Ja duh, ben na 3 weken nuchter weer stonedquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:41 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Heb je wel even weten te shockeren.
Easy preyquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja duh, ben na 3 weken nuchter weer stoned![]()
![]()
Dunne met vanilla smaakquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:42 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zo'n dikke of van die hippe dunne? Vind daar namelijk nog wel verschil in zitten. Zelf rook ik ze niet tenzij er wiet in zit.
Dirty dread.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ouwe lul.
Wij jongelui atten onze Chivas Regal gewoon.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dirty dread.![]()
Jij weet ook alles te verpesten met je barbaarse gewoontes.
Die vind ik wel een heel stuk anders roken dan die dikke. En die dikke vind ik meer een echte sigaar en voor ouwelui.quote:
Drop-fruit winegums uit je haar?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
ohhh heb nog wel iets wat je moet proeven.
Ja zo'n dikke cubaanse maffia paffer.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:45 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die vind ik wel een heel stuk anders roken dan die dikke. En die dikke vind ik meer een echte sigaar en voor ouwelui.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:45 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die vind ik wel een heel stuk anders roken dan die dikke. En die dikke vind ik meer een echte sigaar en voor ouwelui.
Pas maar op dat je niet net als Uns opeens te oud voor je leeftijd gaat voelen.quote:
En dan volstouwen met wiet.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:45 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ja zo'n dikke cubaanse maffia paffer.
Vers van de pers zijn ze beter?quote:
Je kan toch wel even zo http://www.dumpert.nl/mediabase/272651/be31ee7f/snif_snif.html doen?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moet je mij niet vragen maar Mur.
Hahahahahahahahahhaaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:10 schreef Murdera het volgende:
Dacht eerst dat ik er van in extase raakte, maar bleek later dat ik er gewoon stoned van werd door het hoge thc gehalte.
Skkl.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |