Jawel op de terugweg langs de grachtquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:09 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
We zijn niet langs een shop gelopen geloof ik?
Ik dacht dat je een beetje geouwehoer wel kon waarderen.quote:
Oh.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:10 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Jawel op de terugweg langs de gracht
BAII.quote:
nou ik ging daar naar binnen vandaag toen ik klaar was met werkenquote:
Ben te brak om fatsoenlijke antwoorden te gevenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:10 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een beetje geouwehoer wel kon waarderen.
Dan heb je het wel laat gemaakt gisteren.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben te brak om fatsoenlijke antwoorden te geven
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:11 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
nou ik ging daar naar binnen vandaag toen ik klaar was met werken
en was de 1ste keer dat ik daar binnen was en die gozer achter de toonbank vroeg om mijn id en toen gaf ik hem die en toen zei hij: heb ik jou laatst niet al om je ID gevraagd?
prima. waar?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:12 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Ouwe junkert.
Hey dude, we kunnen zondag trouwens even chillen if you want?
Was 6u thuis ofzo, uurtje geslapenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:12 schreef Piye het volgende:
[..]
Dan heb je het wel laat gemaakt gisteren.
Wacht, even uitrekenen qua tijd.quote:
Ah.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben te brak om fatsoenlijke antwoorden te geven
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Was 6u thuis ofzo, uurtje geslapen
Klopt. Maar ik kan tijdvakken niet uitrekken, daarvoor zouden we in een droom moeten meeten ofzo, een andere werkelijkheid in een andere werkelijkheid.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:14 schreef hamerhaaitje het volgende:
Tijd is een illusie uns, vooral jij zou dat moeten weten
Nee maar had een afspraak om 9 uur en toen ik terug kwam was het half 11 en was ik over m'n slaap heenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:14 schreef Piye het volgende:
[..]
Moest je werken/school?
Dan is het wel begrijpelijk ja.
ja zullen we dat niet doenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:15 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik kan tijdvakken niet uitrekken, daarvoor zouden we in een droom moeten meeten ofzo, een andere werkelijkheid in een andere werkelijkheid.
O, ja dat heb ik ook weleens. Maar dan ga je tegen de avond langzaamaan dood.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee maar had een afspraak om 9 uur en toen ik terug kwam was het half 11 en was ik over m'n slaap heen
quote:
moet 's maandags gewoon werken en ik ben een ramp met nachtrust. dus misschien gewoon keertje dagje fixen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:20 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik kan wel tussen 17.00 & 22.00, maar ik kan niet met de bus naar jouw home ofzo, dus we moeten wel dichtbij Centraal blijven, heb niet genoeg geld op mijn OV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |