Ik heb er momenteel geen één meer, ga zo eens kijken op Ebayquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:30 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
inddheb er eentje van ¤7,50 ofzo, die gaat al een half jaar mee. normaal heb ik er dan zeker 20 aanstekers door :p
heb mijne van azariusquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb er momenteel geen één meer, ga zo eens kijken op Ebay
Ik heb vrienden en teveel feestjes voor een degelijke aansteker.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:30 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
inddheb er eentje van ¤7,50 ofzo, die gaat al een half jaar mee. normaal heb ik er dan zeker 20 aanstekers door :p
wow Jezus ama doe ff rustig dan gelijk in rep en roer en alles en iedereen is ff rustig xhillen jij gelijk paniek nu alles opeens helemaal para fuckquote:
Wat?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
wow Jezus ama doe ff rustig dan gelijk in rep en roer en alles en iedereen is ff rustig xhillen jij gelijk paniek nu alles opeens helemaal para fuck
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
wow Jezus ama doe ff rustig dan gelijk in rep en roer en alles en iedereen is ff rustig xhillen jij gelijk paniek nu alles opeens helemaal para fuck
Hij fucked met zijn wodka.quote:
Enjoyquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:33 schreef OllieWilliams het volgende:
ik ga er nog eentje rollen, morgen hele dag studeren
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:47 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet de container doen morgenvroeg, om 6 uur eruit en dat ding aan straat zetten.alsof je verder wat te doen hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:47 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet de container doen morgenvroeg, om 6 uur eruit en dat ding aan straat zetten.WtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is een hele taak voor een stoner dat vroeg opstaan.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
alsof je verder wat te doen hebt
heel de week geen verplichtingen niks en dan zeiken omdat je de container buiten moet zettenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
Is een hele taak voor een stoner dat vroeg opstaan.![]()
Ik zeg niks vreemds hoorquote:
Het gaat me meer om het feit dat die heel groot is en vol en dus zwaar.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
heel de week geen verplichtingen niks en dan zeiken omdat je de container buiten moet zetten![]()
En morgen alsnog verzaken.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
heel de week geen verplichtingen niks en dan zeiken omdat je de container buiten moet zetten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |