quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:12 schreef Moira. het volgende:
Archibald net begraven
ONZ / Archibald is overleden...
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Tevens poert die pik uit z'n joggingbroek jongen.
Geen zin inquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:22 schreef Viro het volgende:
[..]
Koffie moet je leren drinken net als whisky, dan is het helemaal niet vies.
Dat zei ik vroeger ook, maar nu kan ik niet zonder als ik vroeg moet op staan.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen zin inIk ga nooit koffie drinken haha
Whiskey etiquette heeft toch niks met leeftijd te maken?quote:
Rollen als in laten glijden over je tong zodat je de whisky proeft.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:29 schreef Nestalgie het volgende:
En hoe bedoel je over je tong laten rollen? Wantachter over slaan is idd niet zo lekker.
Nee klopt, maar het klinkt iets wat een wat ouder persoon zou zeggenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Whiskey etiquette heeft toch niks met leeftijd te maken?
Gewoon zoals het er staat, niet meteen je strot in mieteren maar slokje nemen en dat slokje over je tong laten rollen voordat je het door slikt.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:29 schreef Nestalgie het volgende:
En hoe bedoel je over je tong laten rollen? Wantachter over slaan is idd niet zo lekker.
Haha, ach ik had eerst nog getypt 'net als bij een sigaar roken' maar dat is ook iets wat vaak oudere mensen doen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:34 schreef Viro het volgende:
[..]
Rollen als in laten glijden over je tong zodat je de whisky proeft.
[..]
Nee klopt, maar het klinkt iets wat een wat ouder persoon zou zeggen
Als ik weer ga drinken en er is whiskey zal ik er aan denkenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:34 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
Dat heb ik gister anders nog gedaan, en ik ben 16quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
Haha, ach ik had eerst nog getypt 'net als bij een sigaar roken' maar dat is ook iets wat vaak oudere mensen doen.![]()
Ouwe lul.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:34 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ouwe lul.
Wij jongelui atten onze Chivas Regal gewoon.
Zo'n dikke of van die hippe dunne? Vind daar namelijk nog wel verschil in zitten. Zelf rook ik ze niet tenzij er wiet in zit.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:37 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Dat heb ik gister anders nog gedaan, en ik ben 16
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |