Wz met jouquote:
Jij bent toch degene die telkens midden in de nacht zoete shit post?quote:
Jep ik lust heel veel ongezonde meuk maar taart/gebak/vlaai/tompoezen/soesjes enz vind ik smerig. Alleen mokka schuimgebakquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Jij bent toch degene die telkens midden in de nacht zoete shit post?
Wat is er mis met taart? Nog nooit een goeie gehad?
En dan mokka schuimgebak wel lekker vinden.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep ik lust heel veel ongezonde meuk maar taart/gebak/vlaai/tompoezen/soesjes enz vind ik smerig. Alleen mokka schuimgebak
Ja maar dat is ook niet echt gebakquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
En dan mokka schuimgebak wel lekker vinden.![]()
![]()
Als ik toch ergens instant beroerd van kan worden is het wel troep met mokka.
Je moet toch af en toe iets warms binnenkrijgen?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind warme dranken echt niet lekker
Dit deel ik nog wel met je.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:27 schreef Amarantha het volgende:
Cake ook geen fan van. Spacecake krijg ik nog wel weg omdat er wiet in zit en ik er nog iets aan heb
Warme chocomelk met slagroom is soms wel lekkerquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Je moet toch af en toe iets warms binnenkrijgen?
Ik snap echt niet dat mensen cake chill vindenquote:
Irish coffee is sowieso de max.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Warme chocomelk met slagroom is soms wel lekker
[..]
Ik snap echt niet dat mensen cake chill vinden
dit jaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:33 schreef Sardu het volgende:
Die verschrikkelijke nederlandse verjaardagstaarten.![]()
Toon je eindelijk een keer fatsoen door op een verjaardag te komen, hebben ze zo'n verschrikkelijke c1000 slagroomtaart.
Zelfreflectiequote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:12 schreef Sardu het volgende:
[..]
Bedankt, daar was ik zelf ook wel van op de hoogte.![]()
Anders nog iets?
Mijn ouders haalden altijd gebakjes bij de echte bakkerquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:33 schreef Sardu het volgende:
Die verschrikkelijke nederlandse verjaardagstaarten.![]()
Toon je eindelijk een keer fatsoen door op een verjaardag te komen, hebben ze zo'n verschrikkelijke c1000 slagroomtaart. :'
Ach 1 op de zoveel opmerkingen zal inderdaad kant noch wal raken. Ik kan me er weinig druk om maken.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:33 schreef Viro het volgende:
[..]
Zelfreflectie![]()
T.z.t. niet maar als er wat binnenschiet hoor je het.
Ik weet dan nooit wat te kiezen. Zoveel dingen waar ik me helemaal kapot in kan vreten.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn ouders haalden altijd gebakjes bij de echte bakkerMet speciaal voor mij mokka erbij, yeah.
quote:
Wtf?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |