niemand geloofde je jij oetlulquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:56 schreef Unscrewed het volgende:
Hoe goedgelovig zijn jullie allemaal zeg?
Nee, dit is een "laat ik de media eens nabootsen en kijken hoeveel mensen erin stinken."quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Oh dit is weer zo'n 'hihi mijn nare persoonlijkheid komt weer eens boven, laat ik maar zeggen dat ik troll hihi' actie?
Jammer dat ik dit heb gemist. Volgens mij zijn jullie allemaal heel schattig.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik kan gewoon echt niet geloven dat jij zo kan zijn, in Utrecht was jij zo'n lief verlegen mannetje.
Inderdaad.quote:
Mur heeft een monstercockquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Jammer dat ik dit heb gemist. Volgens mij zijn jullie allemaal heel schattig.
Dit is waarheid.quote:
Vooral Vas_ staat er goed op.quote:
Zie mijn vorige postquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
Volgens mij WIL jij gewoon dat ik je stalk. Mag je ook gewoon zeggen hoor. Je hoeft je nergens voor te schamen.
Heel netjes.quote:
Als ik ze ken, fap ik alleen op de mental image.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:02 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Vooral Vas_ staat er goed op.
Maar ik fap niet op foto's van mensen die ik ken, vind ik disrespectvol.
Fantasiequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:03 schreef Piye het volgende:
[..]
Als ik ze ken, fap ik alleen op de mental image.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:04 schreef Unscrewed het volgende:
Ik zie dat Klojo op mijn level probeert te communiceren, maar daarvoor heb je denk ik gifjes van spermacellen nodig. Ik ben veel dichter bij de core.
~~~~~~~~~~quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:05 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Flip flap floobity floop flop?
hamerhaaitjequote:
Juist ja.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:02 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Vooral Vas_ staat er goed op.
Maar ik fap niet op foto's van mensen die ik ken, vind ik disrespectvol.
We zijn niet langs een shop gelopen geloof ik?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:08 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
wist je nog dat we van de zomer langs die shop in uutje liepen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |