quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar jij bent ook een stuk ouder dan je leeftijd dus hebt die ervaring al gehad.
Je kan beter alles goed geregeld hebben lijkt mij.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:29 schreef Amarantha het volgende:
Hebben jullie zoiets ook ooit moeten doen? Zij is 56 en ik ben 24, is dat niet wat vroeg om zoiets te doen?
Doe het dan goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wordt er gewoon best wel verdrietig van omdat mijn moeder best wel een slechte gezondheid heeft maak ik me vaak al zorgen of ze wel oud wordt. Blegh naja het kan inderdaad beter goed geregeld zijn. Met mijn vader heb ik zoiets nog nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:36 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Je kan beter alles goed geregeld hebben lijkt mij.
Ja dat snap ik wel ik heb hetzelfde met mijn moederquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wordt er gewoon best wel verdrietig van omdat mijn moeder best wel een slechte gezondheid heeft maak ik me vaak al zorgen of ze wel oud wordt. Blegh naja het kan inderdaad beter goed geregeld zijn. Met mijn vader heb ik zoiets nog niet
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:39 schreef Viro het volgende:
[..]
Doe het dan goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jij bent sowieso altijd gezellig.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ben idd geen stoner. Post gewoon voor de gezelligheid.
Geef maar toe, je stalkt mij sinds die ene avondje op TCquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ben idd geen stoner. Post gewoon voor de gezelligheid.
Ik heb niet het probleem met wonen ofzo, ik woon al 2 jaar niet meer thuisquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:45 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel ik heb hetzelfde met mijn moederZij heeft ook nog geen testament (staat wel op de planning omdat mijn broertje en ik niet bij onze vader willen/kunnen wonen als zij overlijdt dus er moeten wel dingen worden geregeld).
Schuif het maar af op ziek zijn, stiekem ben je gewoon verliefd en heb je vlinders in je buikquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:50 schreef krullenbolletje het volgende:
Fuck morgen date met super leuke jongen maar ben super verkouden, loopneus/niesbuien/keelpijn alles
Hoe houden jullie het vol? Ik was bij episode 10 hele serie al zatquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:53 schreef Amarantha het volgende:
The Vampire Diaries is spannend. Bijna aflevering 18. Morgen kan ik vast beginnen met seizoen 2
Ik vond de eerste paar afleveringen ook niet echt super (paar jaar terug al gezien die afleveringen) maar toch weer opgepakt week geleden en nu ben ik bij aflevering 17 en het is vet spannend en Damon en Stefan zijn hotquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:55 schreef Viro het volgende:
Hoe houden jullie het vol? Ik was bij episode 10 hele serie al zat
Ik wist hetquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond de eerste paar afleveringen ook niet echt super (paar jaar terug al gezien die afleveringen) maar toch weer opgepakt week geleden en nu ben ik bij aflevering 17 en het is vet spannend en Damon en Stefan zijn hot
Maakt niks uit joh, een man zeikt daar niet snel over hoor. Die vind het vooral jammer voor jou en de date als je je ziek voelt maar maakt er het beste van. En denk maar aan de aflevering van Friends waar Phoebs gitaar speelt en verkouden is en dan een hele sexy stem heeft en veel meer waardering krijgt voor haar muziek.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:50 schreef krullenbolletje het volgende:
Fuck morgen date met super leuke jongen maar ben super verkouden, loopneus/niesbuien/keelpijn alles
Damon is stiekem knapper maar Stefan is veel liever. Maar goed ik heb nog 4 seizoenen te gaan en ik weet dat Elena en Damon ook gaan flikflooien dus Damon moet vast ook wel wat liefs hebben. Of niet.. ik zie het welquote:
Het is een en al drama, dan ben ik al snel klaar met een serie. Af en toe drama is oké, maar niet constantquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Damon is stiekem knapper maar Stefan is veel liever. Maar goed ik heb nog 4 seizoenen te gaan en ik weet dat Elena en Damon ook gaan flikflooien dus Damon moet vast ook wel wat liefs hebben. Of niet.. ik zie het welOh wat erg dit. Ik ben verslaafd.
Ik vind het drama gehalte wel meevallen.. Ik vind het wel spannendquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:02 schreef Viro het volgende:
[..]
Het is een en al drama, dan ben ik al snel klaar met een serie. Af en toe drama is oké, maar niet constant
Ja maar dat komt omdat jij een vrouw bentquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het drama gehalte wel meevallen.. Ik vind het wel spannend
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja maar dat komt omdat jij een vrouw bent
10 maanden * 30 dagen per maand = 300 dagenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:12 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
ik wilde bijna een gemiddelde ofzo uitrekenen maar fuck dat
Ik moet morgen bij daglicht sowieso beter kijken maar er is weinig verschil hoorquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:31 schreef badtripbob het volgende:
Pics om te oordelen of het er toch tof uit ziet.
En sowieso gewoon zeggen dat je bij een hele dure kapper bent geweest die een abstract hair cut artpiece heeft gezet bij je.
Gewoon erbij zeggen dat hij het effect heel subtiel op je haar heeft toegepast. Zeg maar highlights maar dan door geverfd haar te ontkleuren op plekkenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet morgen bij daglicht sowieso beter kijken maar er is weinig verschil hoorMijn haar is gewoon lichtroze zoals het al was de laatste paar weken (het was al een tijdje niet meer zo knalroze als het was in het begin)
Hahaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:38 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Gewoon erbij zeggen dat hij het effect heel subtiel op je haar heeft toegepast. Zeg maar highlights maar dan door geverfd haar te ontkleuren op plekken
Ik zou 500 topics / 10 maanden = 50 per maandquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:16 schreef badtripbob het volgende:
[..]
10 maanden * 30 dagen per maand = 300 dagen
500 topics / 300 dagen = 1,6 topics per dag gemiddeld met afronding. Valt best mee.
Ja ook wel goed. Wordt alleen moe van die kriebelhoestquote:
Uhuh, je bent gewoon een seksverslaafdequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:47 schreef Amarantha het volgende:
Gek genoeg helpt seks ook maar ja om nou de hele dag te gaan neuken zodat ik niet hoest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |