Ik doe gewoon altijd in m'n pakje vloei. Met één vinger links (als je rechts draait) beethouden, wiet er in donderen, tippie er bij, likje er an en gaanquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:44 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mijn ex kon in het begin niet draaien en omdat ik het wel handig vond voor op het strand oid als er veel wind staat. Maarja dat werkte dus niet.![]()
Toen maar zo'n fietsrepareer blikje gekocht met 2 magneten en nooit meer wegwaaiende vloei.![]()
Tevens mooi bakje om alles in te bewaren.
[ afbeelding ]
Ik heb natuurlijk een mooie bazencruncher maar no-way dat daar tabak in gaat. In vloeiboekje wil ook wel maar blikje en magneet werkt altijd. Of gewoon op je telefoon leggen want die is toch langer dan een vloeitje.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:37 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ik doe gewoon altijd in m'n pakje vloei. Met één vinger links (als je rechts draait) beethouden, wiet er in donderen, tippie er bij, likje er an en gaanKun je hem ook snel dichthouden als er opeens een windvlaag komt. En wiet en tabak mixen doe ik in m'n crusher. eerst wiet crushen en dan tabak er bij gooien en schudden, werkt wel alleen als je zo'n 3 of 4 delige crusher hebt
Of gewoon binnen rollenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk een mooie bazencruncher maar no-way dat daar tabak in gaat. In vloeiboekje wil ook wel maar blikje en magneet werkt altijd. Of gewoon op je telefoon leggen want die is toch langer dan een vloeitje.
Zware buitenleventje.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:41 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Of gewoon binnen rollenspeaking of ..... ik ga er eentje rollen
true true. Strand is wel irritant trouwens, vaak stevig windje daar. Afgelopen zomer genoeg meegemaakt in scheveningen...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:44 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zware buitenleventje.![]()
Niet echt een optie als je op het station zit oid, mevrouw van de kiosk vind niet zo leuk als je voor de suiker en melk gaat staan een joint draaien.festival, strand en kan nog wel gekkere momenten bedenken dat ik er buiten 1 wil draaien.
stormaansteker kopenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:47 schreef Trollscience het volgende:
op het strand krijg ik mijn aanstekers niet eens lang genoeg aan om een peuk op te steken
Zo'n halve creme brulee brander kopen. Je hebt van die aanstekers met zo'n vlam en dat werkt als een tiet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:47 schreef Trollscience het volgende:
op het strand krijg ik mijn aanstekers niet eens lang genoeg aan om een peuk op te steken
quote:
Groe(n)ten aan je onderbuurman.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:51 schreef OllieWilliams het volgende:
zo, ik ga dit fabricaat even oproken op m'n balkon
Hehe, ga binnenkort eens vragen of hij zin heeft om een keer te chillenquote:
Gewoon doen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:53 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hehe, ga binnenkort eens vragen of hij zin heeft om een keer te chillenVorige keer wel ff kort gesproken, maar verder niet echt
Inderdaadquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Gewoon doen.![]()
Als het tegenvalt dan weet je dat, als het goed valt kan je er nog wel een heel wat aan hebben.
inddquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Stormaanstekers zijn echt zo chill
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |