Moest toch lachen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
gvd niet eens helemaal een grapje.
Welke kern van waarheid, je raakte ervan in extase of het hoge thc gehalte?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moest juist lachen om de kern van waarheid.
Dat ik me echt vaak fucking skaffa voelde tijdens intensief zoenen en neuken.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Welke kern van waarheid, je raakte ervan in extase of het hoge thc gehalte?
I'm out.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat ik me echt vaak fucking skaffa voelde tijdens intensief zoenen en neuken.
kkbizar.Snap nog steeds niet hoe.
![]()
Ik snap, maar ik moet vanavond ook nog slapen. Straks droom ik over jou of Vas.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
als ex stoner, die bang is om para te worden van wiet, maar de ganja erg mist..![]()
[ afbeelding ]
Alsof je niet al weken over mij droomt.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik snap, maar ik moet vanavond ook nog slapen. Straks droom ik over jou of Vas.
Stiekem wel.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alsof je niet al weken over mij droomt.
Ik blijf dan ook altijd nog wel even liggen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:28 schreef Murdera het volgende:
Heb vannacht trouwens weer eens fuckin nice gedroomd.![]()
dan is het echt nog zo veel zwaarder om op tijd je bed uit te gaan.![]()
Jij moet eens met mijn baas komen praten.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik blijf dan ook altijd nog wel even liggen.![]()
Tijd![]()
Mensen die tijden willen afspreken.
Zodra mijn erotische massagesalon van de grond is, ben ik je baas.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij moet eens met mijn baas komen praten.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zodra mijn erotische massagesalon van de grond is, ben ik je baas.
De Cthulhu van de massages: Mur.quote:
Dit haat ik dan ook weer als mensen dat zeggen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:22 schreef Viro het volgende:
[..]
Koffie moet je leren drinken net als whisky, dan is het helemaal niet vies.
Maar het klopt wel, je moet er toch even doorheen. Je eerste koffie, peuk, glas whiskey of biertje zijn gewoon niet lekker. Je moet het leren waarderen of gewoon laten staan.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:48 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dit haat ik dan ook weer als mensen dat zeggen.
Je moet niks leren drinken, vies is vies.
Ik geef toe dat ik koffie vroeger ook vies vond en nu heel lekker, maar toch. Ik deed het voor de energie die het gaf en niet voor de smaak in het begin. Als je het alleen doet voor de smaak, en je vindt het vies, moet je er helemaal niet aan beginnen vind ik. Net als roken.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:07 schreef Murdera het volgende:
De kenker. Ik liep vrolijk naar mijn fiets, op de beatz van sublime, en een wijf dat langsrijdt kijk ne fucking boos aan, dus ik vrolijk lachen, kijkt ze half om terwijl ze langs me rijdt en klapt vol op een paaltje![]()
Tijd om een kraslot te halen
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:09 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
geniaal.
![]()
Bij het aanzien van Mur klappen alle vrouwen spontaan op de paal!
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:07 schreef Murdera het volgende:
De kenker. Ik liep vrolijk naar mijn fiets, op de beatz van sublime, en een wijf dat langsrijdt kijk ne fucking boos aan, dus ik vrolijk lachen, kijkt ze half om terwijl ze langs me rijdt en klapt vol op een paaltje![]()
Whehe dat is echt een bazenactiequote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:07 schreef Murdera het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |