Ik heb gewoon iemand die dat voor mij doetquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:33 schreef Crack_ het volgende:
Die joint roller die ik heb gekocht werkt dus echt goed he. Heb nog nooit zo'n mooi jointje uit mn handen gekregen!
Ik wist niet dat jij blowdequote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:33 schreef Crack_ het volgende:
Die joint roller die ik heb gekocht werkt dus echt goed he. Heb nog nooit zo'n mooi jointje uit mn handen gekregen!
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik heb gewoon iemand die dat voor mij doet
Ja, ik ook maar daar wil ik toch niet afhankelijk van zijn zegquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik heb gewoon iemand die dat voor mij doet
Oh, ja wie doet dat nou nietquote:
But how!?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:33 schreef Crack_ het volgende:
kan het wel zelf.quote:
Blow altijd bij vrienden. is veel gezellig en als ik zelf een joint draai krijg ik op mn flikkerquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik ook maar daar wil ik toch niet afhankelijk van zijn zeg. Als ik wil blowen dat wil ik dat en niet eerst telefoontjes en shit moeten plegen. En de enige die hier in dit huis woont samen met mij is mn konijn, die kan ook niet zo goed rollen.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:36 schreef Sardu het volgende:
Ik kan prima een joint draaien. Met m'n ogen dicht en onder invloed van wat dan ook
Hoe kan dát nou weer niet?! Ik heb drie pogingen gedaan voordat ik de perfecte hadquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
But how!?![]()
Ik kan prima een joint draaien. Met m'n ogen dicht en onder invloed van wat dan ook.. maar ik kan absoluut niet met zo'n roller overweg.
Oh, ik blow juist altijd thuis. Gewoon lekker op de bank of op bedquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:37 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
kan het wel zelf.
[..]
Blow altijd bij vrienden. is veel gezellig en als ik zelf een joint draai krijg ik op mn flikker
blowen met meerder is veel gezelligerquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ik blow juist altijd thuis. Gewoon lekker op de bank of op bed.
Ahja, ieder zn eigen ding.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
blowen met meerder is veel gezelliger
vooral met mijn vriendengroep. altijd wel iemand die een domme opmerking maakt ofzo
We hebben het over dit ding toch?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe kan dát nou weer niet?! Ik heb drie pogingen gedaan voordat ik de perfecte had. En dat was alleen kijken hoeveel shit er nou in moest en aan welke kant het plakrandje moest.
Buiten onder een heldere hemel en dan sterren en shit kijken.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ik blow juist altijd thuis. Gewoon lekker op de bank of op bed.
Jup zo één.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
We hebben het over dit ding toch?
[ afbeelding ]
Ik heb zo'n ding hier liggen (had je wel mogen hebben trouwens) maar ik heb daar nog nooit een rookbaar product uitgekregen.
Ja, vroegah toen ik nog in brabant tussen de koeien woondequote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Buiten onder een heldere hemel en dan sterren en shit kijken.
Mijn ex kon in het begin niet draaien en omdat ik het wel handig vond voor op het strand oid als er veel wind staat. Maarja dat werkte dus niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jup zo één.
Oh, nouja jij hebt 'm toch niet nodig dus. Of waarvoor heb je 'm überhaupt
Nee dat gaat inderdaad niet lukken.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, vroegah toen ik nog in brabant tussen de koeien woonde. Den Haag en sterren kijken, nah..
Ja, dat leek me ook welquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:44 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mijn ex kon in het begin niet draaien en omdat ik het wel handig vond voor op het strand oid als er veel wind staat. Maarja dat werkte dus niet.![]()
Toen maar zo'n fietsrepareer blikje gekocht met 2 magneten en nooit meer wegwaaiende vloei.![]()
Tevens mooi bakje om alles in te bewaren.
[ afbeelding ]
Ik draai nooit van die knoeperds met heel veel tabak. Vaak mooie dunne jointjes met weinig tabak en veel wiet. Als ik dat in zo'n ding stopte dan zat het vaak veel te los bij de tip. Enige oplossing was meer tabak en dat wil ik juist niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat leek me ook wel. Wat lukt er niet dan?
4 uur, godsammequote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:48 schreef Studeur het volgende:
Wat een hoerendag. Verslapen voor college, pas om 4 uur mn nest uit, moeder boos daarom en geen eten en preek als straf. Ik moet vroeger op gaan staan anders zet ze me het huis uit zegt ze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |