat
Ik wist hetquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond de eerste paar afleveringen ook niet echt super (paar jaar terug al gezien die afleveringen) maar toch weer opgepakt week geleden en nu ben ik bij aflevering 17 en het is vet spannend en Damon en Stefan zijn hot
Maakt niks uit joh, een man zeikt daar niet snel over hoor. Die vind het vooral jammer voor jou en de date als je je ziek voelt maar maakt er het beste van. En denk maar aan de aflevering van Friends waar Phoebs gitaar speelt en verkouden is en dan een hele sexy stem heeft en veel meer waardering krijgt voor haar muziek.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:50 schreef krullenbolletje het volgende:
Fuck morgen date met super leuke jongen maar ben super verkouden, loopneus/niesbuien/keelpijn alles
Damon is stiekem knapper maar Stefan is veel liever. Maar goed ik heb nog 4 seizoenen te gaan en ik weet dat Elena en Damon ook gaan flikflooien dus Damon moet vast ook wel wat liefs hebben. Of niet.. ik zie het welquote:
Het is een en al drama, dan ben ik al snel klaar met een serie. Af en toe drama is oké, maar niet constantquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Damon is stiekem knapper maar Stefan is veel liever. Maar goed ik heb nog 4 seizoenen te gaan en ik weet dat Elena en Damon ook gaan flikflooien dus Damon moet vast ook wel wat liefs hebben. Of niet.. ik zie het welOh wat erg dit. Ik ben verslaafd.
Ik vind het drama gehalte wel meevallen.. Ik vind het wel spannendquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:02 schreef Viro het volgende:
[..]
Het is een en al drama, dan ben ik al snel klaar met een serie. Af en toe drama is oké, maar niet constant
Ja maar dat komt omdat jij een vrouw bentquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het drama gehalte wel meevallen.. Ik vind het wel spannend
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja maar dat komt omdat jij een vrouw bent
10 maanden * 30 dagen per maand = 300 dagenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:12 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
ik wilde bijna een gemiddelde ofzo uitrekenen maar fuck dat
Ik moet morgen bij daglicht sowieso beter kijken maar er is weinig verschil hoorquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:31 schreef badtripbob het volgende:
Pics om te oordelen of het er toch tof uit ziet.
En sowieso gewoon zeggen dat je bij een hele dure kapper bent geweest die een abstract hair cut artpiece heeft gezet bij je.
Gewoon erbij zeggen dat hij het effect heel subtiel op je haar heeft toegepast. Zeg maar highlights maar dan door geverfd haar te ontkleuren op plekkenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet morgen bij daglicht sowieso beter kijken maar er is weinig verschil hoorMijn haar is gewoon lichtroze zoals het al was de laatste paar weken (het was al een tijdje niet meer zo knalroze als het was in het begin)
Hahaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:38 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Gewoon erbij zeggen dat hij het effect heel subtiel op je haar heeft toegepast. Zeg maar highlights maar dan door geverfd haar te ontkleuren op plekken
Ik zou 500 topics / 10 maanden = 50 per maandquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:16 schreef badtripbob het volgende:
[..]
10 maanden * 30 dagen per maand = 300 dagen
500 topics / 300 dagen = 1,6 topics per dag gemiddeld met afronding. Valt best mee.
Ja ook wel goed. Wordt alleen moe van die kriebelhoestquote:
Uhuh, je bent gewoon een seksverslaafdequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:47 schreef Amarantha het volgende:
Gek genoeg helpt seks ook maar ja om nou de hele dag te gaan neuken zodat ik niet hoest
Tuurlijkquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:50 schreef Viro het volgende:
[..]
Uhuh, je bent gewoon een seksverslaafde
Waar wacht je dan op? Ik lig al in bedquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat wel weer zo, dat waardeer ik
Jij bent bezet of je penis is bezet?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:58 schreef FL_Freak het volgende:
Ik zou ama wel doen mja bezet dit dat.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:58 schreef FL_Freak het volgende:
Ik zou ama wel doen mja bezet dit dat.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Waar wacht je dan op? Ik lig al in bed
Neehoor zo ben ik ook.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 02:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat mijn directheid wordt gewaardeerd
Seks met jezelfquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 02:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Stiekem wil ik alleen maar seks met A.
Waarom hints geven? Wees gewoon direct, ontstaan er geen misverstanden etc etc.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 02:05 schreef Amarantha het volgende:
Mannen die direct zijn is echt wel beter dan mannen die er zo dom omheen lullen. Altijd al een hekel aan gehad. Oh en mannen die hints niet snappen zijn ook stom
Dat is waar, ik kies er ook liever voor om direct te zijn maar héél soms zijn hints uitdelen toch leukerquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 02:08 schreef Viro het volgende:
[..]
Waarom hints geven? Wees gewoon direct, ontstaan er geen misverstanden etc etc.
Wou "dan zou ik niet trekkenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 02:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik hoef echt niet elke dag sex hoor
Heb ik ook geen libido voorquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 02:11 schreef Amarantha het volgende:
Elke dag seks lijkt me ook beetje overdreven ja
Vrouwen, soms he.....quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 02:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is waar, ik kies er ook liever voor om direct te zijn maar héél soms zijn hints uitdelen toch leuker
Nou als je een lange afstandsrelatie hebt waarvan de ander aan andere kant van de oceaan zit, blijf je echt niet als preutse paus van je vriendin af. Ieder gelegenheid om te neuken is dan een geschenk.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 02:11 schreef Amarantha het volgende:
Elke dag seks lijkt me ook beetje overdreven ja
Lijkt me ook best wel saai worden na een tijdje, ik vind het juist chill als er een paar dagen tussen zit zodat ik er ook weer helemaal van kan genieten. Soms paar dagen achter elkaar kan wel weer hoor, niks mis mee maar dat gebeurd ook niet zovaak.quote:
Snap ikquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 02:17 schreef Viro het volgende:
[..]
Nou als je een lange afstandsrelatie hebt waarvan de ander aan andere kant van de oceaan zit, blijf je echt niet als preutse paus van je vriendin af. Ieder gelegenheid om te neuken is dan een geschenk.
Ok, dat kan ik begrijpen...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 02:05 schreef Amarantha het volgende:
Mannen die direct zijn is echt wel beter dan mannen die er zo dom omheen lullen.
Lijkt mij alleen erg fijn als vrouwen dan ook stoppen met hints geven die niet altijd of bij iedereen even goed door komen. Bovendien laten subtiele hints mij iig paranoïde worden of iets subtiels dat je denkt te spotten nou echt een subtiele hint is dat een chick mij wil of dat het iets anders is dat ze gewoon doet en ik er wat achter zoek en als ik dan er op af zou stappen zij raar opkijkt van dat bedoelde ik helemaal nietquote:Altijd al een hekel aan gehad. Oh en mannen die hints niet snappen zijn ook stom
Dat is dan weer anders en dan inderdaad ook snel saai. Nee niet meer. Afstand was toch een probleem en ze is vreemdgegaan.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 02:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lijkt me ook best wel saai worden na een tijdje, ik vind het juist chill als er een paar dagen tussen zit zodat ik er ook weer helemaal van kan genieten. Soms paar dagen achter elkaar kan wel weer hoor, niks mis mee maar dat gebeurd ook niet zovaak.
[..]
Snap ikMaar als je bij elkaar in huis woont is elke dag een beetje overdreven haha. Heb je trouwens zelf een lange afstandsrelatie dan?
Afstandsrelatie lijkt me ook wel moeilijk ja, is niks voor mij. Lang volgehouden?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 02:22 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat is dan weer anders en dan inderdaad ook snel saai. Nee niet meer. Afstand was toch een probleem en ze is vreemdgegaan.
Van de 4,5 jaar samen, zagen we elkaar 3 jaar dagelijks. En toen ging zij in het buitenland studeren en werd het 1x per 6 maanden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 02:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Afstandsrelatie lijkt me ook wel moeilijk ja, is niks voor mij. Lang volgehouden?
4,5 jaar.. dat is best wel langquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 02:27 schreef Viro het volgende:
[..]
Van de 4,5 jaar samen, zagen we elkaar 3 jaar dagelijks. En toen ging zij in het buitenland studeren en werd het 1x per 6 maanden.
Ja, bijna 3jaar geledenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 02:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
4,5 jaar.. dat is best wel langIs het allang uit dan?
I would like to make myself believeeeeeequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 02:37 schreef Viro het volgende:
Shit, nu heb ik vuurvliegjes in mijn kop zitten
Uhm, is dat een benaming voor een ervaring die ik niet ken of zitten ze letterlijk in je kop? En via je neus, mond, oren?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 02:37 schreef Viro het volgende:
Shit, nu heb ik vuurvliegjes in mijn kop zitten
Die jaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 02:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
I would like to make myself believeeeeee
Nee, letterlijk in mijn kopquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 02:42 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Uhm, is dat een benaming voor een ervaring die ik niet ken of zitten ze letterlijk in je kop? En via je neus, mond, oren?
Het kon toch dat je lichtjes in je beeld had zitten door jonko of iets of zo en dat dan zo omschrijftquote:
Nou dan moet ik je teleurstellen, die zit nu in mijn kopquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 02:44 schreef Amarantha het volgende:
Het ging niet over dat stomme liedje zeker? Die ik nu trouwens wel in mijn hoofd heb zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |