10 maanden * 30 dagen per maand = 300 dagenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:12 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
ik wilde bijna een gemiddelde ofzo uitrekenen maar fuck dat
Ik moet morgen bij daglicht sowieso beter kijken maar er is weinig verschil hoorquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:31 schreef badtripbob het volgende:
Pics om te oordelen of het er toch tof uit ziet.
En sowieso gewoon zeggen dat je bij een hele dure kapper bent geweest die een abstract hair cut artpiece heeft gezet bij je.
Gewoon erbij zeggen dat hij het effect heel subtiel op je haar heeft toegepast. Zeg maar highlights maar dan door geverfd haar te ontkleuren op plekkenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet morgen bij daglicht sowieso beter kijken maar er is weinig verschil hoorMijn haar is gewoon lichtroze zoals het al was de laatste paar weken (het was al een tijdje niet meer zo knalroze als het was in het begin)
Hahaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:38 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Gewoon erbij zeggen dat hij het effect heel subtiel op je haar heeft toegepast. Zeg maar highlights maar dan door geverfd haar te ontkleuren op plekken
Ik zou 500 topics / 10 maanden = 50 per maandquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:16 schreef badtripbob het volgende:
[..]
10 maanden * 30 dagen per maand = 300 dagen
500 topics / 300 dagen = 1,6 topics per dag gemiddeld met afronding. Valt best mee.
Ja ook wel goed. Wordt alleen moe van die kriebelhoestquote:
Uhuh, je bent gewoon een seksverslaafdequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:47 schreef Amarantha het volgende:
Gek genoeg helpt seks ook maar ja om nou de hele dag te gaan neuken zodat ik niet hoest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |