Tuurlijkquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:50 schreef Viro het volgende:
[..]
Uhuh, je bent gewoon een seksverslaafde
Waar wacht je dan op? Ik lig al in bedquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat wel weer zo, dat waardeer ik
Jij bent bezet of je penis is bezet?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:58 schreef FL_Freak het volgende:
Ik zou ama wel doen mja bezet dit dat.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:58 schreef FL_Freak het volgende:
Ik zou ama wel doen mja bezet dit dat.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Waar wacht je dan op? Ik lig al in bed
Neehoor zo ben ik ook.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 02:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat mijn directheid wordt gewaardeerd
Seks met jezelfquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 02:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Stiekem wil ik alleen maar seks met A.
Waarom hints geven? Wees gewoon direct, ontstaan er geen misverstanden etc etc.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 02:05 schreef Amarantha het volgende:
Mannen die direct zijn is echt wel beter dan mannen die er zo dom omheen lullen. Altijd al een hekel aan gehad. Oh en mannen die hints niet snappen zijn ook stom
Dat is waar, ik kies er ook liever voor om direct te zijn maar héél soms zijn hints uitdelen toch leukerquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 02:08 schreef Viro het volgende:
[..]
Waarom hints geven? Wees gewoon direct, ontstaan er geen misverstanden etc etc.
Wou "dan zou ik niet trekkenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 02:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik hoef echt niet elke dag sex hoor
Heb ik ook geen libido voorquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 02:11 schreef Amarantha het volgende:
Elke dag seks lijkt me ook beetje overdreven ja
Vrouwen, soms he.....quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 02:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is waar, ik kies er ook liever voor om direct te zijn maar héél soms zijn hints uitdelen toch leuker
Nou als je een lange afstandsrelatie hebt waarvan de ander aan andere kant van de oceaan zit, blijf je echt niet als preutse paus van je vriendin af. Ieder gelegenheid om te neuken is dan een geschenk.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 02:11 schreef Amarantha het volgende:
Elke dag seks lijkt me ook beetje overdreven ja
Lijkt me ook best wel saai worden na een tijdje, ik vind het juist chill als er een paar dagen tussen zit zodat ik er ook weer helemaal van kan genieten. Soms paar dagen achter elkaar kan wel weer hoor, niks mis mee maar dat gebeurd ook niet zovaak.quote:
Snap ikquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 02:17 schreef Viro het volgende:
[..]
Nou als je een lange afstandsrelatie hebt waarvan de ander aan andere kant van de oceaan zit, blijf je echt niet als preutse paus van je vriendin af. Ieder gelegenheid om te neuken is dan een geschenk.
Ok, dat kan ik begrijpen...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 02:05 schreef Amarantha het volgende:
Mannen die direct zijn is echt wel beter dan mannen die er zo dom omheen lullen.
Lijkt mij alleen erg fijn als vrouwen dan ook stoppen met hints geven die niet altijd of bij iedereen even goed door komen. Bovendien laten subtiele hints mij iig paranoïde worden of iets subtiels dat je denkt te spotten nou echt een subtiele hint is dat een chick mij wil of dat het iets anders is dat ze gewoon doet en ik er wat achter zoek en als ik dan er op af zou stappen zij raar opkijkt van dat bedoelde ik helemaal nietquote:Altijd al een hekel aan gehad. Oh en mannen die hints niet snappen zijn ook stom
Dat is dan weer anders en dan inderdaad ook snel saai. Nee niet meer. Afstand was toch een probleem en ze is vreemdgegaan.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 02:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lijkt me ook best wel saai worden na een tijdje, ik vind het juist chill als er een paar dagen tussen zit zodat ik er ook weer helemaal van kan genieten. Soms paar dagen achter elkaar kan wel weer hoor, niks mis mee maar dat gebeurd ook niet zovaak.
[..]
Snap ikMaar als je bij elkaar in huis woont is elke dag een beetje overdreven haha. Heb je trouwens zelf een lange afstandsrelatie dan?
Afstandsrelatie lijkt me ook wel moeilijk ja, is niks voor mij. Lang volgehouden?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 02:22 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat is dan weer anders en dan inderdaad ook snel saai. Nee niet meer. Afstand was toch een probleem en ze is vreemdgegaan.
Van de 4,5 jaar samen, zagen we elkaar 3 jaar dagelijks. En toen ging zij in het buitenland studeren en werd het 1x per 6 maanden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 02:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Afstandsrelatie lijkt me ook wel moeilijk ja, is niks voor mij. Lang volgehouden?
4,5 jaar.. dat is best wel langquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 02:27 schreef Viro het volgende:
[..]
Van de 4,5 jaar samen, zagen we elkaar 3 jaar dagelijks. En toen ging zij in het buitenland studeren en werd het 1x per 6 maanden.
Ja, bijna 3jaar geledenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 02:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
4,5 jaar.. dat is best wel langIs het allang uit dan?
I would like to make myself believeeeeeequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 02:37 schreef Viro het volgende:
Shit, nu heb ik vuurvliegjes in mijn kop zitten
Uhm, is dat een benaming voor een ervaring die ik niet ken of zitten ze letterlijk in je kop? En via je neus, mond, oren?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 02:37 schreef Viro het volgende:
Shit, nu heb ik vuurvliegjes in mijn kop zitten
Die jaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 02:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
I would like to make myself believeeeeee
Nee, letterlijk in mijn kopquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 02:42 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Uhm, is dat een benaming voor een ervaring die ik niet ken of zitten ze letterlijk in je kop? En via je neus, mond, oren?
Het kon toch dat je lichtjes in je beeld had zitten door jonko of iets of zo en dat dan zo omschrijftquote:
Nou dan moet ik je teleurstellen, die zit nu in mijn kopquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 02:44 schreef Amarantha het volgende:
Het ging niet over dat stomme liedje zeker? Die ik nu trouwens wel in mijn hoofd heb zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |