quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:51 schreef Unscrewed het volgende:
eten, koffie drinken, tabakje en naar de sportschool
quote:
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
latina/latino's zijn de shit man
Dit.quote:
Space cupcakes maken en kijken hoe zoet ze zijn.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:59 schreef Viro het volgende:
Stiefzusjes blijven logeren tot zondag, ik had gister 3 uur na hun aankomst al moordneigingen. Het zijn net adhd kinderen aan de suiker, overal en altijd aanwezigWas zo blij toen hun gingen slapen
Hou ze bezig?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:59 schreef Viro het volgende:
Stiefzusjes blijven logeren tot zondag, ik had gister 3 uur na hun aankomst al moordneigingen. Het zijn net adhd kinderen aan de suiker, overal en altijd aanwezigWas zo blij toen hun gingen slapen
?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:59 schreef Unscrewed het volgende:
Il fumo provoca cancro mortale ai polmoni.
Il fumo uccide.noo
Gewoon GHB door de aardappelen flikkeren, zal die irritante kutkoters leren.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:59 schreef Viro het volgende:
Dat in italie roken ook dodelijk is.quote:
Dat staat op mijn Gauloises shag.quote:
Gauloisesquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat staat op mijn Gauloises shag.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat in italie roken ook dodelijk is.
Jij weetquote:
Doe beide deze kant maar op, weet ik wel raad mee.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:09 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik ga geen 16 en 24jarige bezig houden
En ik lees allemaal goede suggesties
ik vind ruggen echt iets opwindends hebben, een kont hoeft er nog niet eens bij te zitten, gewoon de prachtige vrouwelijke vorm van een nek die overgaat in een rug, met een paar mooi gevormde schouderbladenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:09 schreef Sardu het volgende:
Deze pagina ook nog maar een keer.
[ afbeelding ]
Kan hier uren naar kijken.die lijnen, die heupen, dat haar.
![]()
Ik zou serieus al mijn servies de deur uit doen en haar als bord gebruiken en van dr rug af eten.![]()
Jij bent soms echt sneu met jouw opmerkingenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:10 schreef Sardu het volgende:
[..]
Doe beide deze kant maar op, weet ik wel raad mee.![]()
DM staat open voor toelichtende pics.
Bedankt, daar was ik zelf ook wel van op de hoogte.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:11 schreef Viro het volgende:
[..]
Jij bent soms echt sneu met jouw opmerkingen
Snij de taart vast aan, dan haal ik de koffie.quote:
Taartquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
Snij de taart vast aan, dan haal ik de koffie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |